Kontakt

Utrzymanie motywacji i zaangażowania w zespole Utrzymanie motywacji i zaangażowania w zespole
Kod produktu: zml

Utrzymanie motywacji i zaangażowania w zespole

W aktualnej sytuacji związanej z pandemią utrzymanie motywacji i zaangażowania w zespole wymaga zwiększonej uwagi i wykorzystania nowych narzędzi. Ciężko bowiem o motywację w niepewnej rzeczywistości, przy wprowadzonych ograniczeniach, które wymusiły zatrzymanie wdrażanych planów i realizację celów.

Dzięki szkoleniu będziesz mógł wprowadzić do swojej pracy narzędzia, które poprawią funkcjonowanie Twojego zespołu, usprawnią komunikację i współpracę oraz pomogą w utrzymaniu motywacji i zaangażowania.

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

Opis szkolenia

Motywacja to pieniądz. Takie myślenie często generuje określone zachowania zarówno pracownika, jak i lidera. Wynagrodzenie jest ważne. Więcej - wynagrodzenie jest bardzo ważne. Kropka.

Ale jak zachować się, kiedy rzeczywistość, którą znałeś kilka tygodni temu nie istnieje. Potrzeby Twoje i Twojego zespołu z dnia na dzień zmieniły się w walkę o przetrwanie. To co motywowało Was wczoraj, na tę chwilę jest zawieszone...

Przegląd narzędzi niezbędnych w trudnym okresie oraz nowe spojrzenie na siebie i zespół pomoże Ci utrzymać motywację i zaangażowanie. Wskazanie kierunków działania spowoduje wychodzenie z impasu. Określenie jak nowa rzeczywistość wpływa na Ciebie i zespół pomoże w realizacji celów.

Świadomość to kontrola sytuacji - a tej teraz najbardziej potrzebujesz.

Program szkolenia

Live Training 1



Zakres merytoryczny:


  1. Rola lidera w sytuacji trudnej i nieprzewidzianej:
    • Świadomość roli lidera w trudnej sytuacji.
    • Przekazywanie oczekiwań w nowej rzeczywistości.
    • Określanie nowych zadań i kryteria realizacji.
    • Codzienne odprawy.
  2. Autorytet i komunikacja lidera:
    • Znaczenie informacji w trudnej sytuacji.
    • Komunikacja nastawiona na wspieranie zespołu.
    • Przekazywanie potrzeby realizacji zadań w trudnej sytuacji.
  3. Inteligencja emocjonalna:
    • Pozytywność w złości i bezradności – wykorzystaj zdenerwowanie w pozytywny sposób.
    • Zmiana swoich oraz pracowników negatywnych przekonań.
    • Empatia wobec siebie i innych, czyli dbałość osobista.

Narzędzia:

  • Model cyklu komunikacyjnego i dyscyplinującego.
  • Lista zwrotów zabezpieczających relacje.

Live Training 2



Zakres merytoryczny:


  1. Wielopoziomowe wsparcie pracowników:
    • Poziom emocjonalny.
    • Poziom informacyjny.
    • Poziom instrumentalny.
  2. Jak nie zdemotywować i czego unikać w trudnych sytuacjach:
    • Dlaczego nie należy milczeć wobec każdej postawy pracownika.
    • Siła informacji w służbie pobudzenia siły wewnętrznej.
    • Przegląd modeli informacji zwrotnej i wykorzystanie ich w zmieniającej się rzeczywistości.
    • Siła pozytywnej informacji zwrotnej w motywowaniu pracownika.
    • Feedforward vs feedback.

Narzędzia:

  • Modele informacji zwrotnej (m.in.: FUKO, FUO, UF, SBI)
  • Coachingowa informacja zwrotna
  • Podsumowująca informacja zwrotna
  • 4 kroki procesu feedforward

Live Training 3



Zakres merytoryczny:


  1. Motywacja wczoraj i dziś:
    • Przegląd modeli motywacji pracownika.
    • Kij i marchewka czy może coś innego.
    • Piramida potrzeb według Maslowa – gdzie obecnie znajduje się twój pracownik i zespół.
    • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – na co zwrócić uwagę w trudnych sytuacjach.
  2. Model zachowania pracownika w nowych realiach:
    • Kompetencje i motywacja determinujące zachowania.
    • Zmiana zachowania przy wykorzystaniu motywacji zewnętrznej i wewnętrznej.
    • Nowe kompetencje w nowej rzeczywistości.

Narzędzia:

  • Piramida potrzeb
  • Klasyczne modele motywacji
  • Nowoczesne modele motywacji
  • Sposoby określania i rozwijania nowych niezbędnych kompetencji

Live Training 4



Zakres merytoryczny:


  1. Piramida R. Diltsa – wykorzystanie coachingowego narzędzia do rozwiązywania problemów w trudnych okolicznościach:
    • Środowisko
    • Zachowania
    • Umiejętności
    • Przekonania
    • Wartości
    • Tożsamość
    • Misja
  2. Okna Johari – model percepcji i element procesu komunikacji:
    • Arena
    • Ślepy punkt
    • Ukryta przestrzeń
    • Nieświadomość

Narzędzia:

  • Arkusz rozwiązywanie problemów wg. R. Diltsa
  • Technika Okna Johari

Informacje dodatkowe

CZAS TRWANIA SZKOLENIA


Live Training 1: 4 godziny
Live Training 2: 4 godziny
Live Training 3: 4 godziny
Live Training 4: 4 godziny


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • Dostęp do platformy klasy biznes.
  • Materiały szkoleniowe w PDF.
  • Materiały do ćwiczeń w PDF.
  • Certyfikat ukończenia szkolenia.
  • Konsultacje po szkoleniu.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)