BERNDSON Szkolenia
Szkolenie Etykieta w biznesieEtykieta w biznesie - Nagrody

Kod produktu: ueb

szkolenie
Etykieta w biznesie

Poznaj zasady biznesowego savoir-vivre'u.
Wyszlifuj “towarzyską ogładę", aby z niezachwianą pewnością oraz swobodą przeprowadzać spotkania biznesowe.

Podczas szkolenia z etykiety w biznesie poznasz reguły postępowania w różnych sytuacjach - zarówno biznesowych, jak i towarzyskich.

Otrzymasz odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak zachować się podczas powitania?
  • Jakie zasady etykiety obowiązują w Internecie
    oraz korespondencji?
  • Jak przeprowadzać rozmowy telefoniczne?
  • Jak zachowywać się podczas kolacji biznesowej?
  • Jak ubrać się zgodnie z przyjętym dress codem?

Dlaczego znajomość etykiety biznesowej jest tak ważna?
Umiejętność zachowywania się zgodnie z przyjętymi w biznesie zasadami savoir-vivre'u sprzyja rozwojowi kariery zawodowej, pomaga w zjednywaniu sobie partnerów biznesowych, a przede wszystkim umożliwia wypracowanie własnego wizerunku i marki osobistej profesjonalisty.

 

[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

Szkolenie OTWARTE

(Dla osoby)

Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online

Liczba osób: 1/12
Miejsce: Warszawa, Kraków

1 370 PLN ?

Szkolenie ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce:
  Online, dowolne

7 970 PLN netto

Opis szkolenia


Szkolenie ma za zadanie rozwijanie umiejętności w zakresie komunikacji biznesowej, odczytywania mowy ciała, nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych, a także standardów dress code. Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje zarówno wiedzę teoretyczną dotyczącą podstaw savoir- vivre i etykiety biznesowej, jak i praktyczne zastosowanie tej wiedzy w formie ćwiczeń. Szkolenie to jest praktycznym seminarium bazującym na aktywnym udziale uczestników poprzez zastosowanie aktywizujących metod szkolenia.


NA SZKOLENIU PORUSZANE BĘDĄ M.IN. ZAGADNIENIA

  • Jak kreować swój wizerunek człowieka z klasą?
  • Jak doskonale prezentować siebie i firmę?
  • Jak i kiedy wręczać wizytówkę?
  • Jak elegancko należy używać telefonu komórkowego i poczty elektronicznej?
  • Kto i jak ma się z kim witać i w jakiej kolejności?
  • Czy całować kobiety w rękę, a jeśli tak, to kiedy i jak?
  • Jak zajmować miejsca w samochodzie – hierarchia i ważność miejsc?
  • Jakie zasady rządzą w doborze eleganckiego stroju (damskiego
    i męskiego)?

PODCZAS SZKOLENIA SZCZEGÓLNY NACISK POŁOŻONY
BĘDZIE NA

  • AUTOPREZENTACJĘ (jak prezentować siebie i firmę w rozmowach indywidualnych, podczas spotkań biznesowych i wystąpień publicznych),
  • ZASADY PROTOKOŁU (tytułowanie, tytuły naukowe, kurtuazyjne, precedencja, powitanie, przedstawianie siebie i innych osób),
  • SPOTKANIA (biznesowe, towarzyskie, rozmawianie przez telefon, wręczanie wizytówek, zachowanie przy stole, obowiązki i przywileje gościa i gospodarza),
  • UBIÓR (zagadnienia związane ze strojem w biznesie, dress code, dobór stroju do zajmowanego stanowiska, znaczenie kolorów, dobór dodatków).

Program szkolenia


I. ROLA ETYKIETY W ŻYCIU ZAWODOWYM I TOWARZYSKIM

  • Czym jest etykieta i w jakim celu należy ją stosować?
  • Wizerunek i marka osobista.
  • Rola etykiety w budowaniu wizerunku i marki profesjonalisty.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Wygląd zewnętrzny.
  • Wizerunek publiczny w internecie.

II. KOMUNIKACJA W BIZNESIE

  • Mowa ciała (faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty, mikroekspresja).
  • Strefy kontaktu.
  • Obszary kontaktu wzrokowego.
  • Rola wyglądu zewnętrznego.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Wizerunek – co mu sprzyja, a co nie?
  • Powitanie i przedstawianie się.
  • Elevator pitch.
  • Wizytówkowy savoir – vivre.
  • Tytułowanie.
  • Netykieta elektroniczna.
  • Etykieta telefoniczna i telefoniczne faux pas.

III. PRECEDENCJA I SPOTKANIA BIZNESOWE

  • Główne zasady w precedecji (przestrzeganie hierarchii jako wyraz „czystości” relacji).
  • Pierwszeństwo i zasada rozsadzania przy stole.
  • Pierwszeństwo podczas podróżowania, hierarchia miejsc.
  • Pierwszeństwo na schodach i w windzie.
  • Wydarzenia specjalne – przyjęcia oficjalne i nieoficjalne.
  • Zapraszanie gości.
  • Dobre maniery przy stole.

IV. ETYKIETA UBIORU SŁUŻBOWEGO

  • Zasady doboru stroju biznesowego i prywatnego adekwatnie do okoliczności.
  • Kreowanie wizerunku zgodnego z osobowością, wyglądem, charakterem pracy.
  • Dodatki.
  • Symbolika kolorów.
  • Elegancka kobieta.
  • Elegancki mężczyzna.
  • Strój odpowiedni do okazji.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:
Symulacje i case study

Symulacje i case study

Scenki, odgrywanie ról

Scenki, odgrywanie ról

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe

Ćwiczenia grupowe

Dyskusje moderowane

Dyskusje moderowane

Testy, kwestionariusze

Testy, kwestionariusze

Coaching

Coaching

Prezentacje

Prezentacje

Burza mózgów

Burza mózgów

Zadania indywidualne

Zadania indywidualne

Informacje dodatkowe

AGENDA

Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷

Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷

Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • materiały szkoleniowe
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
  • obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Skontaktuj się z nami

Chętnie porozmawiamy lub spotkamy się osobiście czy online,
by doradzić najlepsze rozwiązania.

Czekamy na Twoje pytania i tematy, w których możemy pomóc.

Gwarantujemy przygotowanie wyjątkowego projektu szkoleniowego
lub pomoc w wyborze szkolenia otwartego.


Napisz: