Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się / Zarejestruj się

Kontakt
schowekdo szefapolećulubionefacebook
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Kod produktu: SPiWP-01

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Czyli jak sprzedać siebie.

Wyobraź sobie przez chwilę, jak się przygotowujesz do ważnej prezentacji lub wystąpienia. Od czego zaczynasz?

Wiemy od czego. Słyszymy, jak rozpoczynasz od „Ja”.

-Zacznę od...(Ja).

-Potem powiem im...(Ja).

-Rozwinę takie tematy, jak...(Ja).

-Odpowiem im...(Ja).

„Im” nie wyznaczasz roli partnera, a jedynie odbiorcy tego, co masz do przekazania.

Zamień monolog w dialog. Zyskaj uwagę i zaangażowanie słuchaczy. Naucz się zdobywać sympatię audytorium, zbuduj swoją wiarygodność i wreszcie zamień lęk w mobilizującą tremę.

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 1 /12

Miejsce: Kraków, Warszawa
Zgłaszając 2 osoby - trzecia gratis


2 370 PLN PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 16/16

Miejsce: dowolne


8 970 PLN PLN netto
(11 033,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

  • 24.07.2014 - 25.07.2014
    Kraków
  • 25.08.2014 - 26.08.2014
    Warszawa
  • 22.09.2014 - 23.09.2014
    Kraków
  • 27.10.2014 - 28.10.2014
    Warszawa
  • 27.11.2014 - 28.11.2014
    Kraków

Poznaj opinie

Opinie o szkoleniu Talentway

Opis szkolenia

Wystąpienia publiczne można porównać ze sportem. W jednym i drugim przypadku mamy do czynienia z wysiłkiem. I tu i tu o sukcesie decyduje nie tylko kondycja fizyczna, ale też mentalność. Twoje wystąpienie to szansa na sukces i tylko od Ciebie zależy czy chcesz z niej skorzystać.

 

Słuchanie to ta pożądana aktywność, monolog zamieniony w dialog, zaangażowanie, które pozwala twojemu odbiorcy zgodzić się z twoim punktem widzenia i popycha do wykonania działań, które mu proponujesz. A jego słuchanie to ciężka praca. Kiedy ktoś naprawdę słucha jest skierowany na cel dla niego najważniejszy. Jaki? Samego siebie!

 

Nasze wysiłki i uwagę koncentrujemy przede wszystkim na sobie, na własnych pragnieniach, potrzebach, problemach. Nie mamy absolutnie żadnego powodu oddawać ci jakiejkolwiek cząstki naszej cennej uwagi – na przykład przystawać, aby cię wysłuchać. Jeśli więc nie zdołasz wzbudzić jednakowego zaangażowania u obu stron – nadawcy i odbiorcy – możesz równie dobrze podzielić się swoimi pomysłami, czy też żądaniami z lustrem.

 

Proponujemy Ci szkolenie nie o tym, jak przygotować slajdy, nie o tym, jak nie zaplątać się w kable, ale o tym, jak sprawić, aby cię słuchali.

 

Czy od zarania dziejów nie jest tak, że kiedy wychodzisz na arenę oni oczekują chleba i igrzysk? Chcą rzetelnej informacji o produkcie, usłudze, strategii działania, ale nie można zapomnieć o tym, że chcą się przy tym dobrze czuć, że powinni doświadczać przyjemności i delektować się tobą i twoim materiałem.

 

Proponujemy Ci szkolenie, które umożliwi wyważyć proporcje i znaleźć opakowanie dla tego, co zamierzasz sprzedać. Nareszcie będziesz wiedział, jak sprawić, aby cię słuchali.

Program szkolenia

1. Najlepiej od razu stań w świetle reflektorów i nie martw się, że nie masz żadnej prezentacji – to zbędne – póki co masz siebie – bądź. Masz ciało, a szczególnie ręce. Pogódź się z tym wreszcie i użyj ich do wykucia swojego sukcesu. Czyli o tym, co zrobić z rękami, nogami, plecami, oczami i dlaczego to wszystko jest Ci potrzebne.


  • postawa
  • głos
  • mimika
  • pierwsze wrażenie
  • audytorium

Czyli jak podkreślić kompetencje, postawić na profesjonalizm, energię, pewność siebie, optymizm, wiarygodność… Pewnie masz ochotę coś tu jeszcze dopisać. W końcu to Ty wiesz na co chcesz postawić. Resztę będziesz mógł uzupełnić na szkoleniu.


2. Sugestywność wypowiedzi, atrakcyjność przekazu, ciekawe, interesujące słowo. Skąd się biorą takie słowa? Słowo to podstawa, ale jaka nudna! Dom, który ma tylko fundament jest smutny. Zbuduj więc dom do własnych słów.


  • intonacja
  • barwa
  • dykcja
  • tempo
  • akcent
  • pauza

Czyli wszystko o królowej samogłosek „a”.


3. Niezbędne komponenty sukcesu, czyli o tym, jak droga do celu prowadzi przez:


  • jasną i logiczną konstrukcję
  • interakcję
  • zorientowanie na odbiorcę
  • zorientowanie na cel

Twoje intencje i ich interpretacja. Czy zawsze jedno równa się drugiemu? Czyli o komunikacji w prezentacji – możliwości i zagrożenia.


4. Czas na potencjał osobisty. Ty się nie nadajesz, Ty nie lubisz, Ty wypadasz beznadziejnie, Ty nie masz talentu, predyspozycji. Tak, już to słyszeliśmy. Czyli czas na dysocjację i prawdę zarazem. Zrób jej miejsce, zamiast rezerwować je dla tych ograniczających przekonań. Rozdziel się, popatrz z dystansu i dokonaj zmian – jakich tylko chcesz. W dysocjacji to jest możliwe.


5. Metoda GP, czyli Główne Przesłanie. Wniosek po prezentacji może być tylko jeden. On wyznaczy kierunek działania, a sugestia dokończy dzieła, wprowadzi odbiorcę w akcję. Zatem „oni” mogą mieć własne wnioski? Nie. Własne wnioski mogą mieć widzowie w kinie, w teatrze, czytelnicy książek… Weź ster do ręki.


  • GP, czyli 20 słów w praktyce
  • emocje
  • działania

Czyli o tym, jak wiele zależy od Ciebie i jaką masz władzę.


6. Mniej znaczy więcej, czyli magia liczb, wykresów i grafiki. Charyzma prezentera to rdzeń, ale warto ją wzbogacić o odpowiednią prezentację. Ta zaś rządzi się pewnymi prawami. Poznaj je i zacznij stosować. Otwórz oczy na proste i skuteczne metody konstruowania skutecznej prezentacji. Spraw, że stanie się ona atrakcyjna i zrozumiała dla Twoich słuchaczy.


  • praca z aplikacją Power Point
  • animacje i slajdy z tekstem
  • predykaty sensoryczne w prezentacji
  • typowe błędy prezentacyjne

A priori, a posteriori, a contrario, ad rem, ad hominem, ad personam, czyli o ciętym języku. Może się przydać, kiedy się zrobi gorąco. Wykorzystaj siły argumentacji w prezentacji. Czyli po co prezenterowi retoryka.


7. Co i jak pokazać, by sprzedać i zarobić pieniądze, czyli specyfika prezentacji dla klienta. Jeśli tego chcesz, zacznij stosować nasze metody.


  • język korzyści i język strat
  • odpowiedzi na trudne pytania
  • jak mówić o konkurencji, czyli CCCP

8. O trzęsących się portkach, czyli czego właściwie się boisz? Relaksacja, redukcja napięcia, pantomimy antystresowe.


9. I jeszcze raz kurtyna w górę. Idealna prezentacja. Twoja.

Informacje dodatkowe


Agenda:
Dzień 1 - 
Godziny:  10:00 ÷ 18:00
Dzień 2 - 
Godziny:  09:00 ÷ 17:00

Czas trwania szkolenia: 16 godzin (2 dni)

Cena szkolenia obejmuje również:
- obiady
- przerwy kawowe
- materiały szkoleniowe
- skrypt
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu

 

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Wykład
Wykład
Analiza filmu
Analiza filmu
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Scenki, odgrywanie ról
Scenki, odgrywanie ról
Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Ćwiczenia z kamerą
Ćwiczenia z kamerą
Gry + Symulacje
Gry + Symulacje
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia grupowe

W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

Jestem zainteresowana/y...

Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.





Kup teraz!

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 12

Miejsce: Kraków, Warszawa

2370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)


Kontakt

Skontaktuj się nami