Millenialsi to nie pokolenie, to stan umysłu…

3. Forum Motywacja na Produkcji organizowane przez Blue Business Media- to międzybranżowe spotkanie managerów- praktyków.
Celem wydarzenia jest
wymiana najlepszych praktyk w obszarze skutecznego motywowania i angażowania pracowników produkcyjnych.

Pierwszego dnia Forum Martin Gawron  ( Trener BERNDSON,  Twórca programu „Multi-generi & Millenials” ) przybliżył uczestnikom portret Millenialsów.

Pokolenie Y wyróżnia się na tle poprzednich pokoleń- nie uznaje patriarchalnego sposobu zarządzania i chce mieć realny wpływ na życie firmy.
Krążą o nim niezbyt przychylne komentarze. Mówi się,  że Millenialsi są leniwi, niecierpliwi, egoistyczni i roszczeniowi…
Tymczasem jak pokazują prognozy w 2025 roku stanowić będą 75% populacji pracowników.

Dlatego tak istotne jest zdobywanie umiejętności motywowania i angażowania Millenialsów.

Dlatego tak ważna jest zmiana przekonań dotyczących Millenialsów.

Grywalizacja

Jednym ze sposobów angażowania Millenialsów jest grywalizacja, którą coraz częściej stosuje się podczas rekrutacji i w dalszym szkoleniu pracownika.

W skrócie można ją określić jako: dążenie do celu, poprzez zdobywanie kolejnych poziomów (levelów).  

Najważniejszym jej aspektem jest bazowanie na ludzkiej naturze… bo któż z nas nie lubi gier?

Nie przypadkiem zatem to właśnie grywalizacja pojawiła się na Forum jako element angażujący uczestników.
Nagrodą w konkursie  był iPad Pro w edycji limitowanej #LearnDifferent by BERNDSON.
Zwycięzcą został Pan Tomasz Perepeczko- Managing Director Production firmy Geberit.
Gratulacje od zespołu firmy BERNDSON.

Firma Geberit znana jest z tego, że wspiera swoich pracowników w rozwoju zawodowym.

Motywem przewodnim grywalizacji było motto firmy BERNDSON:

Learn Different… Work Smart… Live Better…

Ta forma angażowania i motywowania w pełni wpisuje się w motto firmy BERNDSON, zatem z pewnością na jednej grze się nie skończy…

Aktualności

Comments Closed

Comments are closed.