


szkolenie:
Negocjacje biznesowe — zaawansowane
Jak przygotować się do negocjacji?
Jak zaplanować strategię?
Jak zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną?
Podczas szkolenia z negocjacji doświadczysz, że możliwe jest szukanie i budowanie porozumienia, przy jednoczesnym wzmocnieniu swojego stanowiska.
Dowiesz się także co możesz zrobić kiedy trafisz na nieuczciwych negocjatorów. Wszystko po to, żeby osiągać wspólne cele, zachęcając do współpracy i nie dając się wykorzystywać.
A co najważniejsze przekonasz się, że współpraca w długofalowej perspektywie jest nie tylko opłacalna finansowo, ale przede wszystkim, że daje obu stronom poczucie sensowności tego, co robią.
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Ilość osób: 1 /12
Miejsce: Kraków, Warszawa, Poznań, Gdańsk
// remove "--block_script" from id below - to allow script to use first-minute ?>
2 370 PLN
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Ilość osób: 16/16
Miejsce: dowolne
// remove "--block_script" from id below - to allow script to use first-minute ?>
8 970 PLN netto
Terminy i miejsca
Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.
- 18.03.2019 - 19.03.2019
Kraków - 11.04.2019 - 12.04.2019
Warszawa - 20.05.2019 - 21.05.2019
Poznań - 10.06.2019 - 11.06.2019
Kraków - 27.06.2019 - 28.06.2019
Warszawa - 15.07.2019 - 16.07.2019
Kraków - 08.08.2019 - 09.08.2019
Poznań - 02.09.2019 - 03.09.2019
Warszawa - 19.09.2019 - 20.09.2019
Kraków - 10.10.2019 - 11.10.2019
Warszawa - 28.10.2019 - 29.10.2019
Kraków - 21.11.2019 - 22.11.2019
Kraków - 12.12.2019 - 13.12.2019
Warszawa - 12.12.2019 - 13.12.2019
Gdańsk
Szkolenie prowadzi



Poznaj opinie


Opis szkolenia
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia będzie zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu negocjacji. Przedstawione zostaną najbardziej efektywne techniki wywierania wpływu wykorzystywane przez skutecznych negocjatorów. Część z nich to bezpośrednie doświadczenie Trenera – techniki nie opisane w żadnych podręcznikach – zebrane zarówno w trakcie uczestniczenia jako jedna ze stron negocjacji oraz podczas szkoleń i warsztatów. Uczestnicy wezmą udział w dwóch grach negocjacyjnych. Będą mieli okazję stanąć po „dwóch stronach”, dzięki czemu oswoją się i zrozumieją cele, postawy i interesy obu stron procesu negocjacji.
Uczestnicy szkolenia będą wiedzieć jak prawidłowo ustalić kluczowe parametry procesu negocjacyjnego, jaki styl przekonywania i wywierania wpływu zastosować. Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby ich stanowisko było postrzegane przez drugą stronę jako najbardziej satysfakcjonujące. Nauczą się także zwracać uwagę na subtelne sygnały zdradzające sposób myślenia osoby, z którą negocjują.
Dzięki interaktywnej formule szkolenia i rozegraniu dwóch gier negocjacyjnych prowadzonych w trakcie dwóch dni szkolenia, uczestnicy będą mogli w symulacjach rzeczywistych sytuacji negocjacyjnych, zweryfikować swoje umiejętności negocjacyjne, nawyki oraz stosowane strategie. Przejmą kontrolę nad procesem negocjacji, tak aby realizować cele biznesowe, jeszcze skuteczniej niż dotychczas, z jednoczesnym budowaniem mocnych i długotrwałych relacji.
Program szkolenia
MODUŁ I - GRA WPROWADZAJĄCA – SYMULACJA NEGOCJACYJNA
...... Jest to element niezbędny w procesie przygotowania rozwiązania dla Klienta. Bez niego dalsza współpraca będzie stała pod znakiem zapytania. Dostawca to elastyczny partner, choć rozbieżności jest kilka. Niejednokrotnie szedł Wam na rękę przy wcześniejszych dostawach. Terminy również nie budziły zastrzeżeń. Tym razem jednak pojawia się wątpliwość. I to w zasadniczej kwestii. Chcecie jak najszybciej podjąć decyzję. Macie już zgromadzone wszystkie informacje. ….
To fragment rzeczywistego case’u negocjacyjnego. Moduł będzie zawierał aspekty przygotowania się do negocjacji zarówno na płaszczyźnie przedmiotu oraz na płaszczyźnie relacji. Zdefiniowana zostanie rola Negocjatora i sytuacja negocjacyjna. Na podstawie wyników omówione zostaną efektywne zachowania Negocjatorów oraz błędy najczęściej popełniane przez Partnerów.
- Analiza błędów popełnionych w trakcie fazy analizy przednegocjacyjnej
-
Zachowania negocjatorów
- zbliżające do porozumienia
- oddalające od porozumienia
- Przyczyny nieporozumień i impasów w trakcie negocjacji
- Bank dotychczasowych dobrych praktyk w specyfice pracy uczestników
-
Analiza negocjacji uczestników z wykorzystaniem „MACIERZY SIŁY REAKCJI” oraz zachowań efektywnych i nieefektywnych w negocjacjach
- włączanie
- wzmacnianie
- redukowanie
- eliminowanie
MODUŁ II – BRANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYNIK. POSTAWA REAKTYWNA VS POSTAWA PROAKTYWNA W NEGOCJACJACH
To przede wszystkim od nas samych zależy powodzenie rozmów i ich wynik. Poziom naszej motywacji oddziałuje na otoczenie i współpracowników. Co mogę zrobić, by zmienić nastawienie i wprowadzić nowe elementy w sposobie prowadzenia negocjacji? Jak mogę wpłynąć na swoje własne przekonania?
- Zmiana świadomości i postaw jako główny warunek powodzenia i „dowiezienia” wyniku
-
Identyfikacja przydatnych kompetencji
- Efekt Pigmaliona - wpływ nastawienia negocjatora na przebieg negocjacji
- Nieświadome nawyki i zachowania oraz ich wpływ na drugiego negocjatora
- Analiza własnej Struktury Osobowości w świetle Analizy Transakcyjnej
-
Źródła władzy w negocjacjach. Macierz CEL – RELACJA
- Przewidywanie zachowań negocjatora na podstawie obserwacji
- Określenie własnej, najczęściej stosowanej strategii negocjacyjnej
- Świadome dokonywanie zmian w procesie negocjowania
MODUŁ III – ŚCIEŻKA PROCESU NEGOCJACYJNEGO
Właściwe przygotowanie do negocjacji, określenie kluczowych parametrów i interesów, umiejętność patrzenia oczami Partnera, słuchanie i analiza faktów w oparciu zarówno o wiedzę jak i doświadczenia pozwoli utrzymać przewagę przy jednoczesnym dbaniu o interes Firmy którą reprezentujemy, by nie ulegać i nie poddawać się naciskom drugiej strony. Warto ustandaryzować najważniejsze elementy przygotowania do negocjacji i ich prowadzenia, by proces ten przebiegał efektywnie, możliwie przewidywalnie i korzystnie dla nas.
Etapy procesu negocjacyjnego. Model CROP w praktyce:
-
CEL negocjacji
- Przedmiot negocjacji
- BATNA
- Zmienne negocjacyjne
- Pozycja otwarcia
- Poziom aspiracji
- Dolne linia
-
Analiza RZECZYWISTOŚCI
- Określenia interesów obu stron
- Przetestowanie założeń
-
Proponowanie OPCJI
- Dochodzenie do porozumienia
- Obszary możliwych ustępstw
- Strategie unikania, ulegania, rywalizacji, kompromisu i współpracy
-
PODSUMOWANIE i zamknięcie
- Podsumowanie ustaleń
- Domykanie kwestii
MODUŁ IV – STRATEGIE WPŁYWU. MAPA DECYZYJNA DRUGIEJ STRONY
Negocjacje zyskały nowe oblicze. Dzisiaj strony pragną współdecydowania i uczestniczenia w procesie, wnoszenia swoich uwag i doświadczeń. Zanim wykorzystamy przewagi warto spróbować elastycznie dostosowywać koncepcje i strategie, skutecznie negocjować i stosować techniki wywierania wpływu wspomagające efekt win-win.
- Negocjacje pozycyjne vs negocjacje problemowe
- Stanowiska a interesy. Zasada win – win w praktyce
-
Rozwijanie potrzeb i interesów stron negocjacji
- Wiązanie problemów i perspektywa drugiej strony
- Tworzenie związków między faktami i przyszłymi konsekwencjami podejmowanych decyzji
- Szeroka perspektywa. Nacisk na „istotne kwestie”
-
Budowanie wiarygodności Negocjatora
- Argumentacja transferowa w przekonywaniu drugiej strony. Pomiędzy logiką, emocjami a wartościami
- Uwiedzenie możliwością współtworzenia rozwiązania
- Identyfikacja Partnera z rozwiązaniem
MODUŁ V - ELEMENTY WYWIERANIA WPŁYWU PODCZAS NEGOCJACJI. OBRONA PRZED MANIPULACJĄ
Często na ostatnim etapie negocjacji pojawiają się zachowania manipulacyjne ze strony Partnera obawiającego się podjąć ostateczną decyzję lub próbującego w ostatniej chwili zmienić bieg nie do końca dla niego korzystnych ustaleń. Nazwanie i skategoryzowanie tych zachowań, a następnie znalezienie najlepszych sposobów na „przepracowanie” ich z Partnerem da gwarancję poczucia bezpieczeństwa i ułatwi przejście do sfinalizowania procesu. Wybrane techniki wywierania wpływu znacznie ułatwią przekonanie drugiej strony do podjęcia decyzji, i dadzą gwarancję nie poddawania się manipulacjom i zachowaniom nieracjonalnym, często stojących w sprzeczności z naszymi interesami.
- Wywieranie wpływu a manipulacja. Etyka w negocjacjach
- Metody angażowania Partnera na etapie akceptowania rozwiązania
- Nierealne żądania. Obrona przed manipulacją i agresją
- Kiedy ustępować i jak nie popełnić błędu. Sposoby radzenia sobie z impasem
- Obrona przed brudnymi trickami negocjacyjnymi
-
Wybrane techniki wywierania wpływu - praktyka
- Drzwiami w Twarz
- Stopa w drzwi
- Antycypacja
- Wizualizacja
- Reaktancja
- Ingracjacja
- Kontrast
- Społeczny dowód słuszności
- Wyższa instancja
- Obietnica w raju
- Wzajemność
- Niedostępność
- Dobry – zły
- Oskubywanie
- Niska piłka
- Podrzucone papiery
- Ograniczone kompetencje
- „Szmata”
MODUŁ VI - ŹRÓDŁA KONFLIKTÓW W PROCESIE NEGOCJACJI
Czy tego chcemy, czy nie… musimy sobie zdać sprawę, że nie ma działalności ludzkiej, która może rozwijać się w sposób bezkonfliktowy. Konflikt w procesie negocjacyjnym może wynikać z wielu przyczyn: z rzadkości występowania zasobów, które mamy do podziału, z dynamiki rynku i zmian zachodzącym w obecnym świecie, z błędów w kierowaniu określonym procesem, z różnicy interesów, celów, do których ludzie i instytucje dążą.
- Subiektywne źródła konfliktów a proces negocjacyjny: postawy, zachowania, cele, oczekiwania, doświadczenie
- Sposoby diagnozowania sytuacji konfliktowych. Konflikty pozorne i rzeczywiste w negocjacjach
- Autoanaliza. Moje strategie i metody rozwiązywania konfliktów
- Efektywne i nieefektywne zachowania w sytuacjach konfliktowych podczas negocjacji
- Pomiędzy zależnością, niezależnością a współzależnością. Konstruktywne radzenie sobie z sytuacją konfliktu
MODUŁ VII - GRA WDROŻENIOWA – SYMULACJA NEGOCJACYJNA
…. Kryzys, odczuwalny coraz bardziej, spowodował, że ostatnio poziom Waszego obrotu i zysku nie osiągnął prognozowanego poziomu i sytuacja ta niestety nadal nie wygląda najlepiej. Potrzebujecie dużych tematów. Pieniądze zainwestowane w nowe maszyny muszą się zwracać. Spotykacie się dzisiaj z przedstawicielami Klienta. Domyślacie się, że zostawili sobie Was na koniec, by dobrze rozpoznać rynek i przygotować się do rozmów. Póki co, nie posiadacie żadnego znaczącego kontrahenta w tej branży, więc kontrakt byłby doskonałym startem ….
W kolejnej symulacji uczestnicy zostaną postawieni przed zadaniami, tak skonstruowanymi, by próbując doprowadzić do satysfakcjonującego zakończenia, będą musieli współpracować ze sobą, dzielić się wiedzą i tworzyć zintegrowany zespół negocjacyjny. Uczestnicy po zakończeniu gry negocjacyjnej otrzymają feedback od Trenera, od osób z własnego zespołu negocjacyjnego oraz od negocjatorów drugiej strony.- Sesja informacji zwrotnych uczestników i Trenera
- Diagnoza mocnych stron przygotowanych metod
- Obszary do modyfikacji i zmiany
- Stworzenie przez każdego uczestnika zajęć własnego action-planu działań w obszarze negocjacji
Informacje dodatkowe
AGENDA
KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00
WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00
CZAS TRWANIA SZKOLENIA
16 godzin (2 dni)
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- obiady
- przerwy kawowe
- materiały szkoleniowe
- skrypt
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

(case study)










W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.
Jestem zainteresowana/y...
Wpisz swoje dane - skontakujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.(wymagany email lub telefon)
Kup teraz!
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Ilość osób: 12
Miejsce: Kraków, Warszawa, Poznań, Gdańsk
2370 PLN netto
(2 915,10 PLN brutto)
Kontakt
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać:
zamówienie.DOCX

Szefie,
Wszyscy wkoło powtarzają, że najbardziej opłaca się inwestować w ludzi.
Stawiając na rozwój pracowników, tworzysz możliwości dla większych zysków w przyszłości.
Wiadomo też, że pracownicy nie zawsze chętnie się szkolą. Rozwijanie się wymaga wysiłku
i samozaparcia. Zaangażowanie pracownika, chęć udowodnienia wymiernych korzyści dla
firmy z własnego rozwoju jest kluczowym elementem opłacalności inwestycji w rozwój ludzi.
Ten Produkt Rozwojowy (to szkolenie) spełnia te wymagania.

Witaj,
Myślę, że ten produkt może Cię zainteresować. Zachęcam do przyjrzenia mu się z bliska...
Szkolenia
Szkolenia otwarteProjekty szkoleniowe
Szkolenia zamknięte
Szkolenia EFS
Szkolenia Warszawa
Szkolenia Kraków
Szkolenia Poznań
Projekty dofinansowane:
Dla Selvity i BioCentrumIDK Szkolenia
Dla Frosty
Kategorie produktów
ZarządzanieSprzedaż
HR
Marketnig
Finanse
Umiejętności osobiste
Na skróty
NegocjacjeKomunikacja
Dla trenerów
Coaching
Windykacja
Złoty Laur Klienta 2012, 2011, 2010, 2009 i 2008. Szkolenia BERNDSON to najchętniej wybierane Szkolenia Biznesowe w Polsce. Kompleksowa baza szkoleń otwartych, zamkniętych, programów i produktów rozwojowych. Indywidualnie opracowywane projekty szkoleniowe. Najlepsi Trenerzy i Eksperci. Szkolenia dla firm, szkolenia pracowników, szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte i projekty szkoleniowe. Szkolenia z kategorii zarządzanie, sprzedaż, HR, umiejętności osobiste, marketing, finanse, negocjacje. Praktyczne, interaktywne kursy i szkolenia.