Kontakt

 

Trenerzy BERNDSON

Edyta Czerwińska

Jestem trenerem, coachem i audytorem – specjalistą z zakresu zarządzania i sprzedaży. Posiadam m.in. certyfikacje Extended Disc. Na swoim koncie mam realizację ponad 1400 dni szkoleniowych. Od wielu lat pracuję jako ekspert i doradca dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Kompetencje merytoryczne i dydaktyczne doskonaliłam będąc również wykładowcą w Wyższej Szkole Handlowej.


W doskonaleniu kompetencji handlowców koncentruję się głównie na rozwijaniu umiejętności związanych ze sprzedażą doradczą. Ponadto zajmuję się wpływaniem na personel, dzięki czemu możliwe jest pobudzenie sprzedaży, wzrost jakości obsługi, usprawnienie komunikacji interpersonalnej, skończywszy na radzeniu sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. Każdy z moich projektów sprzedażowych realizuję kompleksowo, biorąc przy tym odpowiedzialność za diagnozę sytuacji, proponowane działania rozwojowe oraz wdrożenie nabywanych umiejętności w rzeczywistej pracy. Wykorzystuję do tego celu sprawdzone, autorskie narzędzia i modele.


Z kolei w procesie wspierania menedżerów skupiam się na ich doskonaleniu w zakresie przywództwa, motywowania, delegowania i oceniania pracowników oraz rozwoju umiejętności osobistych. Zrealizowałam projekty doradczo-wdrożeniowe polegające na stworzeniu i zaimplementowaniu systemu ocen i motywacji w wielu firmach. Samodzielnie przygotowuję i realizuję projekty Development Center. Zajmuję się również przygotowywaniem indywidualnych scenariuszy coachingowych dla kadry zarządzającej.


W związku z bogatym doświadczeniem zawodowym często prowadzę szkolenia z obszaru negocjacji, również negocjacji kupieckich, negocjacji z sieciami, czyniąc z tych szkoleń praktyczny, biznesowy warsztat.


Z wykształcenia jest ekonomistą oraz prawnikiem, ukończyłam także studia podyplomowe z zakresu prawa Unii Europejskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Szkolenia prowadzę w oparciu o interaktywny warsztat na bazie procesu grupowego. W swojej karierze pełniłam m.in. funkcję Dyrektora Regionu.


Realizowałam projekty rozwojowe m.in. dla firm: ATLAS, SFERIA, TESCO, INVEST-BANK, BROWAR NAMYSŁÓW, POLFACTOR, POLSKIE KSIĄŻKI TELEFONICZNE, SOLVAY, BZ WBK, ORIFLAME, PRAKTIKER, TRW, APATOR, KREDYT BANK, JMD, HENKEL, JURAJSKA, REAL, MAKRO, SEPHORA, JOHNSON&JOHNSON, CARGILL, KNAUF, SELENA. KOMPANIA PIWOWARSKA, GRUPA ŻYWIEC, SCHINDLER, DOUGLAS, JANTOŃ, ARCHIDOC, TCM, TOYOTA, GE, GENERAL MOTORS, COCA- COLA, PAŻP, KREDYT BANK, PKO BP, PEKAO.


W każdym z nich byłam osobą nie tylko realizującą projekt, ale i nadzorującą go pod kątem merytorycznych i organizacyjnym. Ponadto szkoliłam m.in.: AWBUD, BAHLSEN, BPS, BRE- POLFACTOR, CORNING CABLE SYSTEMS, INTIER AUTOMOTIV POLAND, KENNAMETAL, LPP, MOTA-ENGIL POLSKA, ORGANIKA, PROFARB, RUCH SA, S.C. JOHNSON, SYGMA BANK, VOKLSWAGEN BANK.

Posiadam również doświadczenia z realizacji dofinansowanych projektów szkoleniowych dla firm z sektora MSP, w ramach których projektowałam i przeprowadzałam szkolenia dla ponad 3300 osób – głównie menedżerów i pracowników działów sprzedaży. Z mojego doświadczenia regularnie korzystają przedstawiciele sektora administracji publicznej – szkoliłam m.in. ARiMR, MRR, ZUS oraz liczne urzędy marszałkowskie i wojewódzkie urzędy pracy.



DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

od 2003 BERNDSON
Ekspert, Trener w Dziedzinach Zarządzania i Sprzedaży
Ekspert Negocjacji i Sprzedaży – certyfikowany trener przez Brooks Group Projektowanie i prowadzenie szkoleń. Kompleksowy nadzór merytoryczny nad projektami szkoleniowymi.


1999 - 2003 TAI SP. Z O.O.
Dyrektor regionu Polski południowej
Zarządzanie personelem, budżetem, koordynowanie wszelkich działań w podległych oddziałach, odpowiedzialność za: politykę personalną, sprzedaż i politykę sprzedażową regionu, organizacja i przygotowywanie szkoleń dla podległego personelu. Zarządzanie zespołem handlowców telemarketerów.


1999 - 2003 INFO_COIG
Kierownik działu marketingu
Tworzenie strategii marketingowej firmy, przeprowadzanie badań rynkowych; odpowiedzialność za politykę personalną podległego działu.


od 1997 DEW Sc,
Współwłaściciel, Dyrektor Regionu Katowice - Kraków
Prowadzenie firmy, zarządzanie personelem, prowadzenie aktywnej polityki personalnej, prowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania, coachingu, rekrutacji i selekcji, Obsługi klienta, technik sprzedaży, negocjacji.
Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad projektami, w tym również projektami unijnymi.



WYKSZTAŁCENIE:

2003-2004 UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
Wydział Prawa, Specjalność Prawo Unii Europejskiej. Prawo Wspólnotowe, studia podyplomowe


1995-2000 UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Wydział Prawa i Administracji, Specjalność Prawo Finansowe, magister prawa


1992-1997 AKADEMIA EKONOMICZNA W KATOWICACH
Wydział Zarządzanie Marketingowe i Polityka Rynkowa, magister zarządzania



SPECJALIZACJE TRENERSKIE:

  • Zarządzanie
  • Sprzedaż
  • Negocjacje
  • Umiejętności osobiste
  • HR

PRZYKŁADOWE REALIZOWANE SZKOLENIA:

  • Akademia sprzedaży
  • Budowanie autorytetu
  • Budowanie zespołu
  • Coaching menedżerski
  • Delegowanie, rozmowy oceniające
  • Kierowanie zespołem
  • Komunikacja i autoprezentacja w sprzedaży
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Kreatywność, konstruktywne rozwiązywanie problemów, podejmowanie decyzji
  • Motywacja
  • Negocjacje handlowe
  • Negocjacje nastawione na współpracę
  • Negocjacje z pozycji kupca
  • Obsługa klienta w nowoczesnej firmie
  • Prezentacja publiczna, Wystapienia publiczne, Autoprezentacjia
  • Profesjonalna obsługa trudnego klienta
  • Przywództwo
  • Radzenie sobie z trudnym klientem
  • Rozmowa oceniająca
  • Rozwijanie kreatywności
  • Sprzedaż Przez Telefon
  • Style motywowania i kierowania
  • Systemy ocen
  • Szkolenia handlowe
  • Sztuka negocjacji – podstawy
  • Sztuka utrzymania klientów
  • Ścieżki karier
  • Techniki sprzedaży
  • Nowoczesne systemy sprzedaży
  • Umiejętności menedżerskie
  • Warsztat handlowca
  • Zarządzanie czasem
  • Zarządzanie przez cele
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym
  • Zarządzanie zmianą


    Inni eksperci