Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się / Zarejestruj się

Kontakt
schowekdo szefapolećulubionefacebook
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Kod produktu: spwp

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Czyli jak sprzedać siebie.

Nie ma człowieka, który nie odczuwa tremy przed wystąpieniem publicznym. Sztuka polega na tym, aby przekuć słabość w atut – w czynnik motywujący do działania. Podczas szkolenia trener pokaże jak to zrobić. Sprawdzi i poprawi umiejętność przemawiania. Uczestnicy dzięki nagraniu wystąpienia będą mogli sami ocenić swoje błędy. Trener pokaże jak je wyeliminować. Każdy uczestnik otrzyma od niego informację zwrotną na temat swojej prezentacji i indywidualny zestaw ćwiczeń.

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 1 /12

Miejsce: Kraków, Poznań, Warszawa

Zgłaszając 2 osoby - trzecia gratis


2 370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 16/16

Miejsce: dowolne


8 970 PLN netto
(11 033,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

  • 10.06.2015 - 11.06.2015
    Kraków
  • 18.06.2015 - 19.06.2015
    Poznań
  • 29.06.2015 - 30.06.2015
    Warszawa
  • 23.07.2015 - 24.07.2015
    Kraków
  • 30.07.2015 - 31.07.2015
    Poznań
  • 10.08.2015 - 11.08.2015
    Warszawa
  • 31.08.2015 - 01.09.2015
    Kraków
  • 28.09.2015 - 29.09.2015
    Poznań
  • 05.10.2015 - 06.10.2015
    Warszawa
  • 15.10.2015 - 16.10.2015
    Kraków
  • 12.11.2015 - 13.11.2015
    Poznań
  • 26.11.2015 - 27.11.2015
    Warszawa
  • 14.12.2015 - 15.12.2015
    Kraków

Poznaj opinie

Opinie o szkoleniu Talentway

Opis szkolenia


NAUCZENIE SIĘ TECHNIK ŚWIADOMEGO KREOWANIA POZYTYWNEGO WIZERUNKU WŁASNEGO, FIRMY, PRODUKTÓW, POMYSŁÓW PODCZAS PREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH, A W SZCZEGÓLNOŚCI:

  • Rozwój praktycznych umiejętności przekonującego prezentowania.
  • Poznanie technik kreowania siebie, firmy i produktów.
  • Nauczenie się sposobów przygotowywania wystąpień, planów, materiałów.
  • Rozwój umiejętności prowadzenia prezentacji, tak aby osiągać postawione cele.


UCZESTNICY PO SZKOLENIU BĘDĄ:

  • Bardziej ufać we własne siły.
  • Umieli zbudować scenariusz wystąpienia na forum publicznym.
  • Potrafili wykorzystywać techniki perswazyjne, by wzmocnić przekaz wystąpienia.
  • Wiedzieli jak praktycznie tonizować napięcie towarzyszące wystąpieniom publicznym.
  • Umieli korzystać z potężnej siły oddziaływania jaką jest komunikacja niewerbalna.
  • Efektywniej wykorzystywali aplikację PP.
  • Potrafili poradzić sobie z tzw. trudnymi uczestnikami wystąpień publicznych.

Program szkolenia


I. DEKALOG UDANEJ PREZENTACJI

  • Elementy prezentacji, których nie można pominąć i o których należy pamiętać przeprowadzając i przygotowując prezentację.
  • Uczestnicy pracują w dwóch grupach, jedna wypunktowuje prezentację, która zapadła im w pamięć ze względu na swój profesjonalizm, druga taką, którą zapamiętała ze względu na jej negatywne aspekty.
  • Stworzenie składowych udanej prezentacji w XXX, czyli rzeczy o których nie można zapomnieć przygotowując ją.
  • Wypracowanie schematu AIDA, którym jest synonimem udanej prezentacji.

CEL
usystematyzowanie posiadanej wiedzy uczestników odnośnie prezentacji i wystąpień publicznych, wzbogacenie ich wiedzy w w/w aspekcie.

METODY
ćwiczenie, dyskusja moderowana, mini wykład.



II. METODA 3 KWADRATÓW

  • Efektywna selekcja materiału do prezentacji - sztuka dobierania odpowiedniej ilości oraz jakości materiału w zależności od grupy docelowej prezentacji i czasu, który prelegent ma do dyspozycji.
  • Praca na przykładach z rzeczywistości biznesowej firmy XXX.

CEL
zapoznanie uczestników z metodą 3 kwadratów wykorzystywaną do selekcji materiału. Nabycie przez uczestników umiejętności wykorzystania metody do przygotowania prezentacji na przykładach z ich rzeczywistości biznesowej oraz umiejętność wykorzystania jej w sytuacjach trudnych i kryzysowych podczas wystąpienia publicznego.

METODY
ćwiczenie, burza mózgów, mini wykład, fragment filmu.



III. TECHNIKA 5 W

  • Jak warto wprowadzić słuchaczy w prezentację i zbudować dobrą relację z odbiorcami?
  • Zapoznanie uczestników z techniką nazywaną „wstępem do początku” prezentacji oraz przećwiczenie jej na przykładach z życia zawodowego uczestników.

CEL
nabycie przez uczestników wiedzy odnośnie potrzeb osób odbierających prezentację. Zapoznanie uczestników z pierwszym sposobem przyciągnięcia uwagi oraz zbudowania autorytetu przez prelegenta. Przećwiczenie techniki 5W.

METODY
ćwiczenie indywidualne, dyskusja moderowana, mini wykład.



IV. STRUKTURA PREZENTACJI – ROZPOCZĘCIE


CEL
wypracowanie przez uczestników (oraz w kolejności uzupełnienie przez trenera) pomysłów, jak w ciekawy sposób rozpocząć prezentację, tak aby wzbudzić zainteresowanie uczestników prezentacji i przykuć ich uwagę. Zasady koncentracji uwagi przez odbiorców. Efekty psychologiczne związane z rozpoczęciem wystąpienia publicznego. Wypracowanie najczęstszych błędów, które cechują początek prezentacji i opracowanie sposobów ich unikania. Przećwiczenie tej umiejętności przez uczestników.

METODY
ćwiczenie indywidualne, mini wykład, dyskusja.



V. STRUKTURA PREZENTACJI –ZAKOŃCZENIE


CEL
wypracowanie przez uczestników (oraz w kolejności uzupełnienie przez trenera) pomysłów jak w ciekawy sposób zakończyć wystąpienie publiczne, tak aby wzbudzić zainteresowanie odbiorców, przykuć ich uwagę i zostać zapamiętanym. Wypracowanie najczęstszych błędów, które cechują zakończenie prezentacji i opracowanie sposobów ich unikania. Praca na przykładach związanych z prezentacjami w firmie XXX.

METODY
ćwiczenie indywidualne, mini wykład, dyskusja.



VI. STRUKTURA PREZENTACJI – ROZWINIĘCIE

  • Zapoznanie uczestników szkolenia z „krzywą uwagi” i omówienie jej znaczenia dla przeprowadzenia interesującej prezentacji oraz zbudowania pozytywnego wizerunku prelegenta.
  • Zasady koncentracji odbiorców i czasu ich skupienia.
  • Czym są słupy milowe w prezentacji i jaką funkcję pełnią?
  • Zasada 10–20–30 i jej zastosowanie w prezentacjach pracowników XXX.

CEL
przedstawienie zasad percepcji prezentacji wraz z możliwościami koncentracji uwagi odbiorcy pod względem fizjologicznym. Zapoznanie uczestników z wykresem krzywej uwagi i wypracowanie sposobów na jej utrzymanie przez większą część prezentacji.

METODY
ćwiczenie, dyskusja, mini wykład.



VII. MOWA CIAŁA I JEJ ZNACZENIE DLA ODBIORU PREZENTACJI I WYSTĘPUJĄCEGO ORAZ KOMUNIKATY WERBALNE I SPOSOBY ICH ODPOWIEDNIEJ KOMPOZYCJI

  • Przedstawienie i omówienie zasady 60 – 30 – 10 i jej znaczenia dla pozytywnego odbioru osoby wygłaszającej prezentację.
  • Znaczenie pierwszego wrażania i efektów psychologicznych towarzyszących mu.
  • Omówienie ważnych elementów mowy ciała wraz z elementami dress code’u.
  • Zaznajomienie uczestników szkolenia z zasadami interpretacji komunikacji niewerbalnej u innych.
  • Reguły budowania zrozumiałych komunikatów słownych.

CEL
poznanie najważniejszych aspektów związanych z komunikacją niewerbalną wykorzystywanych podczas prezentacji takich jak: postawa, gesty, mimika, strefy dystans oraz kontakt wzrokowy. Zaznajomienie uczestników z metodami nawiązywania relacji na sali prezentacyjnej. Znaczenie i waga wypowiedzi słownej dla efektywności i pozytywnego odbioru prezentacji i sposoby jej efektywnego budowania.

METODY
ćwiczenia indywidulane, mini wykład, dyskusja moderowana, przykłady filmowe złych i dobrych zachowań.



VIII. MULTIMEDIALNOŚĆ, CZYLI JAK EFEKTYWNIE KORZYSTAĆ Z PROGRAMU POWER POINT ORAZ INNYCH POMOCY AUDIOWIZUALNYCH

  • Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej w programie Power Point przedstawione na dobrych i złych przykładach.
  • Znaczenie ilości slajdów, czcionki, jej kroju i wielkości, psychologia koloru, znaczenie obrazu, efektywne wykorzystanie wykresów i tabel oraz efektów specjalnych w prezentacji.
  • Reguły wykorzystania innych pomocy wizualnych podczas wystąpienia publicznego – rekwizyty, materiały, próbki.
  • Przykłady programów alternatywnych wykorzystywanych do prezentacji – Prezi.

CEL
przećwiczenie przez uczestników zasad tworzenia efektywnej prezentacji PP oraz reguł wykorzystania innych pomocy audiowizualnych podczas prezentacji.

METODY
ćwiczenia indywidulane, mini wykład, dyskusja moderowana.



IX. JAK BYĆ PRZEKONUJĄCYM I ZAANGAŻOWANYM PREZENTEREM

  • Przedstawienie i przećwiczenie przez uczestników zasad wywierania wpływu na odbiorców przez osoby występujące publicznie.
  • Znaczenie okresu bezpośrednio przed oraz po prezentacji i jego efektywne wykorzystanie.
  • Jak dobrze wykorzystywać small talk dla budowania relacji na sali prezentacyjnej?

CEL
przedstawienie uczestnikom zasad wyróżniających przekonujących prezenterów. Zaznajomienie uczestników z językiem perswazji oraz zasadami skutecznej argumentacji. Nabycie przez uczestników umiejętności odpowiadania na kłopotliwe pytania od publiczności. Przekonanie uczestników do stosowania w wystąpieniach publicznych i prezentacjach wybranych technik wywierania wpływu na ludzi. Skategoryzowanie odbiorców prezentacji i wypracowanie reguł postępowania z nimi.

METODY
ćwiczenie, quiz dotyczący reguł wywierania wpływu, burza mózgów.



X. TRUDNI UCZESTNICY – CZYLI JAK DAĆ SOBIE RADĘ W TRUDNEJ SYTUACJI

  • Zapoznanie uczestników z potrzebami odbiorców i ich reakcjami na sali prezentacyjnej.
  • Wypracowanie typologii słuchaczy oraz katalogu ich reakcji.
  • Stworzenie przez uczestników koła doświadczeń w tej kwestii i opracowanie banku pomysłów z najlepszymi reakcjami.

CEL
wypracowanie wraz z uczestnikami szkolenia kategorii trudnego słuchacza i sposobów efektywnego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami generowanymi przez niego. Zapoznanie uczestników z technikami odpowiedzi na trudne pytania.

METODY
ćwiczenie, mini wykład, burza mózgów, dyskusja moderowana.



XI. TREMA I STRES PRZED WYSTĄPIENIEM PUBLICZNYM

  • Poznanie przez uczestników terminologii związanej ze stresem.
  • Klasyfikacja różnych sytuacji stresowych oraz poznanie wykresu efektywności w stresie.
  • Zapoznanie uczestników z bazą technik relaksacyjnych i antystresowych.

CEL
zapoznanie uczestników z teorią dotyczącą stresu pozytywnego i negatywnego.
Przećwiczenie wybranych technik antystresowych. Wypracowanie najbardziej efektywnych dla uczestników technik zmniejszających tremę przed wystąpieniem publicznym, zarówno bezpośrednio przed nim jak i w dłuższej perspektywie czasowej. Wypracowanie u uczestników przekonania, że nad tremą można w dużej części zapanować.

METODY
test objawów stresu, ćwiczenie indywidualne – trening relaksacyjny Jacobsona, mini wykład, dyskusja moderowana.



XII. PRACA Z KAMERĄ


Każdy uczestnik będzie miał możliwość zaprezentowania się na forum i przedstawienia krótkiej 5-7min prezentacji. Będzie mógł zaprezentować wdrożenie poznanych wiadomości oraz usłyszeć sesję konstruktywnych informacji zwrotnych od innych uczestników i trenera na podstawie obserwacji na żywo oraz analizy odtworzonego materiału. Wystąpienia uczestników będą przeplatane poszczególnymi modułami w celu intensyfikacji szkolenia. W zależności od decyzji klienta uczestnicy przychodzą na szkolenie z wcześniej przygotowanymi prezentacjami lub tworzą prezentację na szkoleniu.



XIII. PODSUMOWANIE

  • Podsumowanie całości materiału.
  • Sesja informacji zwrotnej dotycząca wdrożenia poznanego materiału przez uczestników w ich życiu zawodowym.

Informacje dodatkowe


AGENDA


Dzień 1 Godziny: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2 Godziny: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Wykład
Wykład
Analiza filmu
Analiza filmu
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Scenki, odgrywanie ról
Scenki, odgrywanie ról
Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Ćwiczenia z kamerą
Ćwiczenia z kamerą
Gry + Symulacje
Gry + Symulacje
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia grupowe

W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

Jestem zainteresowana/y...

Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.





Kup teraz!

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 12

Miejsce: Kraków, Poznań, Warszawa

2370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)


Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOC

Skontaktuj się z nami