Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się / Zarejestruj się

Kontakt
schowekdo szefapolećulubionefacebook
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Kod produktu: SPiWP-01

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Czyli jak sprzedać siebie.

Nie ma człowieka, który nie odczuwa tremy przed wystąpieniem publicznym. Sztuka polega na tym, aby przekuć słabość w atut – w czynnik motywujący do działania. Podczas szkolenia trener pokaże jak to zrobić. Sprawdzi i poprawi umiejętność przemawiania. Uczestnicy dzięki nagraniu wystąpienia będą mogli sami ocenić swoje błędy. Trener pokaże jak je wyeliminować. Każdy uczestnik otrzyma od niego informację zwrotną na temat swojej prezentacji i indywidualny zestaw ćwiczeń.

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 1 /12

Miejsce: Warszawa, Kraków, Poznań

Zgłaszając 2 osoby - trzecia gratis


2 370 PLN PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 16/16

Miejsce: dowolne


8 970 PLN PLN netto
(11 033,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

  • 27.10.2014 - 28.10.2014
    Warszawa
  • 06.11.2014 - 07.11.2014
    Kraków
  • 13.11.2014 - 14.11.2014
    Poznań
  • 01.12.2014 - 02.12.2014
    Warszawa
  • 15.12.2014 - 16.12.2014
    Poznań

Poznaj opinie

Opinie o szkoleniu Talentway

Opis szkolenia

TRENER SPECJALIZUJE SIĘ W SZKOLENIACH
Z WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH I KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ

PROGRAM ZOSTAŁ OPARTY NA JEGO BADANIACH NT. KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W CZASIE PREZENTACJI


Szkolenie jest „szyte na miarę”. Przed szkoleniem trener poświęca od 10 do 12 godzin na analizę dostępnych w sieci materiałów, nagrań z konferencji i wystąpień publicznych. Analizuje też wizerunek uczestników, aby dopasować do nich ćwiczenia.


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA TO

  • podniesienie umiejętności przemawiania i prezentowania biznesowego z wykorzystaniem PowerPoint
  • wyeliminowanie strachu przed wystąpieniem publicznym
  • opanowanie sztuki ciekawego i skutecznego prezentowania
  • sprawdzenie umiejętności przemawiania
  • przygotowanie się do występowania przed kamerą telewizyjną, w mediach firmowych

Po tym szkoleniu uczestnicy stwierdzą, że wystąpienia przed publicznością nie są trudne, niezależnie od tego, czy jest to posiedzenie zarządu, rady nadzorczej, konferencja, kongres, gala i wręczenie nagród „Gazela Biznesu 2015”, bankiet, targi, czy narada ze współpracownikami. Wystarczy zastosować się do konkretnych zasad
i stosować ćwiczenia, które będą podstawą szkolenia.

Program szkolenia

Do szkolenia używana jest kamera. Trener rejestruje wystąpienia publiczne a następnie wspólnie z uczestnikami analizuje błędy mówców. Każdy uczestnik otrzymuje informację zwrotną z indywidualnym zestawem ćwiczeń. Trener może przećwiczyć z uczestnikami nagranie tzw. „setki” dla mediów.

MODUŁ I

WIZERUNEK PREZENTERA


Dopasowanie autoprezentacji i stylu wystąpień publicznych do odbiorców

  • Jak obecnie mnie widzą? Analiza przygotowana przez trenera na bazie dostępnych w sieci materiałów.
  • Budzenie sympatii – niewerbalny kod otwartości i szczerości.
  • Wywieranie wrażenia i niewerbalne wpływanie na audytorium. Jak odbierane są elementy komunikacji niewerbalnej:
    • garderoba, w tym buty i krawat – wpływanie kolorem i stylem na wizerunek
    • kontakt wzrokowy i rodzaje patrzenia
    • oprawa oczu
    • ułożenie głowy
    • uśmiech i inne mimiki twarzy
    • karnacja
    • kolor, fryzura i długość włosów
    • dłonie, w tym barwa, kształt i długość paznokci
    • sylwetka, postawa, wzrost i ich wpływ na odbiór przez innych ludzi

 

MODUŁ II

WRAŻENIE


Sposób zachowania podczas prezentacji i wystąpienia

Blok pokazuje krok po kroku, jak można zbudować wrażenie od wejścia do zejścia ze sceny. Jak wpływać na wizerunek dzięki:

  • krokom i stylowi wejścia do auli
  • dobraniu stylu podawania dłoni na powitanie i innym formom dotyku z publicznością
  • wykorzystanie odległości z publicznością
  • zajęciu odpowiedniego miejsca w sali lub auli przez nas i przez innych uczestników
  • doborowi ustawienie stołów i innych elementów wyposażenia (znaczenie i odbiór różnego wyposażenia podczas prezentacji)
  • wykorzystanie kolorów, światła i zapachów
  • sposobu siadania, ułożenia dłoni, tułowia i nóg

 

MODUŁ III

PRZEMÓWIENIE


Mowa ciała mówcy

Będą pamiętać jak wyglądasz i jak mówisz, i tylko trochę to, co mówisz. Aż 93 procent oceny rozmowy i przemówienia to komunikacja niewerbalna, w tym mowa ciała. W tym bloku uczestnicy dowiedzą się jak pokazać pewność siebie i jak stworzyć wrażenie doskonałego mówcy. Nauczą się też sygnałów, które zdradzają stres, kłamstwo, niepewność, zdradę, manipulację.

  • Sygnały niepewności
  • Sygnały kłamstwa
  • Sygnały stresu
  • Gesty pewności siebie
  • Gesty uzupełniające słowa
  • Gestykulacja podczas przemówienia i rozmowy
  • Styl gestykulacji a motywowanie przemówieniem
  • Emocje mówcy w ruchach ciała – kinezyka

 

Mowa niewerbalna audytorium

  • Co oni myślą, gdy przemawiam?
  • Wystąpienie to proces – jak z monologu zrobić dialog

 

Każdy się stresuje. W tym bloku uczestnicy dowiedzą się, jak opanować lub ukryć tremę.

  • Po czym publiczność poznaje tremę
  • Zakłócenie ruchu i motoryki podczas przemówienia:
    • drżenie dłoni i głosu
    • suchość w ustach
    • Kontrolowanie mięśni – drżenia lub nadmiernego spięcia
  • Zakłócenia mowy podczas przemówienia
  • Strach i trema - techniki zmniejszania napięcia
  • Tricki dobrego prezentera

 

MODUŁ IV

MAGIA GŁOSU I SŁÓW
ZŁOTE USTA


Magia głosu

  • Ustalenie kompetencji komunikacyjnych w oparciu o jakość głosu
  • Ćwiczenia przed wystąpieniem publicznym
  • Prawidłowa emisja głosu
  • Tempo mówienia i inne walory głosu – ich wykorzystanie do skutecznego przemawiania
  • Głos perswazyjny – praca nad barwą głosu i jego siłą, modulacją, artykulacją i akcentem
  • Sztuka władania pauzą jako narzędzie oddziaływania na słuchaczy

 

Magia słów

  • Retoryka. Jak spowodować, aby słuchali i rozumieli o co mi chodzi? Zastosowanie w praktyce:
    • pytania do audytorium
    • pozytywnego szoku i zainteresowania zaskakującą informacją
    • historii opisującej przeszłość lub przyszłość
    • anegdoty
    • cytatu i przykładu znanych ludzi
    • analogii, porównań i przenośni
  • Język perswazji podczas przemówień i prezentacji:
    • magiczne słowa i ich działanie na odbiorcę
    • implikacje i presupozycje

 

Informacje dodatkowe


AGENDA


Dzień 1 Godziny: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2 Godziny: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Wykład
Wykład
Analiza filmu
Analiza filmu
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Scenki, odgrywanie ról
Scenki, odgrywanie ról
Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Ćwiczenia z kamerą
Ćwiczenia z kamerą
Gry + Symulacje
Gry + Symulacje
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia grupowe

W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

Jestem zainteresowana/y...

Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.





Kup teraz!

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 12

Miejsce: Warszawa, Kraków, Poznań

2370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)


Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOC

Skontaktuj się nami