Kontakt

Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu
Kod produktu: upa

Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

Przekonaj świat do swoich racji

Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią.

Niektórzy liderzy w biznesie posiadają coś, co można nazwać "polem wypaczania rzeczywistości", do osób tych należał np. Steve Jobs. Niektórzy posiadają charyzmę i nie stosują manipulacji, odnosząc niezwykły sukces w relacjach społecznych i biznesowych.

Perswzja, argumentacja i wywieranie wpływu to warsztat, który pozwoli Ci wzmocnić poczucie pewności siebie i stanowczość –
kompetencje wspierające perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.

Podczas szkolenia doświadczysz czym jest język perswazji, przekonasz się jaką siłę ma odpowiednia argumentacja i w jaki sposób możesz dotrzeć do rozmówcy, by przekonać go do swoich racji.  

 

 

 

 

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 1 /12

Miejsce: Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków


1 370 PLN

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 16/16

Miejsce: dowolne


6 970 PLN netto

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

  • 03.06.2019 - 04.06.2019
    Poznań
  • 06.06.2019 - 07.06.2019
    Gdańsk
  • 06.06.2019 - 07.06.2019
    Warszawa
  • 08.07.2019 - 09.07.2019
    Kraków
  • 01.08.2019 - 02.08.2019
    Warszawa
  • 05.09.2019 - 06.09.2019
    Kraków
  • 23.09.2019 - 24.09.2019
    Warszawa
  • 14.10.2019 - 15.10.2019
    Warszawa
  • 07.11.2019 - 08.11.2019
    Kraków
  • 28.11.2019 - 29.11.2019
    Warszawa
  • 12.12.2019 - 13.12.2019
    Kraków

Szkolenie prowadzi

Adam GnychAdam MuszakMarcin KwiecińskiTomasz Nikiel

Poznaj opinie

Opinie o szkoleniu Talentway

Opis szkolenia

Podczas warsztatów wywierania wpływu dla zaawansowanych pokażemy Ci w jaki sposób wykorzystać wiedzę z zakresu komunikacji, psychologii, coachingu i sprzedaży, aby efektywnie wywierać wpływ na innych w sferze zawodowej oraz osobistej.

Warsztaty dla zaawansowanych to przede wszystkim nauka umiejętności mówienia i słuchania na najwyższym poziomie, połączonych z wybranymi narzędziami coachingowymi oraz narzędziami z zakresu psychologii społecznej. Podczas warsztatów nie uczymy sztywnych sztuczek i trików, ale uczymy tego jak poprzez wnikliwą obserwację, sugestywne mówienie, efektywne słuchanie oraz sprawne posługiwanie się mocnymi narzędziami sięgać w głąb swojego rozmówcy i docierać do jego świadomości oraz podświadomości.

Na szkoleniu wzmocnisz także swoje poczucie pewności siebie i stanowczość – kompetencje wspierające perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.

CELE SZKOLENIOWE

  • Zrozumienie w jaki sposób wykorzystywać wiedzę z zakresu komunikacji, psychologii, coachingu i sprzedaży, aby efektywnie wywierać wpływ na ludzi.
  • Nabycie umiejętności mówienia i słuchania na najwyższym poziomie, połączonych z wybranymi narzędziami z zakresu psychologii społecznej.
  • Zdobycie umiejętności wnikliwej obserwacji, efektywnego słuchania oraz sprawnego posługiwania się mocnymi narzędziami w celu dotarcia do świadomości rozmówcy.
  • Poznanie źródeł pewności siebie i stanowczość. Nabycie wiedzy na temat kompetencji wspierających perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
  • Zdobycie wiedzy na temat technik przykuwania uwagi, pobudzania ciekawości czy wzmacniania koncentracji rozmówcy.
  • Nabycie umiejętności wykorzystywania technik perswazji takich jak reaktancja, niedostępność, wzajemność, izolacja, konsekwencja i inne.

Program szkolenia

I. ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA W RELACJI Z DRUGĄ OSOBĄ

  • Komunikowanie się i koncentracja uwagi
  • Nieinwazyjne komunikaty
  • Stawianie sobie barier
  • Dopasowanie do partnera – RAPORT
  • Narzędzia komunikacyjne
  • Wypowiadanie słów zapalnych, o sądach, stereotypach i ocenach na poziomie własnej postawy
  • Komunikacja niewerbalna – symptomy kłamstwa
  • Atak psychologiczny i obrona przed nim
  • Trudne sytuacje w komunikacji -wstęp do wyznaczania własnych granic

II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA i SPOŁECZNA

  • Rozpoznawanie kłamstwa
  • Memy - jednostki informacji, słowa zawierające energię
  • Zaraźliwe emocje
  • Tworzenie wewnętrznej przestrzeni na uważność
  • Główne motywacje ludzi
  • Wzmacnianie motywacji rozmówcy
  • Blokowanie własnego wpływu na ludzi
  • Utrudniające przekonania

III. NARZĘDZIA PERSWAZJI

  • Pozytywna perswazja językiem korzyści
  • Perswazja językiem straty
  • Techniki perswazyjne; reaktancja, niedostępność, wzajemność, izolacja, konsekwencja i inne
  • Hipnotyczny język perswazji ( implikacje, presupozycje i inne.)
  • VAKOG – pierwsza bramka do nieświadomości Twojego rozmówcy
  • Rozpoznawanie motywacji klienta
  • Metaprogramy – typologia klientów

IV. MAGIA SŁOWA

  • Techniki przykuwanie uwagi
  • Pobudzanie ciekawości
  • Wzmacnianie koncentracji rozmówcy
  • Tworzenie argumentacji rzeczowej
  • Klaryfikacja komunikatów niejasnych w trakcie rozmów
  • Słowa klucze – wykorzystanie metaprogramów w rozmowie, korespondencji i tworzeniu materiałów
  • Brzmienie głosu i jego wpływ na rozmówcę
  • Czarne sformułowania

V. GRA Z TWOJĄ OSOBOWOŚCIĄ

  • Co motywuje mnie osobiście do słuchania i działania?
  • Motywatory dla poszczególnych typów osobowości
  • Czego unikać w kontakcie z wybranymi typami osobowości
  • Preferowane metaprogramy dla poszczególnych typów
  • Co składa się na gry między ludźmi ?
  • Sposób na definiowanie gier
  • Sposób na nie poddawanie się grom

GRA SZKOLENIOWA

Uczestnicy gry wchodzą spontanicznie w angażującą emocjonalnie sytuację, mają okazję do obserwowania własnych zachowań i zachowań innych osób, a także do ćwiczenia wywierania wpływu, argumentacji i perswazji. Emocje udzielające się uczestnikom mogą stanowić barierę lub pomagać, w zależności od sposobu ich wyrażania i reagowania na nie. W grze uczestnicy doświadczają presji czasu, sytuacji trudnej stanowiącej konflikt interesów, a także nieprzewidywalnych zdarzeń, które zależą w całości od uczestników.


VI. OBRONA PRZED MANIPULACJĄ

  • Definiowanie najczęściej spotykanych taktyk manipulacyjnych w biznesie
  • Wypracowywanie sposobów obrony na taktyki manipulacyjne
  • Katalog sprawdzonych sposobów obrony na taktyki manipulacyjne

VII. BUDOWANIE CHARYZMY I PEWNOŚCI SIEBIE

  • Co to jest dla mnie charyzma?
  • Źródła pewności siebie, źródła niepewności
  • Definiowanie pożądanej postawy i wzmacnianie jej – postawa asertywna
  • Rozumienie relacji międzyludzkich w ujęciu analizy transakcyjnej
  • Asertywna obrona przed krytyką
  • Asertywna odmowa
  • Stawianie granic w relacjach

Informacje dodatkowe

AGENDA


KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu


SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Zadania
Zadania
Gry + Symulacje
Gry + Symulacje
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Dyskusje
Dyskusje
Ćwiczenia z kamerą
Ćwiczenia z kamerą

W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

Jestem zainteresowana/y...

Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.
(wymagany email lub telefon)





Kup teraz!

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 12

Miejsce: Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków

1370 PLN netto
(1 685,10 PLN brutto)


Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)