


Trening managerski
Poprowadź swój zespół do wielkich osiągnięć
Dzisiejszy manager jest w ciągłej i ekscytującej podróży. Wyznacza jej kierunek i przewodzi innym. Podążając za osiągnięciami napotyka na swojej drodze niejedną przeszkodę.
Popełnia błędy i wyciąga z nich wnioski.
Doświadcz sytuacji, które mogą Cię spotkać w roli managera i już teraz przećwicz je - oszczędzając sobie niepotrzebnego stresu.
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Ilość osób: 1 /12
Miejsce: Kraków, Warszawa, Poznań, Gdańsk
// remove "--block_script" from id below - to allow script to use first-minute ?>
2 370 PLN
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Ilość osób: 15/15
Miejsce: dowolne
// remove "--block_script" from id below - to allow script to use first-minute ?>
8 970 PLN netto
Terminy i miejsca
Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.
- 11.03.2019 - 12.03.2019
Kraków - 01.04.2019 - 02.04.2019
Warszawa - 18.04.2019 - 19.04.2019
Kraków - 16.05.2019 - 17.05.2019
Poznań - 06.06.2019 - 07.06.2019
Kraków - 27.06.2019 - 28.06.2019
Warszawa - 18.07.2019 - 19.07.2019
Poznań - 08.08.2019 - 09.08.2019
Gdańsk - 08.08.2019 - 09.08.2019
Warszawa - 05.09.2019 - 06.09.2019
Poznań - 23.09.2019 - 24.09.2019
Kraków - 07.10.2019 - 08.10.2019
Warszawa - 24.10.2019 - 25.10.2019
Kraków - 18.11.2019 - 19.11.2019
Warszawa - 18.11.2019 - 19.11.2019
Gdańsk - 09.12.2019 - 10.12.2019
Kraków
Szkolenie prowadzi



Poznaj opinie


Opis szkolenia
KORZYŚCI
- Jak budować i wzmacniać autorytet managera uwzględniając metody i techniki zarządzania zorientowanego na rezultaty?
- Jak skutecznie podejmować decyzje w sytuacjach trudnych i konfliktowych?
- Jak rozwijać i utrzymać zespół na poziomie „high performance” i jakie narzędzia stosować w tworzeniu warunków do współpracy zorientowanej na wynik?
- Jak wspierać zaangażowanie pracowników w realizację powierzonych zadań?
- Jak dobierać adekwatne metody postępowania z pracownikami i skutecznie stosować różne techniki zarządzania w zależności od zmieniających się okoliczności?
Program szkolenia
MODUŁ I – WYMIARY I FUNKCJE ZARZĄDZANIA – MODELE PRZYWÓDZTWA
Moduł I poświęcony jest zagadnieniom związanym z funkcjami zarządzania i kluczowymi kompetencjami managera, wynikającymi z dobrych praktyk procesu zarządzania. Przedstawione zostaną najbardziej istotne elementy i działania zaczerpnięte z różnych modeli przywództwa. Omówione będą ich silne strony i ograniczenia oraz sytuacje, w których mogą być skutecznie stosowane.
Ramowy zakres tematyczny:
- Wymiary i funkcje zarządzania.
- Typologia procesów przywództwa.
-
Modele przywództwa:
- Model decyzyjny (New Decision Model – NDM).
- Model sytuacyjny (The Situational Leadership Model – SLM).
- Model współzależności (The Contingency Model – CNTM).
- Model drogi prowadzącej do celu (The Path–Goal Theory – PGT).
- Kluczowe kompetencje managerskie – praktyczne zastosowanie wybranych modeli.
MODUŁ II – DELEGOWANIE ZADAŃ I ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ
Moduł II koncentruje się na zagadnieniach z obszarów delegowania zadań i zarządzania przez rezultaty, w szczególności zaś na kluczowych elementach związanych z budowaniem autorytetu przełożonego. Poruszone zostaną kwestie roli i funkcji przywódczych oraz założeń i praktycznych wskazówek dotyczących stylów zarządzania. Omówione zostaną pod kątem zachowania spójności pomiędzy celami, podejmowanymi działaniami, a osiąganymi rezultatami przez jednostki i zespół.
Ramowy zakres tematyczny:
- Co możemy delegować pracownikom, co zastępcom, a jakich czynności nie można delegować.
- Od rozmowy delegującej po polecenie służbowe.
-
Jak delegować, aby nie mieć problemu z wyegzekwowaniem rezultatu:
- Schemat rozmowy delegującej.
- Kontraktowanie sposobu oceny realizacji zleconego zadania.
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty.
- Założenia i zasady ROM.
- Narzędzia ROM.
- Przywództwo w zarządzaniu zorientowanym na rezultat.
-
Zadanie, jednostka, zespół a osiągane rezultaty:
- Budowanie autorytetu przełożonego – etapy.
- Style zarządzania – założenia i wskazówki dla efektywnego działania.
- Wyznaczanie obszarów odpowiedzialności.
- Cele – zadania – rezultaty w odniesieniu do jednostek i zespołu.
MODUŁ III – BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW W OPARCIU O ZASTOSOWANIE BODŹCÓW POZYTYWNYCH
Moduł III ukierunkowany jest na poznanie i zastosowanie w praktyce (w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji zawodowych) metod i technik wspierających budowanie zaangażowania pracowników. Wykorzystane zostaną modele i struktury cyklu komunikacyjnego, pozwalającego na zarządzanie zespołem i poszczególnymi pracownikami, w oparciu o wykorzystanie pozytywnych bodźców (motywatorów).
Ramowy zakres tematyczny:
- Cykl komunikacyjny w zarządzaniu nastawionym na rezultaty.
-
Struktura skutecznej rozmowy planującej:
- Komunikowanie zasad i kształtowanie zachowań wynikających z wartości.
- Formułowanie celu, rezultatu.
- Diagnoza osiągalności planu.
- Rodzaje i formy wsparcia managerskiego.
-
Rozmowy monitorujące w praktyce:
- Określanie sposobu i czasu monitorowania.
- Tworzenie przestrzeni i płaszczyzny do rozwoju potencjału.
-
Informacja zwrotna:
- pozytywna
- konstruktywna
- motywująca
-
Rozmowa podsumowująca z pracownikiem i zespołem:
- Wyniki versus działania – podsumowanie.
- Tworzenie przestrzeni dla realnej samooceny pracownika.
- Wnioski i propozycje działań rozwojowych.
MODUŁ IV – KSZTAŁTOWANIE NAWYKÓW PRACOWNIKA Z ZASTOSOWANIEM STOPNIOWANIA REAKCJI
Moduł IV poświęcony jest zagadnieniom związanym z mobilizowaniem pracowników, z wykorzystaniem asertywnych technik komunikacji managerskiej. Omówiony zostanie proces stopniowania reakcji, w zależności od stopnia oporu i natężenia niewłaściwych zachowań pracownika, pod kątem spełnienia oczekiwań dotyczących jego pracy.
Ramowy zakres tematyczny:
- Cykl dyscyplinujący w zarządzaniu nastawionym na rezultat.
-
Radzenie sobie z trudnymi współpracownikami:
- Asertywne przezwyciężanie oporu współpracowników.
- Zasady asertywnego egzekwowania zobowiązań.
- Asertywne ustalanie priorytetów w pracy.
-
Stopniowanie reakcji w bieżącym zarządzaniu pracownikami:
- Struktura rozmowy korygującej.
- Struktura rozmowy ostrzegawczej.
- Możliwe sankcje – w jaki sposób je formułować.
- Rozmowa sankcyjna.
MODUŁ V – PODEJMOWANIE DECYZJI W SYTUACJACH PROBLEMOWYCH
Moduł V obejmuje zagadnienia związane ze skutecznym działaniem w sytuacjach trudnych i problemowych, ze szczególnym uwzględnieniem proaktywnego podejścia w rozwiązywaniu problemów, podejmowania decyzji i asertywnych technik reagowania w sytuacjach potencjalnie konfliktowych.
Ramowy zakres tematyczny:
-
Skuteczność managerska w sytuacjach problemowych:
- Skuteczność managerska – założenia.
- Źródła i przyczyny potencjalnych problemów w obszarze zarządzania zespołem.
- Efektywne prowadzenie rozmów w zespole, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w sytuacjach problemowych i wymagających szybkiego działania.
- Proaktywne podejście w rozwiązywaniu problemów.
-
Techniki podejmowania decyzji w sytuacjach trudnych i konfliktowych:
- Style podejmowania decyzji.
- Warunki racjonalności decydowania.
- Wykorzystanie teorii decyzji.
- Ograniczenie racjonalności decydowania.
- Trudności w procesie decydowania.
- Skalowanie szans.
- Kalkulowanie ryzyka.
-
Asertywna komunikacja managerska w praktyce:
- Asertywne odmawianie.
- Asertywna konfrontacja przekonań.
- Asertywne reagowanie na krytykę.
- Obrona przed atakiem.
- Obrona przed powtarzającymi się, inwazyjnymi zachowaniami.
- Asertywne wyrażanie oczekiwań, krytyki i pochwał.
MODUŁ VI - PRZYWÓDZTWO A EFEKTYWNE ZESPOŁY
Moduł VI koncentruje się na zagadnieniach przywództwa zespołowego pod kątem osiągania zarówno celów indywidualnych, jak i celów zespołowych, roli i odpowiedzialności managera na poszczególnych etapach rozwoju i utrzymania efektywnego zespołu.
Ramowy zakres tematyczny:
-
Założenie do budowania i utrzymania efektywnych zespołów:
- Budowanie synergii.
- Podejmowanie wyzwań we współpracy.
- Rozwijanie integracji i porozumienia.
-
Znaczenie współpracy i jej wpływ na osiąganie celów zespołowych i indywidualnych:
- Zadanie – zespół – jednostka: przebieg procesów w zespole.
- Świadomość celu w zespole i orientacja na rezultaty.
-
Siedem etapów rozwoju i utrzymania zespołu:
- Diagnoza etapu rozwoju i potrzeb zespołu.
- Style przywództwa zespołowego.
- Dostosowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju zespołu.
MODUŁ VII – HIGH PERFORMANCE TEAM
Moduł VII koncentruje się na rozwoju i doskonaleniu kompetencji managerskich związanych z budowaniem i utrzymaniem wysoce efektywnych zespołów. Omówione będą zastosowanie sekwencji działań wspierających zaangażowanie zespołu i tworzenie przez managera warunków do współpracy zorientowanej na wynik.
Ramowy zakres tematyczny:
-
Wspieranie zaangażowania zespołu opartego na zaufaniu:
- Motywacja indywidualna a zaangażowanie w zespole.
- 12 czynników budowania zaangażowania zespołu w oparciu o zaufanie.
- Pięć sposobów na budowanie High Performance Team.
- Rola i odpowiedzialność członków zespołu w tworzeniu warunków do współpracy zorientowanej na wynik.
-
Model PERFORM w zarządzaniu zespołem:
- P – purpose and value, czyli wspólny cel i system wartości.
- E – empowerment, czyli dzielenie się wiedzą, poczucie wpływu, podejmowanie decyzji.
- R – relationship i communication, czyli relacje i komunikacja.
- F – flexibility, czyli elastyczność elastyczność w dostosowywaniu się do zmian.
- O – optimal productivity, czyli czym jest optymalny poziom wydajności.
- R – recognition and appreciation, czyli uznanie i wdzięczność.
- M – morality, czyli morale.
Informacje dodatkowe
AGENDA
KRAKÓW i POZNAŃ
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00
WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
16 godzin (2 dni)
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- obiady
- przerwy kawowe
- materiały szkoleniowe
- skrypt
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

(case study)










W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.
Jestem zainteresowana/y...
Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.(wymagany email lub telefon)
Kup teraz!
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Ilość osób: 12
Miejsce: Kraków, Warszawa, Poznań, Gdańsk
2370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)
Kontakt
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać:
zamówienie.DOCX

Szefie,
Wszyscy wkoło powtarzają, że najbardziej opłaca się inwestować w ludzi.
Stawiając na rozwój pracowników, tworzysz możliwości dla większych zysków w przyszłości.
Wiadomo też, że pracownicy nie zawsze chętnie się szkolą. Rozwijanie się wymaga wysiłku
i samozaparcia. Zaangażowanie pracownika, chęć udowodnienia wymiernych korzyści dla
firmy z własnego rozwoju jest kluczowym elementem opłacalności inwestycji w rozwój ludzi.
Ten Produkt Rozwojowy (to szkolenie) spełnia te wymagania.

Witaj,
Myślę, że ten produkt może Cię zainteresować. Zachęcam do przyjrzenia mu się z bliska...
Szkolenia
Szkolenia otwarteProjekty szkoleniowe
Szkolenia zamknięte
Szkolenia EFS
Szkolenia Warszawa
Szkolenia Kraków
Szkolenia Poznań
Projekty dofinansowane:
Dla Selvity i BioCentrumIDK Szkolenia
Dla Frosty
Kategorie produktów
ZarządzanieSprzedaż
HR
Marketnig
Finanse
Umiejętności osobiste
Na skróty
NegocjacjeKomunikacja
Dla trenerów
Coaching
Windykacja
Złoty Laur Klienta 2012, 2011, 2010, 2009 i 2008. Szkolenia BERNDSON to najchętniej wybierane Szkolenia Biznesowe w Polsce. Kompleksowa baza szkoleń otwartych, zamkniętych, programów i produktów rozwojowych. Indywidualnie opracowywane projekty szkoleniowe. Najlepsi Trenerzy i Eksperci. Szkolenia dla firm, szkolenia pracowników, szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte i projekty szkoleniowe. Szkolenia z kategorii zarządzanie, sprzedaż, HR, umiejętności osobiste, marketing, finanse, negocjacje. Praktyczne, interaktywne kursy i szkolenia.