Kontakt

 
Jacek Olszewski

Trenerzy BERNDSON

Jacek Olszewski

Certyfikowany trener kompetencji komunikacyjnych i handlowych, doświadczony w prowadzeniu negocjacji, również w wielokulturowym środowisku biznesowym. Handlowiec rozwijający przez lata swoje kompetencje sprzedażowe, zarówno w branżach przemysłowych jak i usługach. Na swoich szkoleniach pomaga zrozumieć istotę sprzedaży oraz mechanizmów, którymi kierują się sprzedający i kupujący. Jako tłumacz języka włoskiego, posiadający certyfikat kompetencji C2, wydany przez Universita’ per Stranieri di Siena i również doświadczony negocjator przez lata uczestniczył w kluczowych rozmowach negocjacyjnych, patrząc na proces handlowy z wielu perspektyw. W ciągu ostatnich lat zarządzał projektami wprowadzania i rozwoju na polskim rynku firm włoskich oraz aktywnie wspierał zespół handlowców promujących nowe produkty i usługi w osiąganiu ich szczytowego potencjału. Prowadzi szkolenia w Polsce i we Włoszech.

Doświadczenie zawodowe budował pracując dla dużych i mniejszych firm między innymi jako manager sprzedaży, kierownik ds. rozliczeń, office manager. Przez lata zarządzał zespołem sprzedażowym, szlifował umiejętności delegowania zadań, nawiązywania długofalowych relacji z klientami, zarządzania czasem w pracy i profesjonalnej obsługi, stając się po latach prawdziwym specjalistą w swojej branży.

Na co dzień w pracy trenera towarzyszy mu profesjonalizm i pasja. Rozwój uczestników jest dla niego celem nadrzędnym, dlatego do warsztatów podchodzi zawsze z pełnym zaangażowaniem i precyzją, stąd na jego treningach nie brakuje zadań przygotowanych specjalnie na potrzeby sytuacji szkoleniowej i uczestników.

Jako trener specjalizuje się w szkoleniach o tematyce: profesjonalna obsługa klienta, komunikacja interpersonalna, negocjacje, sprzedaż, budowanie zespołu sprzedażowego oraz motywacja. Szkolenia prowadzi w formie ćwiczeń indywidualnych i warsztatów pracy ze sobą stawiając na pierwszym miejscu self-experience, jako metodę przynoszącą najefektywniejsze rezultaty.

Jako trener ciągle pogłębia swoją wiedzę, między innymi na temat nowych metod sprzedaży (Metoda SPIN wg. Neil’a Rackmana) korzystając z fachowych konsultacji, uczestnicząc w szkoleniach prowadzonych przez doświadczonych i innowacyjnych szkoleniowców z dziedziny retoryki, motywacji i zarządzania w sytuacjach kryzysowych.



SPECJALIZACJE TRENERSKIE

  • Komunikacja w biznesie
  • Relacje biznesowe w otoczeniu wielokulturowym
  • Savoir-vivre w biznesie
  • Negocjacje handlowe
  • Obsługa klienta
  • Zarządzanie
  • Sprzedaż
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientem



WYKSZTAŁCENIE

  • Kurs trenera – szkoleniowca – P&M Menagement Group Centrum Szkoleniowo – Edukacyjne
  • Studia Wyższe magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, kierunek – Stosunki międzynarodowe. Specjalizacja – Euromarketing
  • Certyfikat kompetencji językowych na poziomie C2 z języka włoskiego, wydany przez Universita’ per Stranieri di Siena



DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE


Obecnie


Trener i konsultant biznesowy oraz tłumacz techniczny i negocjacyjny języka włoskiego


Do 04. 2015


GISKA GROUP – Project manager ds. sprzedaży na dużą skalę


2003 – 2013


ALMATEXTIL – Kierownik ds. marketingu


2008


GREEN STEEL POLSKA SP. Z O.O. – Office manager, negocjator – budowanie porozumienia i współpracy pomiędzy pracownikami i zarządem w sytuacji konfliktu


2007 - 2008


HARRIS JET SERVICE SP. Z O.O. – Kierownik działu rozliczeń, negocjator, odpowiedzialny za zakończenie współpracy z firmą Candy Polska Sp. z o.o. w sytuacji rozbudowanego konfliktu wewnątrz firmy oraz pomiędzy firmą i głównym partnerem


2007


VIVA FOOD SP. Z O.O. – Manager, handlowiec ds. eksportu i importu



WYBRANE PROJEKTY SZKOLENIOWE


RIZZI GROUP Włochy – 18h


Obsługa klienta
Techniki sprzedaży na dużą skalę


NEW CONSULTING GROUP – 30h


Założenie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej


KOMEX P.H.U. – 98h


Negocjacje handlowe
Komunikacja wewnątrz firmy
Zarządzania zespołem sprzedażowym


ALBERO MEBLE – 60h


Komunikacja wewnątrz firmy
Komunikacji pomiędzy firmą i dostawcami


MONTIMAC SRL Włochy – 36h


Komunikacja dla managerów średniego szczebla
Szkolenia motywacyjne w języku włoskim


STL TECHNOLOGIE LASEROWE – 16h


Obsługa klienta


LM RACING – 60h


Profesjonalna obsługa klienta
Negocjacje
Techniki sprzedaży – szkolenia w języku włoskim i angielskim


BIOS POLSKA SP. Z O.O. – 120h


Zarządzanie spółką handlową
Budowanie zespołu sprzedażowego
Obsługa klienta


GREEN STEEL POLAND SP. Z O.O.
– 105h


Zarządzanie produkcją
Budowanie zespołu
Obsługa klienta
Komunikacja


EVLON – 16h


Zarządzanie administracją biurową


BIURO TURYSTYCZNE SID – 56h


Obsługa klienta


BRANŻA FARMACEUTYCZNA – 450h


Zarządzanie
Obsługa pacjenta



Pasjonuje się historią i kulturą Włoch. Zna Półwysep Apeniński od strony teoretycznej i praktycznej, szczególnie kulinarnej, w wolnym czasie lubi poznawać nowe smaki włoskiej kuchni. Jego drugą pasją jest muzyka, zwłaszcza ta, której towarzyszy mocne brzmienie gitary i która sprawdza się podczas rowerowych wypadów, które są jego sposobem na formę i regenerację po intensywnym dniu.

W życiu kieruje się mottem:
„Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself” G.B. Shaw.



Zobacz szkolenia tego trenera     Inni eksperci