Kontakt

 
Adam Gnych

Trenerzy BERNDSON

Adam Gnych

Trener/Konsultant/Doradca/Coach. Psycholog praktyk. Absolwent studiów podyplomowych Retoryka i Krytyka Praktyczna – Instytut Badań Literackich Uniwersytet Warszawski. Absolwent European Academy of Diplomacy. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Trener umiejętności psychospołecznych I stopnia, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Prezes Platformy Testów, oferującej rozwiązania HR dla biznesu. Prowadzi długofalowe projekty doradczo szkoleniowe dla największych korporacji w kraju, trwające po 18 dni szkoleniowe rozłożone na dwuletnie projekty. Akademia Negocjacji, Akademia Lidera, Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta realizowane między innymi dla PGE, PGE Elektrownia Bełchatów, PGE Energia Jądrowa, Polpharma, Samsung, Comforty i wielu innych. Praktyk sprzedaży, zarządzania, negocjacji, retoryki i erystyki oraz wywierania wpływu i perswazji. Występuje jako Ekspert w TVP2, TVN. Przez 15 lat przeprowadził ponad 3000 dni szkoleniowych, w których udział wzięło około 22000 pracowników największych korporacji.

Programy szkoleń bazują na autorskim know-how, wypracowanym przez psychologów pełniących funkcję Głównych Specjalistów ds. Szkoleń w środowisku biznesowym Polskiej Telefonii Cyfrowej, gdzie Adam Gnych przepracował 9 lat na stanowisku Głównego Specjalisty ds. Szkoleń, tworząc m.in. wewnętrzną Akademię Menadżera oraz Akademię Negocjacji i Wywierania Wpływu. Następnie w Tikkurila Polska S.A., jako Doradca Członka Zarządu, budował Akademię Sprzedaży – Excellent Customer Service Academy oraz projektował programy motywacyjne dla Pionu Marketingu i Sprzedaży. Ekspert w szkoleniach m.in. kadry menedżerskiej i działów handlowych z zakresu: negocjacje, zaawansowane techniki negocjacyjne, protokół negocjacyjny, język wywierania wpływu i perswazji, prawa perswazji, retoryki i erystyki. Zajmuje się także coachingiem menedżerów, kształceniem trenerów wewnętrznych, doradzaniu wyższej i średniej kadrze zarządzającej. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: stosowana psychologia społeczna). Absolwent wielu kursów i szkoleń posiadający dyplomy trenerskie sygnowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Trener Wystąpień Publicznych, Absolwent Podyplomowych Studiów „Retoryka i Krytyka Praktyczna”, organizowanych przez Uniwersytet Warszawski. W ocenie uczestników treningów charakteryzuje się bogatym repertuarem proponowanych technik zawodowych, oraz przystępnym i efektywnym językiem przekazu dydaktycznego. Prowadził szkolenia między innymi dla: PGE, PGE Energia Jądrowa, PGE Elektrownia Bełchatów, Polpharma, Bayer, Torfarm, Mars, Samsung, Real, Tesco i wiele innych.

Prowadził szkolenia między innymi dla: Unilever, Mars, Torfarm, Kingfisher, Credit Agricole, Narodowy Bank Polski, PGE, PGE Energia Jądrowa, PGE Elektrownia Bełchatów, Polpharma, Bayer, Torfarm, Mars, Samsung, Real, Tesco i wiele innych.

Prowadził i prowadzi Akademie Managera – cykl ośmiu dwudniowych zjazdów, poprzedzonych analizą potrzeb szkoleniowych, ze strony zleceniodawcy jak i uczestników szkoleń, dla takich firm jak: Polska Telefonia Cyfrowa (obecnie T-Mobile), Sitech.



SPECJALIZACJE TRENERSKIE

  • Negocjacje i Sprzedaż
  • Perswazja i wywieranie wpływu
  • Umiejętności managerskie
  • Umiejętności osobiste w biznesie



WYKSZTAŁCENIE

  • Szkoła Główna Handlowa. Kolegium Gospodarki Światowej. Studia doktoranckie.
  • Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, Specjalizacja – Stosowana. Psychologia Społeczna. Studia ukończone z wynikiem bardzo dobrym.
  • Politechnika Warszawska, Wydział Ochrony Środowiska, Specjalizacja – Biotechnologia. Studia przerwane


KURSY PODYPLOMOWE


  • Uniwersytet Warszawski, Instytut Badań Literackich, Kurs Retoryki i Krytyki Praktycznej
  • Certyfikat Associate Trainer of NLP - Polski Instytut NLP Certyfikujący Peter Schütz z Austrii
  • Certyfikat Master Practitioner in the Art Of NLP - Instytut Neurolingwistyki - Andrzej Batko
  • Certyfikat Practitioner in the Art Of NLP - Instytut Neurolingwistyki - Andrzej Batko



DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE


01.06.2011 nadal
Success University Sp. z o.o.
Prezes Zarządu


01.06.2011 nadal
Platforma Testów Sp. z o.o.
Prezes Zarządu


01.02.2009 do 01.01.2012
Adam Gnych MINDOUT
Właściciel

Firma badawczo-szkoleniowa

01.03.2008 do 11.08.2009
Tikkurila Polska S.A.

Doradca Członka Zarządu, Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży
  • doradzam Członkowi Zarządu w kwestiach personalnych, strategii sprzedaży, motywowania pozafinansowego, negocjacji
  • tworzę od podstaw Akademię Sprzedaży – Excellent Customer Service Academy, która będzie wsparciem dla strategii sprzedaży w firmie
  • projektuję programu motywacyjne dla Pionu Marketingu i Sprzedaży
  • prowadzę szkolenia, coachingi dla Kadry Menadżerskiej


02.1999 do 01.03.2008
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. – operator Sieci Era

01.10.2007 - 01.03.2008
Główny Specjalista ds. Szkoleń w Dziale Kształcenia w Sekcji Edukacji Pracowników w Departamencie Polityki Personalnej
  • doradzałem Wyższej i Średniej Kadrze Zarządzającej
  • udzielałem konsultacji dla poszczególnych Departamentów i Działów
  • projektowałem programy szkoleniowe pod konkretne potrzeby
  • tworzyłem wewnętrzną Akademię Menadżera oraz Akademię Negocjacji i Wywierania Wpływu


08.2001 - 01.10.2007
Starszy Specjalista ds Szkoleń w Dziale Kształcenia w Sekcji Edukacji Pracowników w Departamencie Polityki Personalnej
  • analizowałem potrzeby szkoleniowe pracowników
  • uczestniczyłem we współpracy z Działem Rekrutacji i Selekcji w określaniu kompetencji i umiejętności dla poszczególnych stanowisk
  • przygotowywałem autorskie programy szkoleniowe pod kątem oczekiwań
  • opracowywałem materiały szkoleniowe
  • prowadziłem szkolenia z tematów: negocjacje, zaawansowane techniki negocjacyjne, protokół negocjacyjny, zarządzanie zespołem, techniki sprzedaży, zaawansowane techniki sprzedaży, język wywierania wpływu i perswazji, prawa perswazji, trening asertywności, zarządzanie czasem, trening antystresowy, obsługa klienta, skuteczna komunikacja
  • cykl szkoleń z tematu "Technik perswazji i negocjacji w kontakcie telefonicznym" dla Działu Hot-Line w Departamecie Obsługi Klienta
  • cykl szkoleń z tematu "Radzenie sobie z obiekcjami klientów" dla Działu Utrzymania Klienta w Departamecie Obsługi Klienta
  • cykl szkoleń z tematu "Radzenie sobie ze stresem" dla Działu Windykacji w Departamecie Obsługi Klienta
  • opracowałem i wdrożyłem ucząc i coachingując trenerów, autorski cykl szkoleń z Technik sprzedaży i Obsługi klienta biznesowego dla Departamentów Sprzedaży Bezpośredniej i Detalicznej oraz dla Autoryzowanych Dilerów Sieci Era
  • negocjowałem warunki współpracy z zewnętrznymi firmami szkoleniowymi
  • uczestniczyłem w przetargach dotyczących zakupu szkoleń
  • dokonywałem bieżącej analizy rynku szkoleń
  • opracowywałem i wdrażałem multimedialny system szkoleń (E-learning)
  • prowadziłem indywidualne konsultacje dla Dyrektorów Departamentów i ich zastępców
  • koordynowałem politykę szkoleniową dla poszczególnych Pionów i Departamentów
  • co miesiąc sporządzałem raporty na temat przeprowadzonych szkoleń i ich efektywności
  • organizowałem wyjazdy team - buildingowe
  • uczestniczyłem w konferencjach poświęconych sprzedaży i zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • uczestniczyłem w licznych szkoleniach i kursach w ramach samodoskonalenia zawodowego
  • organizowałem wyjazdy integracyjne typu out-door


09.2000 - 08.2001
Specjalista ds Szkoleń w Dziale Kształcenia w Sekcji Sprzedaży, Produktów i Usług w Departamencie Polityki Personalnej
  • prowadziłem prezentacje z zaawansowanych produktów i usług teleinformatycznych (Wap, Gprs, Umts Bscs, Sieć korporacyjna)
  • koordynowałem szkolenia dla Działów Sprzedaży – Pośredniej, Bezpośredniej, Detalicznej
  • prowadziłem szkolenia z technik sprzedaży, obsługi klienta biznesowego i negocjacji handlowych dla Działów Sprzedaży i Autoryzowanych Agentów Sieci Era
  • wdrożyłem autorskie programy szkoleń z zaawansowanych technik sprzedaży i zaawansowanych technik negocjacyjnych wśród trenerów odpowiedzialnych za szkolenia dla Autoryzowanych Agentów Sieci Era
  • koordynowałem pracę zespołu trenerów odpowiedzialnych za realizację szkoleń dla Autoryzowanych Agentów Sieci Era
  • uczestniczyłem w konferencjach poświęconych telefonii mobilnej


02.1999 - 09.2000
Konsultant ds. Obsługi Klienta w Dziale Obsługi Klienta
  • doradzałem klientom w kwestii wyboru abonamentów, telefonów i usług


11.1998
Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii

  • uczestniczyłem w projekcie badawczym pod kierunkiem Prof dr.hab. Marii Lewickiej na temat „Roszczeniowość: przyczyny, mechanizmy i konsekwencje psychologiczne”


02.1998
Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii

  • uczestniczyłem w projekcie badawczym pod kierunkiem Prof dr.hab. Marii Lewickiej na temat „Efekt nieaddytywności w rozumieniu prawdopodobieństw, a wartościowość decyzji i diagnostyczność informacji o alternatywach decyzyjnych w procesie rekrutacji”




PRZYKŁADOWE ZREALIZOWANE PROJEKTY

FIRMA
TEMAT SZKOLENIA

Polska Telefonia Cyfrowa S.A.
(obecnie T-Mobile)
  • Akademia negocjacji
  • Akademia Obsługi klienta
  • Akademia managera – w tym szkolenie – Sztuka prezentacji i autoprezentacja
(Trwa)

Wyborowa S.A. Negocjacje sprzedażowe

Sitech Sp. z o.o. Akademie Managera
(Trwa)

AC Nielsen
  • Techniki prezentacji
  • Zaawansowane techniki prezentacji
  • Wystąpienia publiczne

Benefia Prowadzenie skutecznych prezentacji

Tikkurila Polska S.A.
  • Akademia negocjacji
  • Akademia obsługi klienta
  • Akademia managera – w tym szkolenia – Sztuka prezentacji

Samsung
  • Akademia negocjacji
  • Akademia obsługi klienta
  • Sztuka prezentacji. Wystąpienia publiczne
(Trwa)

PGE Akademia negocjacji

PGE Elektrownia Bełchatów Akademia negocjacji

PGE Energia Jądrowa Akademia negocjacji

Hortex
  • Typologia negocjatorów
  • Sztuka skutecznych prezentacji handlowych

Maspex Zaawansowane negocjacje

Lorenz Bahlsen
  • 10 tricków negocjatora
  • Wystąpienia publiczne

Torfarm Sp. z o.o. Perswazyjne warsztaty negocjacyjne

Delecta S.A. Sztuka prezentacji

TZMO SA
  • Instrukcja obsługi negocjatora
  • Techniki negocjacyjne
  • Negocjacje biznesowe w praktyce
  • Techniki sprzedaży

Polpharma SA
  • Akademia negocjacji
  • Techniki sprzedaży
(Trwa)

Tesco Polska Sp. z o.o.
  • Akademia negocjacji
  • Negocjacje windykacyjne

Zott
  • Wystąpienia publiczne
  • Techniki sprzedaży

Ministerstwo Spraw Zagranicznych Skuteczna prezentacja

Raal Train The Trainer – Sztuka prezentacji

ING Bank Śląski Sztuka negocjacji
(Trwa)

MARS Negocjacje zakupowe dla Managerów
(Trwa)

Unilever
  • Train The Trainer
  • Obsługa klienta

JP Foam Manufacturing Sp. z o.o. Skuteczna prezentacja

Kludi Armaturen Sp. z o.o. Obsługa klienta

Meblik Sp. z o.o. Profesjonalna Obsługa klieta

MTU Obsługa klienta

Zentis Obsługa klienta

Amcor Techniki sprzedaży i obsługa klienta

Huhtamaki Foodservice
Poland Sp z o.o.

Obsługa klienta

LOGSTOR ROR POLSKA Sp. z o.o. Obsługa klienta

BASF Polska Sp. z o.o.
  • Perswazja dla zaawansowanych - hipnotyczny język wpływu
  • Perswazyjne warsztaty sprzedażowo-negocjacyjne

Capgemini Polska Sp. z o.o. Techniki sprzedaży z elementami NLP

POLO GROUP
  • Techniki sprzedarzy - stopień I
  • Techniki sprzedarzy - stopień II

Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.
  • Zarządzanie stresem
  • Negocjacje

Credit Agricole Bank Polska S.A. Profesjonalna obsługa trudnego klienta - jak rozmawiać z trudnym klientem

Lundbeck Business Service Centre Zaawansowane negocjacje zakupowe


Szkolenia przeprowadzone przez Adama Gnycha – łącznie ponad 4560 godzin


SZKOLENIA I KONFERENCJE

  • 2008
    • Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Nr ew. 2471
    • Trener NLP - International Association for Neuro-Linguistic Programming
    • Trener Komunikacji Transformującej wg metody dr Richarda Bolstada
    • Analiza osobowości na podstawie wyglądu. Instytut Nieinwazyjnej Analizy Osobowości
    • Emisja głosu - Olga Szwajgier
    • Autoryzowany Trener - Szkoła Pamięci Wojakowskich
    • Kurs Skutecznego Działania - Kamil Cybulski
    • Trening motywacyjny "Podróż bohatera" - Mariusz Szuba

  • 2007
    • Etykieta Biznesu - The Protocol School of Poland
    • Analiza i rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych - HR dla Biznesu - Centrum Szkoleniowe JET

  • 2006
    • Analiza Transakcyjna w zarządzaniu
    • Techniki mnemoniczne i sprzedaż – Akademia Nauki
    • Zarządzanie projektem – Open Mind
    • Trening asertywności – ITD

  • 2005
    • System Thinking – Joseph O’Connor
    • Techniki wywierania wpływu i perswazji oraz sześciomiesięczny Coaching – Dr Kevin Hogan
    • Body language – ICCE Greenpol – Piotr Tymochowicz

  • 2004
    • Negocjacje zaawansowane i Development Centre – Akademia Consulting
    • Zarządzanie zespołem – Adventure of Thoughs
    • Obsługa klientów biznesowych – zaawansowane techniki wywierania wpływu – Akademia Consulting
    • Rozwijanie własnego potencjału w grupie – Certus
    • Power Point - kurs w firmie Altkom
    • Konferencja sprzedaż

  • 2003
    • Negocjacje w biznesie – Anvix - Prof. Zbigniew Nęcki
    • Konferencja sprzedaż
    • Train The Trainer – Dział Kształcenia - Era
    • Szkolenia i seminaria z zakresu usług teleinformatycznych prowadzone przez firmy Nokia, Siemens, Ericksson, Alcatel

  • 2002
    • Telefoniczna Obsługa Klienta – Dział Kształcenia - Era
    • Sztuka prezentacji – Dział Kształcenia – Era

Zobacz szkolenia tego trenera     Inni eksperci