BLOG

Czy osoba, której wystąpienie obejrzało 36 milionów ludzi, równie dobrze pisze, jak przemawia? To pytanie towarzyszyło mi, kiedy sięgałem po książkę Amy Cuddy „Wstań!”. Intrygowało mnie również, czy pogłębi ona treści prezentowane na TED. Dziś, już po przeczytaniu książki, mogę Wam śmiało powiedzieć, że autorka nie tyle stanęła na wysokości zadania, ile przekroczyła moje oczekiwania […]

BERNDSON Szkolenia … Prawdopodobnie najbardziej doświadczona firma w branży.   Poszukujemy „Faceta z wielkim sercem” do drukowania materiałów szkoleniowych, pakowania i rozsyłania ich na szkolenia. Bywa tego dużo i trzeba umieć zapanować – co na kiedy przygotować i gdzie wysłać.   Musisz być rzetelny (materiały muszą być starannie przygotowane i popakowane), zaradny (musisz umieć poradzić […]

BERNDSON Szkolenia … Prawdopodobnie najbardziej doświadczona firma w branży.   Każdego dnia dążymy by być najlepszymi we wszystkim co robimy i każdego dnia pragniemy być dalej, niż byliśmy wczoraj. Stawiamy sobie odważne cele, nie podążamy utartymi, przeciętnymi ścieżkami. Stale poszukujemy najwłaściwszej, własnej drogi i choć czasem błądzimy, zawsze pozostajemy wierni naszym wartościom i wytrwale zmierzamy […]

Wydawać by się mogło, że jest to trudne pytanie. Ale czy na pewno? Mając za sobą doświadczenie pracy w korporacji, gdzie niekoniecznie pracownik jest na pierwszym miejscu – liczą się statystyki, praca w firmie jaką jest BERNDSON jest niesamowitym doświadczeniem. Oczywiście, wszędzie spotykamy ludzi, z którymi chcemy dzielić się naszymi troskami czy naszym szczęściem, a […]

Zwiedziliśmy różne zakątki biznesowe od zieleniejących łąk słonecznej sawanny – szybkiego rozkwitu i młodzieńczej pasji przez dna najgłębszych oceanów – rozczarowań i niemocy jak i szczyty pieniących się kłębów chmur cumulonimbusowych – pełnych ekscytacji, dumy i pychy aż do dnia dzisiejszego gdy.. patrzymy dalej – poza to co znamy – poza nas samych … gdy zuchwale […]

Tytuł: Wprowadzenie nowego pracownika do firmy:: gospodarka.pl :: 2009-02-05 Autor: Anita Chmara Fragment: Właśnie znaleźliśmy idealnego specjalistę, dopełniliśmy wszelkich formalności związanych z rekrutacją. Po kilku miesiącach okazuje się, że nasz pracownik jest niezadowolony, wręcz rozczarowany. Uważa, że jego nowa praca to pomyłka. W tej sytuacji my także nie skaczemy z radości. Czy można temu zapobiec? […]

Zapraszamy do zapoznania się z naszą stroną prezentującą szkolenia otwarte, jak również zamknięte dotyczące tematyki szeroko pojętych negocjacji: szkolenia negocjacje Znajomość sztuki, technik negocjacji jest konieczna dla każdego kto ma do czynienia ze ścieraniem się różnych idei, bądź po prostu musi umiejętnie argumentować swoje racje.

Jak dojechać z dworca do nowego biura BERNDSON

„Klienci postrzegają obsługę we własny, wyjątkowy, specyficzny, emocjonalny, irracjonalny, samolubny i całkowicie ludzki sposób. Liczy się tylko to, co postrzegane” Tom Peters   Zapraszamy do zapoznania się z nowym programem szkolenia: http://berndson.pl/sprzedaz/profesjonalna-obsluga-trudnego-klienta-stopien-i   KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW: Nabycie umiejętności praktycznego zastosowania żelaznych zasad obsługi Klienta. Udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych do profesjonalnej obsługi Klienta. Utrwalenie umiejętności aktywnego […]

Serdecznie zapraszamy na szkolenie: Mistrzowskie wystąpienia publiczne. Część I „Przełamać lęk” Uczestnicy po szkoleniu będą: bardziej ufać we własne siły potrafili przygotować się mentalnie do ekspozycji społecznej umieli zbudować scenariusz wystąpienia na forum publicznym potrafili wykorzystywać techniki perswazyjne, by wzmocnić przekaz wystąpienia wiedzieli jak praktycznie tonizować napięcie towarzyszące wystąpieniom publicznym umieli korzystać z potężnej siły […]