Kontakt

 
Marcin Kwieciński

Trenerzy BERNDSON

Marcin Kwieciński

  • Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja

    Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja

    Czym się kieruje twój zespół? Co go motywuje do skutecznego działania? Jak przekazać zadania aby pracownicy czuli, że realizując cele firmowe, realizowali również własne wewnętrzne cele. Jak postawić granice, aby nie być zbyt „miękkim” ani „zbyt kontrolującym” menedż... szczegóły szkoelnia Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja
  • Asertywność w relacjach zawodowych

    Asertywność w relacjach zawodowych

    Podczas szkolenia przeprowadzimy Cię krok po kroku przez proces komunikowania się w trudnych sytuacjach m. in. odmawiania, udzielania konstruktywnej krytyki, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie z presją i agresją ze strony rozmówcy. Spojrzymy na umiejętności z zakresu asertywnej komunikacji p... szczegóły szkoelnia Asertywność w relacjach zawodowych
  • Key Account Management

    Key Account Management

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów. Szkolenie prowadzone jest na realnych... szczegóły szkoelnia Key Account Management
  • Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Profesjonalna obsługa trudnego klienta

    Czyli jak zarzuty zamienić na korzyści?

    „Klienci postrzegają obsługę we własny, wyjątkowy, specyficzny, emocjonalny, irracjonalny, samolubny i całkowicie ludzki sposób. Liczy się tylko to, co postrzegane” Tom Peters Potrzeby i oczekiwania klientów ulegają nieustannym przemianom. Aby dostosować się do tych zmian l... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa trudnego klienta
  • Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

    Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

    Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią. Niekt&oacu... szczegóły szkoelnia Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu
  • Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Skuteczna komunikacja interpersonalna

    Jak rozmawiać z ludźmi by uważali, że warto Cię słuchać

    Komunikujemy się by informować, wyjaśniać, motywować, wspierać, negocjować. Niezależnie od celu, porozumiewanie się stanowi podstawę naszych relacji. Zarówno na gruncie prywatnym, jak i zawodowym, słuchanie, konstruktywne prowadzenie dyskusji czy asertywne wyrażanie własnego zdania to umiejętności koniec... szczegóły szkoelnia Skuteczna komunikacja interpersonalna
  • Zarządzanie stresem i emocjami

    Zarządzanie stresem i emocjami

    Trening prowadzony jest metodami aktywizującymi, warsztatowymi oraz coachingowymi. Dzięki temu oferuje praktyczne narzędzia, techniki i proste procesy oraz wiedzę do zastosowania od razu po treningu w pracy i życiu osobistym. Trening, zbudowany z 8 modułów, oparty jest na kilku nowoczesnych systemach pra... szczegóły szkoelnia Zarządzanie stresem i emocjami
  • Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    czyli hipnotyczny język wpływu

    Wywieranie wpływu to znacznie więcej niż sztuczki i triki. Wywieranie wpływu to także znacznie więcej niż sprawne stosowanie wyuczonych technik. Skuteczna perswazja to przede wszystkim mistrzowska zdolność korzystania z magicznego zasobu jakim jest język, a także umiejętność czytania drugiej osoby i perfekcyjnego... szczegóły szkoelnia Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu
  • szczegóły szkoelnia
  • Budowanie poczucia własnej wartości

    Budowanie poczucia własnej wartości

    – warsztat rozwojowy

    Warsztat dla osób poszukujących poczucia własnej wartości i swoich mocnych stron, wzmacniający poczucie własnej wartości. Udział w tym warsztacie daje możliwości zrozumienia mechanizmów wpływających na budowanie poczucia własnej wartości. Pracujemy w czterech obszarach - myśl, słowo, uczucie i dział... szczegóły szkoelnia Budowanie poczucia własnej wartości
  • Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

    czyli pierwsza osoba, której klasa świadczy o Jej Szefie

    Profesjonalna asystentka stanowi niezbędne ogniwo dobrze funkcjonującej firmy. Jest prawą ręką szefa. Dlatego oczekuje się od niej wysokich kompetencji. Jej profesjonalizm jest wizytówką firmy. Poza umiejętnościami niezbędnymi w pracy biurowej od asystentki oczekuje się doskonałej organizacji oraz dużych u... szczegóły szkoelnia Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
  • Trening umiejętności managerskich

    Trening umiejętności managerskich

    Szkolenie jest zorientowane na praktyczne doskonalenie umiejętności, dzięki którym menedżer staje się skuteczny. Daje praktyczne narzędzia zarządzania pracownikami. Dzięki metodzie warsztatowej jest wartościowe zarówno dla osób posiadających już doświadczenie menedżerskie, jak równie... szczegóły szkoelnia Trening umiejętności managerskich
  • Trening umiejętności managerskich — zaawansowany

    Trening umiejętności managerskich — zaawansowany

    Czyli jak w praktyce zarządzać ludźmi

    Szkolenie jest kontynuacją Treningu Umiejętności Menedżerskich. Jest zorientowane na doskonalenie umiejętności, dzięki którym menedżer staje się skuteczny na poziomie zaawansowanym. Podczas szkolenia wykorzystujemy to wszystko, czego dowiedzieliśmy się podczas poprzedniego szkolenia. Wzbogacamy to nowocz... szczegóły szkoelnia Trening umiejętności managerskich — zaawansowany
  • Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji

    Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji

    Na kompetencje motywacyjne menedżerów składają się te dotyczące komunikowania się z grupą i pojedynczymi pracownikami, sztuka rozpoznawania indywidualnych motywatorów osób, jak też strategia i podejście do inspirowania zespołu. Ważne jest także, w jaki sposób menedżer zachowuje się w... szczegóły szkoelnia Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji
  • Coaching dla managerów

    Coaching dla managerów

    Coaching jako narzędzie rozwijające potencjał pracowników

    Pojęcie coachingu ma rodowód sportowy. Zadaniem Trenera jest przede wszystkim obserwować i motywować zawodników do lepszej pracy i osiągania doskonałych wyników, a w konsekwencji wspólnie wypracowywać sposoby dochodzenia do sukcesu. W biznesie coaching to długoterminowy proces, ... szczegóły szkoelnia Coaching dla managerów
  • Zarządzanie zmianą

    Zarządzanie zmianą

    Jak skutecznie komunikować i przeprowadzać zmianę

    Gotowość wprowadzania zmian jest podstawowym warunkiem kształtowania kultury przedsiębiorczości. To, że zmian w dzisiejszych czasach nie sposób uniknąć już powszechnie wiadomo, zatem menedżerowie chcący osiągać wysokie wyniki muszą wykazać się daleko idącą gotowością do transformacji i dużym w nie zaanga... szczegóły szkoelnia Zarządzanie zmianą
  • Coachingowy styl zarządzania

    Coachingowy styl zarządzania

    Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

    Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać. szczegóły szkoelnia Coachingowy styl zarządzania
  • Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem

    Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem

    Czym jest gospodarka i sprzedaż na tzw. rynku III fali? Czym różni się konsument od prosumenta? Jakimi metodami angażować klienta w tworzenie rozwiązań opartych o nasze produkty i usługi? Jak bardziej świadome kłaść nacisk i wykorzystywać techniki sprzedażowe w rozmowach z „nowym typem” klien... szczegóły szkoelnia Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem
  • Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż

    Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż

    Celem szkolenia jest nauczenie uczestników i wypracowanie z nimi metod efektywnego zarządzania sprzedażą nowego produktu w sieci dystrybucyjnej. Szkolenie ma spowodować zmianę nastawienia handlowców i sieci dystrybucyjnej do nowego produktu i generowanie sprzedaży. Jest to jedyne szkolenie ofer... szczegóły szkoelnia Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż
  • Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje

    Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze efekty. Dlatego używa się ich w telefonicznych rozmowach sprzedażowych, handlowych czy biznesowych. W każdej branży. Czas na pytanie.... szczegóły szkoelnia Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje
  • Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności. szczegóły szkoelnia Zaawansowane negocjacje windykacyjne
  • Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Czyli jak skuteczniej sprzedawać, profesjonalnie analizować potrzeby klienta w celu dopasowania odpowiedniego rozwiązania, osiągać dobre wyniki, oraz mieć dobre relacje ze swoimi klientami i czerpać przyjemność z pracy w sprzedaży.

    „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których Ty znasz. Ważne jest,kto chce poznać Ciebie” Dale Carnegie szczegóły szkoelnia Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania
  • Psychologia kontaktu z klientem

    Psychologia kontaktu z klientem

    Jak z wrogów uczynić przyjaciół, a z przyjaciół nie zrobić wrogów

    Zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego budowania porozumienia z partnerami biznesowymi. Naucz się słuchać, rozumieć i w odpowiedzi na prawdziwe potrzeby być przekonującym dla klienta.               szczegóły szkoelnia Psychologia kontaktu z klientem
  • Telemarketing

    Telemarketing

    Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznej

    Telemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi. Po ich zdobyciu nawet doświadczony pracownik telemarketingu może osiągać zdecydowanie wyższe wyniki niż wcześniej. Dowodzi tego praktyka najlepszych... szczegóły szkoelnia Telemarketing
  • Profesjonalna obsługa reklamacji

    Profesjonalna obsługa reklamacji

    Czyli jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych

    Reklamacje są nieodłącznym elementem każdej sprzedaży i towarzyszą jej już od pierwszych dni. Jednak przez wielu są uznawane jako coś złego – coś, co należy ukryć, zapomnieć o tym, są powodem do wstydu. W takiej sytuacji najczęściej chwalimy się tym, że firma praktycznie nie ma reklamacji, ale dzieje się ta... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa reklamacji
  • Windykacja dla handlowców

    Windykacja dla handlowców

    Jak sprawić, żeby klient zapłacił?

    Jeśli jesteś handlowcem i musisz jednocześnie windykować swoich klientów, znalazłeś się w sytuacji mało komfortowej, jednak będącej prawdziwym wyzwaniem. Jak odzyskać należności, nie tracąc klientów? Najpierw dużo energii wkładasz w zdobycie każdego nowego kontrahenta, a teraz musisz zdecydować się ... szczegóły szkoelnia Windykacja dla handlowców
  • Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyści

    Rozmowa o finansach jest kluczowym momentem w procesie sprzedaży. Handlowcy wkładają dużo wysiłku w budowanie relacji z klientem i przekonującą prezentację produktu, jednak bez umiejętności uzasadnienia i obrony warunków cenowych trudno jest im osiągnąć sukces. Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyś... szczegóły szkoelnia Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi
  • Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja wymaga połączenia wiedzy z zakresu prawa, negocjacji i psychologii. Kojarzy się z trudnymi rozmowami, ze stanowczością, konsekwencją, panowaniem nad własnymi emocjami oraz rozpoznawaniem gier stosowanych przez rozmówców. Żeby dotrzeć do dłużnika, przekonać do rozmowy, a wreszcie... szczegóły szkoelnia Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności
  • Negocjacje handlowe

    Negocjacje handlowe

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, product managerów, kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu. Szkolenie o dużym stopniu trudności i złożoności zadań negocja... szczegóły szkoelnia Negocjacje handlowe
Informacje o trenerze      Inni eksperci