BLOG

Tytuł: Komunikacja w kryzysie, czyli dobre relacje z Klientem sposobem na trudne czasy :: Dziennik :: 2009-02-09 Autor: Anita Chmara Fragment: O dobrych interesach rozmawia się przyjemnie. Praca jest radością, życie piękne, klienci wspaniali. I nagle przychodzi kryzys. Czytaj więcej »

Tytuł: Wprowadzenie nowego pracownika do firmy:: gospodarka.pl :: 2009-02-05 Autor: Anita Chmara Fragment: Właśnie znaleźliśmy idealnego specjalistę, dopełniliśmy wszelkich formalności związanych z rekrutacją. Po kilku miesiącach okazuje się, że nasz pracownik jest niezadowolony, wręcz rozczarowany. Uważa, że jego nowa praca to pomyłka. W tej sytuacji my także nie skaczemy z radości. Czy można temu zapobiec? […]

Tytuł: Dobre rady w kształtowaniu własnego wizerunku :: Dziennik Wschodni :: 2009-01-27 Autor: Cezary Wojtczak Fragment:Dobrze skrojony garnitur, starannie dobrany krawat, eleganckie buty, przystrzyżone włosy oraz niebieskie tło i otoczenie kobiet. Do tego pewna siebie postawa, kontrolowana gestykulacja i sugestywna mimika, a wszystko okraszone zgrabnymi wypowiedziami. Czytaj więcej »

Tytuł: Przejście od strachu do działania Autor: Anita Chmara Fragment: Informacje o zwolnieniach i redukcjach działają na wielu z nas paraliżująco. Tymczasem to, co może uratować pracowników zagrożonych firm, to przejście od strachu do działania. Czytaj więcej »

Tytuł: Jak zarządzać jednoosobowym przedsiębiorstwem? :: Gazeta MSP :: 2009-03-09 Autor: Katarzyna Jędruszczak Fragment: Prowadzenie jednoosobowego przedsiębiorstwa, to wybór olbrzymich możliwości, ale i ciągłe podejmowanie ryzyka. W związku z tym nawet w jednoosobowej firmie niezbędne są umiejętności z zakresu zarządzania. Czytaj więcej »

Tytuł: Savoir-vivre, czyli sztuka życia :: MANAGER & WOMAN & MAN :: 2009-01-29 Autor: Anita Chmara Fragment: Trudno znaleźć osobę, która nie wie nic o etykiecie biznesowej. Ale gdyby kogoś zapytać, czy wie wszystko – z pewnością by się zawahał. Zatem, jaka wiedza wystarczy, żeby spokojnie poradzić sobie w każdej sytuacji? Czytaj więcej »

Tytuł: 10 uniwersalnych przykazań menedżera Autor: Wojciech Szewczykowski Fragment: Miarą Twojej wartości, jako menedżera, nie jest tylko to, co osiągnąłeś dla siebie i dla firmy, ale także to, co osiągnęli Twoi ludzie. Czytaj więcej »

Tytuł: Gesty kłamczucha, czyli jak rozpoznać, że ktoś nie mówi całej prawdy Autor: Anita Chmara Fragment: Niektórym tak zależy na dobrych relacjach i pozytywnym odbiorze ze współpracownikami i przełożonymi, że używają niedomówień, półprawd czy po prostu kłamstwa. Niektórzy czynią to z lęku o swoją posadę, pozycję czy dobre imię. Czytaj więcej »

Tytuł: Słuchać, czy dyskutować, czyli o tym, jak dojść do porozumienia Autor: Anita Chmara Fragment: Poprowadzisz dział za Edka? Przyjmiesz dodatkowe zadania? Pozwolisz mi tu zapalić? Wyobraź sobie – co zwykle w takich sytuacjach mówisz? Jeśli odpowiedź brzmi: to zależy, możesz spokojnie nie czytać dalej. Czytaj więcej »

Mają niezwykły dar emocjonalności, empatii. Jak kierować wrażliwością i radzić sobie z nadwrażliwością? Według starej indyjskiej przypowieści dotyczącej powstania Ziemi Bóg najpierw stworzył muszlę i położył ją na dnie morza. Muszla prowadziła tam niezbyt interesujące życie. Dzień w dzień nic innego nie robiła, tylko otwierała i zamykała skorupę. Następnie Bóg stworzył orła. Jemu dał wolność […]

Prowadzimy do

sukcesów zawodowych

NAJCHĘTNIEJ WYBIERANE SZKOLENIA BIZNESOWE
Wielokrotny zdobywca Złotych Laurów Klienta w kategorii Szkolenia Biznesowe
Twój Rozwój logo-listek-BERNDSON-szkolenia Twoja Wartość

Archiwum