Kontakt

Etykieta w biznesie Etykieta w biznesie 15lat - 1+1 - druga osoba gratis
Kod produktu: ueb

Etykieta w biznesie

Poznaj zasady biznesowego savoir-vivre’u.
Wyszlifuj “towarzyską ogładę”, aby z niezachwianą pewnością oraz swobodą przeprowadzać spotkania biznesowe.

Podczas szkolenia z etykiety w biznesie poznasz reguły postępowania w różnych sytuacjach - zarówno biznesowych, jak i towarzyskich.

Otrzymasz odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak zachować się podczas powitania?
  • Jakie zasady etykiety obowiązują w Internecie
    oraz korespondencji?
  • Jak przeprowadzać rozmowy telefoniczne?
  • Jak zachowywać się podczas kolacji biznesowej?
  • Jak ubrać się zgodnie z przyjętym dress codem?

Dlaczego znajomość etykiety biznesowej jest tak ważna?
Umiejętność zachowywania się zgodnie z przyjętymi w biznesie zasadami savoir-vivre’u sprzyja rozwojowi kariery zawodowej, pomaga w zjednywaniu sobie partnerów biznesowych, a przede wszystkim umożliwia wypracowanie własnego wizerunku i marki osobistej profesjonalisty.

 

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 1 /12

Miejsce: Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań


1 370 PLN netto
(1 685,10 PLN brutto)

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 15/15

Miejsce: dowolne


6 970 PLN netto
(8 573,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

  • 07.02.2019 - 08.02.2019
    Kraków
  • 15.04.2019 - 16.04.2019
    Warszawa
  • 10.06.2019 - 11.06.2019
    Kraków
  • 05.08.2019 - 06.08.2019
    Warszawa
  • 05.08.2019 - 06.08.2019
    Gdańsk
  • 03.10.2019 - 04.10.2019
    Poznań
  • 28.10.2019 - 29.10.2019
    Kraków
  • 05.12.2019 - 06.12.2019
    Warszawa

Szkolenie prowadzi

Alina Stasiak
Talentway

Opis szkolenia


Szkolenie ma za zadanie rozwijanie umiejętności w zakresie komunikacji biznesowej, odczytywania mowy ciała, nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych, a także standardów dress code. Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje zarówno wiedzę teoretyczną dotyczącą podstaw savoir- vivre i etykiety biznesowej, jak i praktyczne zastosowanie tej wiedzy w formie ćwiczeń. Szkolenie to jest praktycznym seminarium bazującym na aktywnym udziale uczestników poprzez zastosowanie aktywizujących metod szkolenia.


NA SZKOLENIU PORUSZANE BĘDĄ M.IN. ZAGADNIENIA

  • Jak kreować swój wizerunek człowieka z klasą?
  • Jak doskonale prezentować siebie i firmę?
  • Jak i kiedy wręczać wizytówkę?
  • Jak elegancko należy używać telefonu komórkowego i poczty elektronicznej?
  • Kto i jak ma się z kim witać i w jakiej kolejności?
  • Czy całować kobiety w rękę, a jeśli tak, to kiedy i jak?
  • Jak zajmować miejsca w samochodzie – hierarchia i ważność miejsc?
  • Jakie zasady rządzą w doborze eleganckiego stroju (damskiego
    i męskiego)?

PODCZAS SZKOLENIA SZCZEGÓLNY NACISK POŁOŻONY
BĘDZIE NA

  • AUTOPREZENTACJĘ (jak prezentować siebie i firmę w rozmowach indywidualnych, podczas spotkań biznesowych i wystąpień publicznych),
  • ZASADY PROTOKOŁU (tytułowanie, tytuły naukowe, kurtuazyjne, precedencja, powitanie, przedstawianie siebie i innych osób),
  • SPOTKANIA (biznesowe, towarzyskie, rozmawianie przez telefon, wręczanie wizytówek, zachowanie przy stole, obowiązki i przywileje gościa i gospodarza),
  • UBIÓR (zagadnienia związane ze strojem w biznesie, dress code, dobór stroju do zajmowanego stanowiska, znaczenie kolorów, dobór dodatków).

Program szkolenia


I. ROLA ETYKIETY W ŻYCIU ZAWODOWYM I TOWARZYSKIM

  • Czym jest etykieta i w jakim celu należy ją stosować?
  • Wizerunek i marka osobista.
  • Rola etykiety w budowaniu wizerunku i marki profesjonalisty.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Wygląd zewnętrzny.
  • Wizerunek publiczny w internecie.

II. KOMUNIKACJA W BIZNESIE

  • Mowa ciała (faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty, mikroekspresja).
  • Strefy kontaktu.
  • Obszary kontaktu wzrokowego.
  • Rola wyglądu zewnętrznego.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Wizerunek – co mu sprzyja, a co nie?
  • Powitanie i przedstawianie się.
  • Elevator pitch.
  • Wizytówkowy savoir – vivre.
  • Tytułowanie.
  • Netykieta elektroniczna.
  • Etykieta telefoniczna i telefoniczne faux pas.

III. PRECEDENCJA I SPOTKANIA BIZNESOWE

  • Główne zasady w precedecji (przestrzeganie hierarchii jako wyraz „czystości” relacji).
  • Pierwszeństwo i zasada rozsadzania przy stole.
  • Pierwszeństwo podczas podróżowania, hierarchia miejsc.
  • Pierwszeństwo na schodach i w windzie.
  • Wydarzenia specjalne – przyjęcia oficjalne i nieoficjalne.
  • Zapraszanie gości.
  • Dobre maniery przy stole.

IV. ETYKIETA UBIORU SŁUŻBOWEGO

  • Zasady doboru stroju biznesowego i prywatnego adekwatnie do okoliczności.
  • Kreowanie wizerunku zgodnego z osobowością, wyglądem, charakterem pracy.
  • Dodatki.
  • Symbolika kolorów.
  • Elegancka kobieta.
  • Elegancki mężczyzna.
  • Strój odpowiedni do okazji.

Informacje dodatkowe

AGENDA


KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu


SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Scenki, odgrywanie ról
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje
Dyskusje
Testy, kwestionariusze
Testy, kwestionariusze
Coaching
Coaching
Prezentacje
Prezentacje
Burza mózgów
Burza mózgów
Zadania
Zadania

W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

Jestem zainteresowana/y...

Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.





Kup teraz!

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 12

Miejsce: Kraków, Warszawa, Gdańsk, Poznań

1370 PLN netto
(1 685,10 PLN brutto)


Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami