Kontakt

Trening umiejętności managerskich Trening umiejętności managerskich Trening umiejętności managerskich
Kod produktu: ztm

Trening umiejętności managerskich

Poprowadź swój zespół do wielkich osiągnięć


Dzisiejszy manager jest w ciągłej i ekscytującej podróży. Wyznacza jej kierunek i przewodzi innym. Podążając za osiągnięciami napotyka na swojej drodze niejedną przeszkodę.
Popełnia błędy i wyciąga z nich wnioski.
Doświadcz sytuacji, które mogą Cię spotkać w roli managera i już teraz przećwicz je - oszczędzając sobie niepotrzebnego stresu.

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 1 /12

Miejsce: Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk


Zgłaszając 2 osoby - trzecia gratis


2 370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 15/15

Miejsce: dowolne



8 970 PLN netto
(11 033,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

  • 09.08.2018 - 10.08.2018
    Warszawa
  • 06.09.2018 - 07.09.2018
    Kraków
  • 24.09.2018 - 25.09.2018
    Poznań
  • 08.10.2018 - 09.10.2018
    Warszawa
  • 25.10.2018 - 26.10.2018
    Kraków
  • 08.11.2018 - 09.11.2018
    Warszawa
  • 08.11.2018 - 09.11.2018
    Gdańsk
  • 13.12.2018 - 14.12.2018
    Kraków

Szkolenie prowadzi

Magdalena OlechnowiczAdam MuszakMarcin KwiecińskiLucyna Jabłońska

Poznaj opinie

Opinie o szkoleniu Talentway

Opis szkolenia


KORZYŚCI

  • Jak budować i wzmacniać autorytet managera uwzględniając metody i techniki zarządzania zorientowanego na rezultaty?
  • Jak skutecznie podejmować decyzje w sytuacjach trudnych i konfliktowych?
  • Jak rozwijać i utrzymać zespół na poziomie „high performance” i jakie narzędzia stosować w tworzeniu warunków do współpracy zorientowanej na wynik?
  • Jak wspierać zaangażowanie pracowników w realizację powierzonych zadań?
  • Jak dobierać adekwatne metody postępowania z pracownikami i skutecznie stosować różne techniki zarządzania w zależności od zmieniających się okoliczności?

Program szkolenia


MODUŁ I – WYMIARY I FUNKCJE ZARZĄDZANIA – MODELE PRZYWÓDZTWA


Moduł I poświęcony jest zagadnieniom związanym z funkcjami zarządzania i kluczowymi kompetencjami managera, wynikającymi z dobrych praktyk procesu zarządzania. Przedstawione zostaną najbardziej istotne elementy i działania zaczerpnięte z różnych modeli przywództwa. Omówione będą ich silne strony i ograniczenia oraz sytuacje, w których mogą być skutecznie stosowane.

Ramowy zakres tematyczny:

  • Wymiary i funkcje zarządzania.
  • Typologia procesów przywództwa.
  • Modele przywództwa:
    • Model decyzyjny (New Decision Model – NDM).
    • Model sytuacyjny (The Situational Leadership Model – SLM).
    • Model współzależności (The Contingency Model – CNTM).
    • Model drogi prowadzącej do celu (The Path–Goal Theory – PGT).
  • Kluczowe kompetencje managerskie – praktyczne zastosowanie wybranych modeli.

MODUŁ II – DELEGOWANIE ZADAŃ I ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ


Moduł II koncentruje się na zagadnieniach z obszarów delegowania zadań i zarządzania przez rezultaty, w szczególności zaś na kluczowych elementach związanych z budowaniem autorytetu przełożonego. Poruszone zostaną kwestie roli i funkcji przywódczych oraz założeń i praktycznych wskazówek dotyczących stylów zarządzania. Omówione zostaną pod kątem zachowania spójności pomiędzy celami, podejmowanymi działaniami, a osiąganymi rezultatami przez jednostki i zespół.

Ramowy zakres tematyczny:

  • Co możemy delegować pracownikom, co zastępcom, a jakich czynności nie można delegować.
  • Od rozmowy delegującej po polecenie służbowe.
  • Jak delegować, aby nie mieć problemu z wyegzekwowaniem rezultatu:
    • Schemat rozmowy delegującej.
    • Kontraktowanie sposobu oceny realizacji zleconego zadania.
  • Zarządzanie zorientowane na rezultaty.
  • Założenia i zasady ROM.
  • Narzędzia ROM.
  • Przywództwo w zarządzaniu zorientowanym na rezultat.
  • Zadanie, jednostka, zespół a osiągane rezultaty:
    • Budowanie autorytetu przełożonego – etapy.
    • Style zarządzania – założenia i wskazówki dla efektywnego działania.
    • Wyznaczanie obszarów odpowiedzialności.
  • Cele – zadania – rezultaty w odniesieniu do jednostek i zespołu.

MODUŁ III – BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W OPARCIU O ZASTOSOWANIE BODŹCÓW POZYTYWNYCH


Moduł III ukierunkowany jest na poznanie i zastosowanie w praktyce (w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji zawodowych) metod i technik wspierających budowanie zaangażowania pracowników. Wykorzystane zostaną modele i struktury cyklu komunikacyjnego, pozwalającego na zarządzanie zespołem i poszczególnymi pracownikami, w oparciu o wykorzystanie pozytywnych bodźców (motywatorów).

Ramowy zakres tematyczny:

  • Cykl komunikacyjny w zarządzaniu nastawionym na rezultaty.
  • Struktura skutecznej rozmowy planującej:
    • Komunikowanie zasad i kształtowanie zachowań wynikających z wartości.
    • Formułowanie celu, rezultatu.
    • Diagnoza osiągalności planu.
    • Rodzaje i formy wsparcia managerskiego.
  • Rozmowy monitorujące w praktyce:
    • Określanie sposobu i czasu monitorowania.
    • Tworzenie przestrzeni i płaszczyzny do rozwoju potencjału.
    • Informacja zwrotna:

      - pozytywna
      - konstruktywna
      - motywująca
  • Rozmowa podsumowująca z pracownikiem i zespołem:
    • Wyniki versus działania – podsumowanie.
    • Tworzenie przestrzeni dla realnej samooceny pracownika.
    • Wnioski i propozycje działań rozwojowych.

MODUŁ IV – KSZTAŁTOWANIE NAWYKÓW PRACOWNIKA Z ZASTOSOWANIEM STOPNIOWANIA REAKCJI


Moduł IV poświęcony jest zagadnieniom związanym z mobilizowaniem pracowników, z wykorzystaniem asertywnych technik komunikacji managerskiej. Omówiony zostanie proces stopniowania reakcji, w zależności od stopnia oporu i natężenia niewłaściwych zachowań pracownika, pod kątem spełnienia oczekiwań dotyczących jego pracy.

Ramowy zakres tematyczny:

  • Cykl dyscyplinujący w zarządzaniu nastawionym na rezultat.
  • Radzenie sobie z trudnymi współpracownikami:
    • Asertywne przezwyciężanie oporu współpracowników.
    • Zasady asertywnego egzekwowania zobowiązań.
    • Asertywne ustalanie priorytetów w pracy.
  • Stopniowanie reakcji w bieżącym zarządzaniu pracownikami:
    • Struktura rozmowy korygującej.
    • Struktura rozmowy ostrzegawczej.
    • Możliwe sankcje – w jaki sposób je formułować.
    • Rozmowa sankcyjna.

MODUŁ V – PODEJMOWANIE DECYZJI W SYTUACJACH PROBLEMOWYCH


Moduł V obejmuje zagadnienia związane ze skutecznym działaniem w sytuacjach trudnych i problemowych, ze szczególnym uwzględnieniem proaktywnego podejścia w rozwiązywaniu problemów, podejmowania decyzji i asertywnych technik reagowania w sytuacjach potencjalnie konfliktowych.

Ramowy zakres tematyczny:

  • Skuteczność managerska w sytuacjach problemowych:
    • Skuteczność managerska – założenia.
    • Źródła i przyczyny potencjalnych problemów w obszarze zarządzania zespołem.
    • Efektywne prowadzenie rozmów w zespole, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w sytuacjach problemowych i wymagających szybkiego działania.
    • Proaktywne podejście w rozwiązywaniu problemów.
  • Techniki podejmowania decyzji w sytuacjach trudnych i konfliktowych:
    • Style podejmowania decyzji.
    • Warunki racjonalności decydowania.
    • Wykorzystanie teorii decyzji.
    • Ograniczenie racjonalności decydowania.
    • Trudności w procesie decydowania.
    • Skalowanie szans.
    • Kalkulowanie ryzyka.
  • Asertywna komunikacja managerska w praktyce:
    • Asertywne odmawianie.
    • Asertywna konfrontacja przekonań.
    • Asertywne reagowanie na krytykę.
    • Obrona przed atakiem.
    • Obrona przed powtarzającymi się, inwazyjnymi zachowaniami.
    • Asertywne wyrażanie oczekiwań, krytyki i pochwał.

MODUŁ VI - PRZYWÓDZTWO A EFEKTYWNE ZESPOŁY


Moduł VI koncentruje się na zagadnieniach przywództwa zespołowego pod kątem osiągania zarówno celów indywidualnych, jak i celów zespołowych, roli i odpowiedzialności managera na poszczególnych etapach rozwoju i utrzymania efektywnego zespołu.

Ramowy zakres tematyczny:

  • Założenie do budowania i utrzymania efektywnych zespołów:
    • Budowanie synergii.
    • Podejmowanie wyzwań we współpracy.
    • Rozwijanie integracji i porozumienia.
  • Znaczenie współpracy i jej wpływ na osiąganie celów zespołowych i indywidualnych:
    • Zadanie – zespół – jednostka: przebieg procesów w zespole.
    • Świadomość celu w zespole i orientacja na rezultaty.
  • Siedem etapów rozwoju i utrzymania zespołu:
    • Diagnoza etapu rozwoju i potrzeb zespołu.
    • Style przywództwa zespołowego.
    • Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju zespołu.

MODUŁ VII – HIGH PERFORMANCE TEAM


Moduł VII koncentruje się na rozwoju i doskonaleniu kompetencji managerskich związanych z budowaniem i utrzymaniem wysoce efektywnych zespołów. Omówione będą zastosowanie sekwencji działań wspierających zaangażowanie zespołu i tworzenie przez managera warunków do współpracy zorientowanej na wynik.

Ramowy zakres tematyczny:

  • Wspieranie zaangażowania zespołu opartego na zaufaniu:
    • Motywacja indywidualna a zaangażowanie w zespole.
    • 12 czynników budowania zaangażowania zespołu w oparciu o zaufanie.
  • Pięć sposobów na budowanie High Performance Team.
  • Rola i odpowiedzialność członków zespołu w tworzeniu warunków do współpracy zorientowanej na wynik.
  • Model PERFORM w zarządzaniu zespołem:
    • P – purpose and value, czyli wspólny cel i system wartości.
    • E – empowerment, czyli dzielenie się wiedzą, poczucie wpływu, podejmowanie decyzji.
    • R – relationship i communication, czyli relacje i komunikacja.
    • F – flexibility, czyli elastyczność elastyczność w dostosowywaniu się do zmian.
    • O – optimal productivity, czyli czym jest optymalny poziom wydajności.
    • R – recognition and appreciation, czyli uznanie i wdzięczność.
    • M – morality, czyli morale.

Informacje dodatkowe

AGENDA


KRAKÓW i POZNAŃ
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu


SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Scenki, odgrywanie ról
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje
Dyskusje
Gry + Symulacje
Gry + Symulacje
Testy, kwestionariusze
Testy, kwestionariusze
Coaching
Coaching
Prezentacje
Prezentacje
Burza mózgów
Burza mózgów
Zadania
Zadania

W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

Jestem zainteresowana/y...

Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.





Kup teraz!

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Ilość osób: 12

Miejsce: Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk

2370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)


Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami