Kontakt

 
Lucyna Jabłońska

Trenerzy BERNDSON

Lucyna Jabłońska

  • HR w liczbach – mierniki efektywności w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    HR w liczbach – mierniki efektywności w zarządzaniu zasobami ludzkimi

    Jak stworzyć w firmie system raportowania danych użytecznych dla pracy HR-owca? W jaki sposób czytać dane i jak przekładać je na strategię zarządzania zasobami ludzkimi? Jak poradzić sobie z budową mierników efektywności w każdym procesie HR-owym: rekrutacji, adaptacji, szkoleniach i rozwoju, ocenac... szczegóły szkoelnia HR w liczbach – mierniki efektywności w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

    Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

    Czyli jak sprzedać siebie.

    Nie ma człowieka, który nie odczuwa tremy przed wystąpieniem publicznym. Sztuka polega na tym, aby przekuć słabość w atut – w czynnik motywujący do działania. Podczas szkolenia trener pokaże jak to zrobić. Sprawdzi i poprawi umiejętność przemawiania. Uczestnicy dzięki nagraniu wystąpienia będą mogli ... szczegóły szkoelnia Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  • Zarządzanie projektami

    Zarządzanie projektami

    Jak wykorzystywać skutecznie, metody zarządzania projektowego.

    We współczesnym zarządzaniu w dużym stopniu wykorzystuje sie metody zarzadzania projektowego. Celem szkolenia jest przedstawienie zasad zarządzania projektami w ujęciu praktycznym i  przećwiczenie umiejętności myślenia w sensie projektowym. Uczestnicy będą mieli możliwość nabycia umiejętności stos... szczegóły szkoelnia Zarządzanie projektami
  • Dobre praktyki w zarządzaniu projektami

    Dobre praktyki w zarządzaniu projektami

    Coraz więcej działań w firmach jest realizowanych w formie projektów. Każde zadanie, które jest nowe, nietypowe lub wymaga zaangażowania osób z różnych miejsc w organizacji – to właśnie typowy „projekt” szczegóły szkoelnia Dobre praktyki w zarządzaniu projektami
  • Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Czyli jak zarzuty zamienić na korzyści?

    „Klienci postrzegają obsługę we własny, wyjątkowy, specyficzny, emocjonalny, irracjonalny, samolubny i całkowicie ludzki sposób. Liczy się tylko to, co postrzegane” Tom Peters Potrzeby i oczekiwania klientów ulegają nieustannym przemianom. Aby dostosować się do tych zmian l... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa trudnego klienta
  • Zaawansowany trening dla trenerów

    Zaawansowany trening dla trenerów

    Efektywne uczenie dorosłych, budowanie postawy zaangażowania, facylitacja, mediacja oraz egzekwowanie wiedzy i umiejętności. szczegóły szkoelnia Zaawansowany trening dla trenerów
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Jak rozmawiać z ludźmi by uważali, że warto Cię słuchać

    Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać, negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym, słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie własnego zdania to umiejętności koniec... szczegóły szkoelnia Skuteczna komunikacja interpersonalna
  • szczegóły szkoelnia
  • Budowanie poczucia własnej wartości

    Budowanie poczucia własnej wartości

    – warsztat rozwojowy

    Warsztat dla osób poszukujących poczucia własnej wartości i swoich mocnych stron, wzmacniający poczucie własnej wartości. Udział w tym warsztacie daje możliwości zrozumienia mechanizmów wpływających na budowanie poczucia własnej wartości. Pracujemy w czterech obszarach - myśl, słowo, uczucie i dział... szczegóły szkoelnia Budowanie poczucia własnej wartości
  • szczegóły szkoelnia
  • Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja

    Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja

    Czym się kieruje twój zespół? Co go motywuje do skutecznego działania? Jak przekazać zadania aby pracownicy czuli, że realizując cele firmowe, realizowali również własne wewnętrzne cele? Jak postawić granice, aby nie być zbyt „miękkim” ani „zbyt kontrolującym” manage... szczegóły szkoelnia Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja
  • Zarządzanie konfliktem

    Zarządzanie konfliktem

    Konflikt jest zjawiskiem dotykającym i angażującym jego uczestników. Aby został konstruktywnie rozwiązany, powinny być uwzględniane interesy wszystkich stron. W proponowanych warsztatach opartych przede wszystkim o metody warsztatowe, doświadczenie i refleksje, gry, case study, dyskusje moderowane oraz b... szczegóły szkoelnia Zarządzanie konfliktem
  • Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację

    Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację

    Motywacja pracownika we współczesnej rzeczywistości biznesowej jest jednym z najważniejszych elementów, który przyczynia się do sukcesu firmy. Celem szkolenia jest przedstawienie efektywnych technik i zasad motywacji w kontekście zarządzania pracownikiem i komunikacji z nim oraz przećwiczenie... szczegóły szkoelnia Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację
  • Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

    Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

    Jak zaplanować rozwój firmy?

    W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów szczegóły szkoelnia Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I
  • Zarządzanie portfelem projektów w firmie

    Zarządzanie portfelem projektów w firmie

    Niewątpliwe zalety pracy projektowej zachęcają zarządy do promowania tego stylu pracy. Jednocześnie tempo zmian w dzisiejszym otoczeniu rynkowym sprawia, że firmy muszą zmieniać się dynamicznie i stawać się coraz bardziej elastycznymi szczegóły szkoelnia Zarządzanie portfelem projektów w firmie
  • Zarządzanie ryzykiem w projekcie

    Zarządzanie ryzykiem w projekcie

    Według znanych badań Johna Kottera – profesora Harvard Business School i guru w dziedzinie zarządzania zmianą i przywództwa – zaledwie 30% programów zmian udaje się skutecznie przeprowadzić. szczegóły szkoelnia Zarządzanie ryzykiem w projekcie
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Zarządzanie zasobami ludzkimi

    Co to znaczy być dobrym managerem?

    Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi to szeroka dziedzina i zbiór bardzo zróżnicowanych praktycznych umiejętności. Dlatego umiejętne ich dostosowanie do firmy i sprawne wykorzystanie gwarantują sukces w zarządzaniu ludźmi. Szkolenie ma na celu rozwój wiedzy i podstawowych kompetencji z za... szczegóły szkoelnia Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Projektowanie i przeprowadzanie Assessment i Development Center

    Projektowanie i przeprowadzanie Assessment i Development Center

    Czyli jak mierzyć, oceniać i rozwijać kompetencje pracowników

    Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się przygotowaniem, projektowaniem i prowadzeniem sesji Assessment lub Development Center. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodologią procedury i poznanie przez nich zasad przygotowania i prowadzenia sesji AC i DC w praktyce oraz r&oac... szczegóły szkoelnia Projektowanie i przeprowadzanie Assessment i Development Center
  • Komunikowanie się z mediami w praktyce

    Komunikowanie się z mediami w praktyce

    Media, poza tym, że są ogromnym narzędziem przekonywania, są wykorzystywane do informowania społeczeństwa. Przy użyciu różnych rodzajów publikacji oraz radia i telewizji do opinii publicznej można docierać zarówno w szerszym, jak i węższym spektrum. Środki masowego przekazu mogą być traktowan... szczegóły szkoelnia Komunikowanie się z mediami w praktyce
  • Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej

    Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej

    Kreatywność w rozwiązywaniu problemów

    Aleksander zaplanował sobie zorganizowanie wspaniałego, ogromnego, hucznego przyjęcia. Wynajął pałac z pięknym ogrodem, zamówił obfite i wystawne dania oraz trunki, zaprosił do współpracy najlepszą obsługę, zadbał o rozrywkę, samodzielnie nadmuchał balony i … czekał. Niestety nikt na przyjęci... szczegóły szkoelnia Kreatywność a efektywność – innowacyjność w pracy indywidualnej i zespołowej
  • szczegóły szkoelnia
  • Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    czyli pierwsza osoba, której klasa świadczy o Jej Szefie

    Profesjonalna asystentka stanowi niezbędne ogniwo dobrze funkcjonującej firmy. Jest prawą ręką szefa. Dlatego oczekuje się od niej wysokich kompetencji. Jej profesjonalizm jest wizytówką firmy. Poza umiejętnościami niezbędnymi w pracy biurowej od asystentki oczekuje się doskonałej organizacji oraz dużych u... szczegóły szkoelnia Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
  • Trening umiejętności managerskich

    Trening umiejętności managerskich

    Poprowadź swój zespół do wielkich osiągnięć

    Dzisiejszy manager jest w ciągłej i ekscytującej podróży. Wyznacza jej kierunek i przewodzi innym. Na szkoleniu dostaniesz praktyczne i dostosowane do Twoich okoliczności narzędzia zarządzania. Szkolenie, dzięki metodzie warsztatowej, jest skuteczne zarówno dla osób posiadających już doświa... szczegóły szkoelnia Trening umiejętności managerskich
  • Trening umiejętności managerskich — zaawansowany

    Trening umiejętności managerskich — zaawansowany

    Czyli jak w praktyce zarządzać ludźmi

    Szkolenie jest kontynuacją Treningu Umiejętności Menedżerskich. Jest zorientowane na doskonalenie umiejętności, dzięki którym menedżer staje się skuteczny na poziomie zaawansowanym. Podczas szkolenia wykorzystujemy to wszystko, czego dowiedzieliśmy się podczas poprzedniego szkolenia. Wzbogacamy to nowocz... szczegóły szkoelnia Trening umiejętności managerskich — zaawansowany
  • Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji

    Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji

    Na kompetencje motywacyjne menedżerów składają się te dotyczące komunikowania się z grupą i pojedynczymi pracownikami, sztuka rozpoznawania indywidualnych motywatorów osób, jak też strategia i podejście do inspirowania zespołu. Ważne jest także, w jaki sposób menedżer zachowuje się w... szczegóły szkoelnia Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji
  • Coaching dla managerów

    Coaching dla managerów

    Coaching jako narzędzie rozwijające potencjał pracowników

    Pojęcie coachingu ma rodowód sportowy. Zadaniem Trenera jest przede wszystkim obserwować i motywować zawodników do lepszej pracy i osiągania doskonałych wyników, a w konsekwencji wspólnie wypracowywać sposoby dochodzenia do sukcesu. W biznesie coaching to długoterminowy proces, ... szczegóły szkoelnia Coaching dla managerów
  • Zarządzanie projektami szkoleniowymi w firmie lub organizacji

    Zarządzanie projektami szkoleniowymi w firmie lub organizacji

    Zaprojektuj proces szkoleniowy dostosowany do Twojej firmy/organizacji. Poprawnie zbadaj potrzeby szkoleniowe. Przygotuj szkolenie lub projekt merytorycznie i technicznie. Zdobądź kompetencje pozwalające na rzetelną ocenę próbki szkoleniowej i samego warsztatu. Naucz się, jak wyciągać... szczegóły szkoelnia Zarządzanie projektami szkoleniowymi w firmie lub organizacji
  • Coachingowy styl zarządzania

    Coachingowy styl zarządzania

    Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

    Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać. szczegóły szkoelnia Coachingowy styl zarządzania
  • Rozmowy oceniające

    Rozmowy oceniające

    Jak skutecznie motywować i dbać o rozwój pracowników dzięki SOOP

    Główne cele systemów okresowych ocen pracowniczych (SOOP) to właściwe i precyzyjne rozwijanie umiejętności i kwalifikacji pracowników oraz zwiększenie ich motywacji poprzez precyzyjne określenie efektywności pracy poszczególnych osób w kontekście całej firmy.  Efekty takie ... szczegóły szkoelnia Rozmowy oceniające
  • Zarządzanie szkoleniami - stopień I

    Zarządzanie szkoleniami - stopień I

    Czyli jak budować spójny system rozwoju pracowników w odpowiedzi na zbadane potrzeby

    Jak organizować szkolenia, które przynoszą efekty? Takie pytanie stawia sobie wiele firm. „Zarządzanie szkoleniami” pokazuje, w jaki sposób można sprawić, aby szkolenia stanowiły zyskowną inwestycję. W czasie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia wspomagające główne etapy organiz... szczegóły szkoelnia Zarządzanie szkoleniami - stopień I
  • System ocen pracowniczych - stopień I

    System ocen pracowniczych - stopień I

    Jak wprowadzać i skutecznie wykorzystywać system ocen pracowniczych w procesie zarządzania zasobami ludzkimi?

    Zdobyta wiedza pozwoli Państwu określić rolę i miejsce systemu ocen pracowników z dopasowaniem do misji i strategii rozwoju Państwa firmy, ocenić szanse i zagrożenia przy wprowadzaniu systemu oraz zaplanować powiązanie z innymi systemami tak w kategoriach organizacyjnych jak i merytorycznych. Będziemy takż... szczegóły szkoelnia System ocen pracowniczych - stopień I
  • Ocena efektywności szkoleń

    Ocena efektywności szkoleń

    Czyli jak badać efektywność projektów rozwojowych i dbać, aby przynosiły wartość organizacji

    Produkt udoskonali Twoje umiejętności w zakresie planowania, przygotowania i realizacji procesu oceny efektywności szkoleń. Poznasz jak oceniać efektywność zrealizowanych szkoleń w oparciu o modele D. Kirkpatricka i J. Philipsa. Dowiesz się, w jaki sposób dobierać narzędzia, metody i wskaźniki oraz poznasz... szczegóły szkoelnia Ocena efektywności szkoleń
  • Trening dla trenerów

    Trening dla trenerów

    Efektywne uczenie dorosłych, budowanie postawy zaangażowania, facylitacja, mediacja oraz egzekwowanie wiedzy i umiejętności. szczegóły szkoelnia Trening dla trenerów
Informacje o trenerze      Inni eksperci