„Klienci postrzegają obsługę we własny, wyjątkowy, specyficzny, emocjonalny, irracjonalny, samolubny i całkowicie ludzki sposób. Liczy się tylko to, co postrzegane”
Tom Peters
Zapraszamy do zapoznania się z nowym programem szkolenia:
https://berndson.pl/sprzedaz/profesjonalna-obsluga-trudnego-klienta-stopien-i
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
- Nabycie umiejętności praktycznego zastosowania żelaznych zasad obsługi Klienta.
- Udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych do profesjonalnej obsługi Klienta.
- Utrwalenie umiejętności aktywnego słuchania i poznanie barier komunikacyjnych.
- Podniesienie świadomości roli oraz wpływu jakości obsługi Klienta na wizerunek firmy.
- Zwiększenie umiejętności diagnozowania potrzeb Klientów.
- Nabycie umiejętności rozpoznawania typów Klienta i porozumiewania się z każdym z nich.
- Udoskonalenie sposobów zachowania w trudnych sytuacjach z Klientem.
- Nauczenie się zachowań asertywnych ważnych ze względu na obsługę Klienta.
- Nauczenie się posługiwania komunikatem „Ja” niezbędnym do wyrażania własnych emocji.
- Podniesienie umiejętności radzenia sobie ze stresem i emocjami, szczególnie w trudnych sytuacjach z klientem.