Kod produktu: ueb
Etykieta w biznesie
Poznaj zasady biznesowego savoir-vivre’u.
Wyszlifuj “towarzyską ogładę”, aby z niezachwianą pewnością oraz swobodą przeprowadzać spotkania biznesowe.
Podczas szkolenia z etykiety w biznesie poznasz reguły postępowania w różnych sytuacjach - zarówno biznesowych, jak i towarzyskich.
Otrzymasz odpowiedzi na następujące pytania:
-
Jak zachować się podczas powitania?
-
Jakie zasady etykiety obowiązują w Internecie
oraz korespondencji?
-
Jak przeprowadzać rozmowy telefoniczne?
-
Jak zachowywać się podczas kolacji biznesowej?
-
Jak ubrać się zgodnie z przyjętym dress codem?
Dlaczego znajomość etykiety biznesowej jest tak ważna?
Umiejętność zachowywania się zgodnie z przyjętymi w biznesie zasadami savoir-vivre’u sprzyja rozwojowi kariery zawodowej, pomaga w zjednywaniu sobie partnerów biznesowych, a przede wszystkim umożliwia wypracowanie własnego wizerunku i marki osobistej profesjonalisty.
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Ilość osób: 1 /12
Miejsce:
Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań
// remove "--block_script" from id below - to allow script to use first-minute ?>
1 370
PLN
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Ilość osób: 15/15
Miejsce:
dowolne
// remove "--block_script" from id below - to allow script to use first-minute ?>
6 970
PLN
netto
Terminy i miejsca
Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.
- 15.04.2019 - 16.04.2019
Warszawa
- 10.06.2019 - 11.06.2019
Kraków
- 05.08.2019 - 06.08.2019
Warszawa
- 05.08.2019 - 06.08.2019
Gdańsk
- 03.10.2019 - 04.10.2019
Poznań
- 28.10.2019 - 29.10.2019
Kraków
- 05.12.2019 - 06.12.2019
Warszawa
Szkolenie prowadzi
Opis szkolenia
Szkolenie ma za zadanie rozwijanie umiejętności w zakresie komunikacji biznesowej, odczytywania mowy ciała, nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych, a także standardów dress code. Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje zarówno wiedzę teoretyczną dotyczącą podstaw savoir- vivre i etykiety biznesowej, jak i praktyczne zastosowanie tej wiedzy w formie ćwiczeń. Szkolenie to jest praktycznym seminarium bazującym na aktywnym udziale uczestników poprzez zastosowanie aktywizujących metod szkolenia.
NA SZKOLENIU PORUSZANE BĘDĄ M.IN. ZAGADNIENIA
-
Jak kreować swój wizerunek człowieka z klasą?
-
Jak doskonale prezentować siebie i firmę?
-
Jak i kiedy wręczać wizytówkę?
-
Jak elegancko należy używać telefonu komórkowego i poczty elektronicznej?
-
Kto i jak ma się z kim witać i w jakiej kolejności?
-
Czy całować kobiety w rękę, a jeśli tak, to kiedy i jak?
-
Jak zajmować miejsca w samochodzie – hierarchia i ważność miejsc?
-
Jakie zasady rządzą w doborze eleganckiego stroju (damskiego
i męskiego)?
PODCZAS SZKOLENIA SZCZEGÓLNY NACISK POŁOŻONY
BĘDZIE NA
-
AUTOPREZENTACJĘ (jak prezentować siebie i firmę w rozmowach indywidualnych, podczas spotkań biznesowych i wystąpień publicznych),
-
ZASADY PROTOKOŁU (tytułowanie, tytuły naukowe, kurtuazyjne, precedencja, powitanie, przedstawianie siebie i innych osób),
-
SPOTKANIA (biznesowe, towarzyskie, rozmawianie przez telefon, wręczanie wizytówek, zachowanie przy stole, obowiązki i przywileje gościa i gospodarza),
-
UBIÓR (zagadnienia związane ze strojem w biznesie, dress code, dobór stroju do zajmowanego stanowiska, znaczenie kolorów, dobór dodatków).
Program szkolenia
I. ROLA ETYKIETY W ŻYCIU ZAWODOWYM I TOWARZYSKIM
-
Czym jest etykieta i w jakim celu należy ją stosować?
-
Wizerunek i marka osobista.
-
Rola etykiety w budowaniu wizerunku i marki profesjonalisty.
-
Komunikacja werbalna i niewerbalna.
-
Wygląd zewnętrzny.
-
Wizerunek publiczny w internecie.
II. KOMUNIKACJA W BIZNESIE
-
Mowa ciała (faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty, mikroekspresja).
-
Strefy kontaktu.
-
Obszary kontaktu wzrokowego.
-
Rola wyglądu zewnętrznego.
-
Pierwsze wrażenie.
-
Wizerunek – co mu sprzyja, a co nie?
-
Powitanie i przedstawianie się.
-
Elevator pitch.
-
Wizytówkowy savoir – vivre.
-
Tytułowanie.
-
Netykieta elektroniczna.
-
Etykieta telefoniczna i telefoniczne faux pas.
III. PRECEDENCJA I SPOTKANIA BIZNESOWE
-
Główne zasady w precedecji (przestrzeganie hierarchii jako wyraz „czystości” relacji).
-
Pierwszeństwo i zasada rozsadzania przy stole.
-
Pierwszeństwo podczas podróżowania, hierarchia miejsc.
-
Pierwszeństwo na schodach i w windzie.
-
Wydarzenia specjalne – przyjęcia oficjalne i nieoficjalne.
-
Zapraszanie gości.
-
Dobre maniery przy stole.
IV. ETYKIETA UBIORU SŁUŻBOWEGO
-
Zasady doboru stroju biznesowego i prywatnego adekwatnie do okoliczności.
-
Kreowanie wizerunku zgodnego z osobowością, wyglądem, charakterem pracy.
-
Dodatki.
-
Symbolika kolorów.
-
Elegancka kobieta.
-
Elegancki mężczyzna.
-
Strój odpowiedni do okazji.
Informacje dodatkowe
AGENDA
KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00
WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
16 godzin (2 dni)
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
-
obiady
-
przerwy kawowe
-
materiały szkoleniowe
-
skrypt
-
dyplom ukończenia szkolenia
-
pomoc i konsultacje po szkoleniu
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
-
Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
-
Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
-
W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
-
Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
-
W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
-
Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
-
W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:
Studium przypadku
(case study)
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje
Testy, kwestionariusze
Coaching
Prezentacje
Burza mózgów
Zadania
W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.
Jestem zainteresowana/y...
Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
(wymagany email lub telefon)
Kup teraz!
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Ilość osób: 12
Miejsce: Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań
1370 PLN netto
(1 685,10 PLN brutto)
Kontakt
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać:
zamówienie.DOCX
To okno zamknie się
samoistnie po 5 sekundach.
Szefie,
Wszyscy wkoło powtarzają, że najbardziej opłaca się inwestować w ludzi.
Stawiając na rozwój pracowników, tworzysz możliwości dla większych zysków w przyszłości.
Wiadomo też, że pracownicy nie zawsze chętnie się szkolą. Rozwijanie się wymaga wysiłku
i samozaparcia. Zaangażowanie pracownika, chęć udowodnienia wymiernych korzyści dla
firmy z własnego rozwoju jest kluczowym elementem opłacalności inwestycji w rozwój ludzi.
Ten Produkt Rozwojowy (to szkolenie) spełnia te wymagania.
Witaj,
Myślę, że ten produkt może Cię zainteresować. Zachęcam do przyjrzenia mu się z bliska...
Złoty Laur Klienta 2012, 2011, 2010, 2009 i 2008. Szkolenia BERNDSON to najchętniej wybierane Szkolenia Biznesowe w Polsce. Kompleksowa baza szkoleń otwartych, zamkniętych, programów i produktów rozwojowych. Indywidualnie opracowywane projekty szkoleniowe. Najlepsi Trenerzy i Eksperci. Szkolenia dla firm, szkolenia pracowników, szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte i projekty szkoleniowe. Szkolenia z kategorii zarządzanie, sprzedaż, HR, umiejętności osobiste, marketing, finanse, negocjacje. Praktyczne, interaktywne kursy i szkolenia.