Kod produktu: upa
Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu
Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią.
Niektórzy liderzy w biznesie posiadają coś, co można nazwać "polem wypaczania rzeczywistości", do osób tych należał np. Steve Jobs. Niektórzy posiadają charyzmę i nie stosują manipulacji, odnosząc niezwykły sukces w relacjach społecznych i biznesowych.
Wspólną cechą Margaret Thatcher, Steva Jobsa i innych znanych liderów jest to, że są przekonujący, a otoczenie jest pod ich wpływem. Co ważne można się tego nauczyć. Robiło tak wiele postaci historycznych, tych których nazwiska dotąd budzą szacunek, ale i tych które budzą grozę.
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Ilość osób: 1 /12
Miejsce:
Kraków, Warszawa, Gdańsk
Zgłaszając 2 osoby - trzecia gratis
1 370 PLN netto
(1 685,10 PLN brutto)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Ilość osób: 16/16
Miejsce:
dowolne
6 970 PLN netto
(8 573,10 PLN brutto)
Terminy i miejsca
Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.
- 10.05.2018 - 11.05.2018
Kraków
- 21.06.2018 - 22.06.2018
Warszawa
- 21.06.2018 - 22.06.2018
Gdańsk
- 16.07.2018 - 17.07.2018
Kraków
- 06.08.2018 - 07.08.2018
Warszawa
- 03.09.2018 - 04.09.2018
Kraków
- 27.09.2018 - 28.09.2018
Warszawa
- 18.10.2018 - 19.10.2018
Warszawa
- 08.11.2018 - 09.11.2018
Kraków
- 26.11.2018 - 27.11.2018
Warszawa
- 20.12.2018 - 21.12.2018
Kraków
Szkolenie prowadzi



Poznaj opinie
Opis szkolenia
Podczas warsztatów wywierania wpływu dla zaawansowanych pokażemy Ci w jaki sposób wykorzystać wiedzę z zakresu komunikacji, psychologii, coachingu i sprzedaży, aby efektywnie wywierać wpływ na innych w sferze zawodowej oraz osobistej.
Warsztaty dla zaawansowanych to przede wszystkim nauka umiejętności mówienia i słuchania na najwyższym poziomie, połączonych z wybranymi narzędziami coachingowymi oraz narzędziami z zakresu psychologii społecznej. Podczas warsztatów nie uczymy sztywnych sztuczek i trików, ale uczymy tego jak poprzez wnikliwą obserwację, sugestywne mówienie, efektywne słuchanie oraz sprawne posługiwanie się mocnymi narzędziami sięgać w głąb swojego rozmówcy i docierać do jego świadomości oraz podświadomości.
Na szkoleniu wzmocnisz także swoje poczucie pewności siebie i stanowczość – kompetencje wspierające perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
CELE SZKOLENIOWE
-
Zrozumienie w jaki sposób wykorzystywać wiedzę z zakresu komunikacji, psychologii, coachingu i sprzedaży, aby efektywnie wywierać wpływ na ludzi.
-
Nabycie umiejętności mówienia i słuchania na najwyższym poziomie, połączonych z wybranymi narzędziami z zakresu psychologii społecznej.
-
Zdobycie umiejętności wnikliwej obserwacji, efektywnego słuchania oraz sprawnego posługiwania się mocnymi narzędziami w celu dotarcia do świadomości rozmówcy.
-
Poznanie źródeł pewności siebie i stanowczość. Nabycie wiedzy na temat kompetencji wspierających perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
-
Zdobycie wiedzy na temat technik przykuwania uwagi, pobudzania ciekawości czy wzmacniania koncentracji rozmówcy.
-
Nabycie umiejętności wykorzystywania technik perswazji takich jak reaktancja, niedostępność, wzajemność, izolacja, konsekwencja i inne.
Program szkolenia
I. ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA W RELACJI Z DRUGĄ OSOBĄ
-
Komunikowanie się i koncentracja uwagi
-
Nieinwazyjne komunikaty
-
Stawianie sobie barier
-
Dopasowanie do partnera – RAPORT
-
Narzędzia komunikacyjne
-
Wypowiadanie słów zapalnych, o sądach, stereotypach i ocenach na poziomie własnej postawy
-
Komunikacja niewerbalna – symptomy kłamstwa
-
Atak psychologiczny i obrona przed nim
-
Trudne sytuacje w komunikacji -wstęp do wyznaczania własnych granic
II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA i SPOŁECZNA
-
Rozpoznawanie kłamstwa
-
Memy - jednostki informacji, słowa zawierające energię
-
Zaraźliwe emocje
-
Tworzenie wewnętrznej przestrzeni na uważność
-
Główne motywacje ludzi
-
Wzmacnianie motywacji rozmówcy
-
Blokowanie własnego wpływu na ludzi
-
Utrudniające przekonania
III. NARZĘDZIA PERSWAZJI
-
Pozytywna perswazja językiem korzyści
-
Perswazja językiem straty
-
Techniki perswazyjne; reaktancja, niedostępność, wzajemność, izolacja, konsekwencja i inne
-
Hipnotyczny język perswazji ( implikacje, presupozycje i inne.)
-
VAKOG – pierwsza bramka do nieświadomości Twojego rozmówcy
-
Rozpoznawanie motywacji klienta
-
Metaprogramy – typologia klientów
IV. MAGIA SŁOWA
-
Techniki przykuwanie uwagi
-
Pobudzanie ciekawości
-
Wzmacnianie koncentracji rozmówcy
-
Tworzenie argumentacji rzeczowej
-
Klaryfikacja komunikatów niejasnych w trakcie rozmów
-
Słowa klucze – wykorzystanie metaprogramów w rozmowie, korespondencji i tworzeniu materiałów
-
Brzmienie głosu i jego wpływ na rozmówcę
-
Czarne sformułowania
V. GRA Z TWOJĄ OSOBOWOŚCIĄ
-
Co motywuje mnie osobiście do słuchania i działania?
-
Motywatory dla poszczególnych typów osobowości
-
Czego unikać w kontakcie z wybranymi typami osobowości
-
Preferowane metaprogramy dla poszczególnych typów
-
Co składa się na gry między ludźmi ?
-
Sposób na definiowanie gier
-
Sposób na nie poddawanie się grom
GRA SZKOLENIOWA
Uczestnicy gry wchodzą spontanicznie w angażującą emocjonalnie sytuację, mają okazję do obserwowania własnych zachowań i zachowań innych osób, a także do ćwiczenia wywierania wpływu, argumentacji i perswazji. Emocje udzielające się uczestnikom mogą stanowić barierę lub pomagać, w zależności od sposobu ich wyrażania i reagowania na nie. W grze uczestnicy doświadczają presji czasu, sytuacji trudnej stanowiącej konflikt interesów, a także nieprzewidywalnych zdarzeń, które zależą w całości od uczestników.
VI. OBRONA PRZED MANIPULACJĄ
-
Definiowanie najczęściej spotykanych taktyk manipulacyjnych w biznesie
-
Wypracowywanie sposobów obrony na taktyki manipulacyjne
-
Katalog sprawdzonych sposobów obrony na taktyki manipulacyjne
VII. BUDOWANIE CHARYZMY I PEWNOŚCI SIEBIE
-
Co to jest dla mnie charyzma?
-
Źródła pewności siebie, źródła niepewności
-
Definiowanie pożądanej postawy i wzmacnianie jej – postawa asertywna
-
Rozumienie relacji międzyludzkich w ujęciu analizy transakcyjnej
-
Asertywna obrona przed krytyką
-
Asertywna odmowa
-
Stawianie granic w relacjach
Informacje dodatkowe
AGENDA
KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00
WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
16 godzin (2 dni)
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
-
obiady
-
przerwy kawowe
-
materiały szkoleniowe
-
skrypt
-
dyplom ukończenia szkolenia
-
pomoc i konsultacje po szkoleniu
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
-
Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
-
Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
-
W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
-
Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
-
W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
-
Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
-
W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:
Zadania
Gry + Symulacje
Ćwiczenia indywidualne
Dyskusje
Ćwiczenia z kamerą
W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.
Jestem zainteresowana/y...
Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Kup teraz!
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Ilość osób: 12
Miejsce: Kraków, Warszawa, Gdańsk
1370 PLN netto
(1 685,10 PLN brutto)
Kontakt
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać:
zamówienie.DOCX
To okno zamknie się
samoistnie po 5 sekundach.
Szefie,
Wszyscy wkoło powtarzają, że najbardziej opłaca się inwestować w ludzi.
Stawiając na rozwój pracowników, tworzysz możliwości dla większych zysków w przyszłości.
Wiadomo też, że pracownicy nie zawsze chętnie się szkolą. Rozwijanie się wymaga wysiłku
i samozaparcia. Zaangażowanie pracownika, chęć udowodnienia wymiernych korzyści dla
firmy z własnego rozwoju jest kluczowym elementem opłacalności inwestycji w rozwój ludzi.
Ten Produkt Rozwojowy (to szkolenie) spełnia te wymagania.
Witaj,
Myślę, że ten produkt może Cię zainteresować. Zachęcam do przyjrzenia mu się z bliska...
Złoty Laur Klienta 2012, 2011, 2010, 2009 i 2008. Szkolenia BERNDSON to najchętniej wybierane Szkolenia Biznesowe w Polsce. Kompleksowa baza szkoleń otwartych, zamkniętych, programów i produktów rozwojowych. Indywidualnie opracowywane projekty szkoleniowe. Najlepsi Trenerzy i Eksperci. Szkolenia dla firm, szkolenia pracowników, szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte i projekty szkoleniowe. Szkolenia z kategorii zarządzanie, sprzedaż, HR, umiejętności osobiste, marketing, finanse, negocjacje. Praktyczne, interaktywne kursy i szkolenia.