Kontakt

Coaching dla managerów Coaching dla managerów Coaching dla managerów
Kod produktu: zcm

Coaching dla managerów

Coaching jako narzędzie rozwijające potencjał pracowników


Pojęcie coachingu ma rodowód sportowy. Zadaniem Trenera jest przede wszystkim obserwować i motywować zawodników do lepszej pracy i osiągania doskonałych wyników, a w konsekwencji wspólnie wypracowywać sposoby dochodzenia do sukcesu.

W biznesie coaching to długoterminowy proces, który służy wyznaczaniu kierunku rozwoju pracownika oraz motywowaniu go do pracy nad doskonaleniem własnych umiejętności. Menedżer - Coach pomaga skoncentrować się na określonych celach firmy pomagając pracownikowi stawiać nowe wyzwania i cele.

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 1 /12

Miejsce: Warszawa, Kraków, Poznań


Zgłaszając 2 osoby - trzecia gratis


2 370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 16/16

Miejsce: dowolne



8 970 PLN netto
(11 033,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

  • 23.10.2017 - 24.10.2017
    Warszawa
  • 09.11.2017 - 10.11.2017
    Kraków
  • 16.11.2017 - 17.11.2017
    Warszawa
  • 23.11.2017 - 24.11.2017
    Poznań
  • 11.12.2017 - 12.12.2017
    Kraków
  • 11.01.2018 - 12.01.2018
    Poznań
  • 29.01.2018 - 30.01.2018
    Kraków
  • 19.02.2018 - 20.02.2018
    Warszawa
  • 19.03.2018 - 20.03.2018
    Kraków
  • 23.04.2018 - 24.04.2018
    Warszawa
  • 14.05.2018 - 15.05.2018
    Poznań
  • 28.05.2018 - 29.05.2018
    Kraków
  • 18.06.2018 - 19.06.2018
    Warszawa
  • 05.07.2018 - 06.07.2018
    Kraków
  • 26.07.2018 - 27.07.2018
    Poznań
  • 23.08.2018 - 24.08.2018
    Warszawa
  • 10.09.2018 - 11.09.2018
    Kraków
  • 17.09.2018 - 18.09.2018
    Warszawa
  • 27.09.2018 - 28.09.2018
    Poznań
  • 11.10.2018 - 12.10.2018
    Kraków
  • 25.10.2018 - 26.10.2018
    Warszawa
  • 05.11.2018 - 06.11.2018
    Kraków
  • 19.11.2018 - 20.11.2018
    Warszawa
  • 26.11.2018 - 27.11.2018
    Poznań
  • 13.12.2018 - 14.12.2018
    Kraków
  • 20.12.2018 - 21.12.2018
    Warszawa

Szkolenie prowadzi

Adam MuszakMarcin KwiecińskiMagdalena OlechnowiczLucyna Jabłońska
Talentway

Opis szkolenia


Prawidłowa realizacja procesu coachingu wymaga sporych umiejętności. Warsztat umożliwi uczestnikom zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z wdrażaniem elementów coachingu w organizacji, zrozumieniem i prawidłowym wykorzystaniem narzędzi coachingowych w zarządzaniu, podniesieniem kwalifikacji sprzyjających budowaniu satysfakcjonujących relacji z podwładnymi. Wymagać to będzie rozpoznania potencjału pracownika, przeprowadzenia efektywnej rozmowy - „sesji” oraz wzmacniania prawidłowych zachowań.

Program szkolenia


I. COACHING W RĘKACH MENEDŻERA


Coaching to nie tylko metoda - to we współczesnej organizacji opartej na wiedzy postawa zarządzania. W pierwszym module warsztatu uczestnicy zdefiniują pojęcie coachingu w ich organizacji oraz wyzwania jakie stoją przed menadżerem w roli coacha.

  • „Co jest dla mnie ważne….” - ćwiczenie – energizer:
    • Nawiązanie do obserwacji i słuchania jako podstawowego narzędzia w coachingu.
  • Czym jest, a czym nie jest coaching? Warunki powodzenia coachingowego stylu zarządzania w firmie, organizacji.
  • Coaching a inne formy rozwoju pracownika - dyskusja moderowana.
  • Rola coachingu w organizacji. Mity, fakty, dobre praktyki.
  • Rola menedżera a pozycja coacha - zmiana perspektywy. Fragment filmu.
  • Menedżer coachem – omówienie filmu:
    • Ustalenie jasnych kryteriów i sposobów realizacji coachingu.
    • Źródła informacji o lukach kompetencyjnych i obszarach do rozwoju.

II. MENEDŻER STAJE SIĘ COACHEM


Ten moduł poświęcony jest procesowi stawania się coachem w organizacji. Uczestnicy pracują nad umiejętnościami niezbędnymi w zarządzaniu przez coaching, ale przede wszystkich mierzą się ze zmianą perspektywy oraz postawy. Wypracowują listę mocnych pytań oraz ćwiczą słuchanie na trzech poziomach. Poznają również narzędzia, które mogą być pomocne w słuchaniu.

  • Kompetencje skutecznego coacha:
    • Autoanaliza umiejętności - ćwiczenie indywidualne.
  • Podstawowe zadania coacha w firmie, organizacji:
    • Wypracowanie skutecznego sposobu na komunikowania pracownikom procesu coachingu i jego roli w organizacji.
  • Budowanie partnerskiej relacji:
    • Narzędzia komunikacyjne w procesie coachingu budujące efektywną relację przełożony – podwładny.
  • Gra – „Złamana zapałka” – uświadomienie roli pytań w coachingu.
  • Warsztat umiejętności:
    • Efektywna komunikacja w praktyce.
    • Mocne pytania – scenka.

III. COACHING JAKO PROCES - OD UŚWIADOMIENIA DO ZMIANY


Zdobywanie wiedzy i nowych umiejętności wymaga aktywności uczącego się. Nie jest możliwe „bycie rozwijanym”. Odpowiedzialność za efekty powinna być zawsze po stronie pracownika.

Coach powinien zadbać o to, by pracownik widział korzyści, które przyniesie opanowanie określonej umiejętności… i straty, którą poniesie pozostając na aktualnym poziomie kompetencji.

  • Schemat procesu coachingu – charakterystyka faz i kastomizacja działań do realiów firmy:
    • Analiza
    • Plan
    • Wdrożenie
    • Ocena
  • Struktura rozmowy coachingowej - przebieg sesji z pracownikiem:
    • Przygotowania do rozmowy – praca w parach.
    • 4 krokowy model realizacji rozmowy – od celu do action planu.
    • Praca w grupach - identyfikacja pomocnych pytań.

IV. EFEKTYWNA ROZMOWA COACHINGOWA


Praktyka czyni mistrza. W tej części szkolenia na bazie przygotowanego scenariusza rozmowy coachingowej uczestnicy w parach ćwiczą nowe umiejętności przygotowując się do prowadzenia rozmów coachingowych z pracownikami.

  • Realizacja rozmowy - „sesji” coachingowej z pracownikiem:
    • Ćwiczenie wypracowanego modelu w praktyce. Scenki w parach:
      • Coach i pracownik wspólnie określają cel spotkania. Cel może wynikać z ustalonego wcześniej zadania rozwojowego, może też być określony na bazie problemu zgłoszonego przez coacha lub pracownika.
      • Coach i pracownik na bazie dokonanych wcześniej obserwacji zachowań pracownika określają poziom realizacji celu: elementy (zachowania) pożądane i do poprawy.
      • Coach i pracownik wspólnie określają potrzeby zmian oraz to jaki powinien być ich zakres i jakimi metodami ma być realizowany.
      • Coach i pracownik umawiają się na wykonanie zadania, Tworzenie action – planu, ustalenie wskaźników efektywności i kroków jego realizacji.
    • Informacja zwrotna trenera i uczestników.
    • Tworzenie banku dobrych praktyk na realizację efektywnego coachingu menedżerskiego.

Informacje dodatkowe

AGENDA


KRAKÓW i POZNAŃ
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu


SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Scenki, odgrywanie ról
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje
Dyskusje
Testy, kwestionariusze
Testy, kwestionariusze
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Gry + Symulacje
Gry + Symulacje
Wykład
Wykład

W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

Jestem zainteresowana/y...

Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.





Kup teraz!

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 12

Miejsce: Warszawa, Kraków, Poznań

2370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)


Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami