Dzięki uczestnictwu w szkoleniu słuchacze będą mogli zdobyć praktyczną wiedzę na temat przygotowywania i realizacji programów lojalnościowych. Dobry program lojalnościowy może być bardzo skutecznym narzędziem utrzymania i zwiększania wartości Klienta. Szczególnie w dobie tak silnej konkurencji i wyedukowanych Klientów, lojalni uczestnicy naszego programu stanowią wyjątkową wartość.
KORZYŚCI I ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI
Poznanie zasad funkcjonowania nowoczesnych programów lojalnościowych
Praktyka tworzenia programu lojalnościowego
Zdobycie umiejętności efektywnego zarządzania programem
Budżetowanie i określanie kosztów programu
Organizacja i logistyka programów lojalnościowych
Mierzenie rentowności programów lojalnościowych
Program szkolenia
Rynek programów lojalnościowych
Uczestnicy programów
Wskaźniki lojalności
Ćwiczenie grupowe - diagnoza sytuacji
Tworzenie programów lojalnościowych
cechy programów / ćwiczenie grupowe
cele programów lojalnościowych / ćwiczenie grupowe
benefity w programach
mechanizmy nagradzania
strategia komunikacji
System informatyczny programu - zarządzanie danymi i informacją
budowa systemów
zarządzanie komunikacją
przetwarzanie danych
logistyka programu
raportowanie i data mining
Aspekty organizacyjne, współpraca z agencjami, tworzenie zasad i regulaminu programu etc. model organizacyjny programu
agencja czy In-house?
podział zadań i odpowiedzialności
systemy rozliczeń z agencją
zasady programu - kluczowe elementy
regulamin - - kluczowe elementy
Aspekty ekonomiczne programu
koszty stałe, zmienne
koszty redempcji nagród
ćwiczenie grupowe - budżetowanie
rozkład kosztów w czasie
mierzenie ROI
rentowność Klienta (RFM, CLV)
mierzenie zaangażowania uczestników
mierzenie satysfakcji uczestników
mierzenie retencji
Aspekty logistyczne
zadania logistyka programu
zasady współpracy z partnerami logistycznymi
dobór dostawców nagród (jakość/koszty/dostawy)
dostarczanie nagród uczestnikom
monitoring nagród
zarządzanie relacjami i kontaktami z uczestnikami
Case-studies wybranych programów
Warsztat tworzenia strategii programu lojalnościowego z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
Analiza i ocena prac
Pytania i odpowiedzi
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać:
zamówienie.DOCX
Szefie,
Wszyscy wkoło powtarzają, że najbardziej opłaca się inwestować w ludzi.
Stawiając na rozwój pracowników, tworzysz możliwości dla większych zysków w przyszłości.
Wiadomo też, że pracownicy nie zawsze chętnie się szkolą. Rozwijanie się wymaga wysiłku
i samozaparcia. Zaangażowanie pracownika, chęć udowodnienia wymiernych korzyści dla
firmy z własnego rozwoju jest kluczowym elementem opłacalności inwestycji w rozwój ludzi.
Ten Produkt Rozwojowy (to szkolenie) spełnia te wymagania.
Witaj,
Myślę, że ten produkt może Cię zainteresować. Zachęcam do przyjrzenia mu się z bliska...
Złoty Laur Klienta 2012, 2011, 2010, 2009 i 2008. Szkolenia BERNDSON to najchętniej wybierane Szkolenia Biznesowe w Polsce. Kompleksowa baza szkoleń otwartych, zamkniętych, programów i produktów rozwojowych. Indywidualnie opracowywane projekty szkoleniowe. Najlepsi Trenerzy i Eksperci. Szkolenia dla firm, szkolenia pracowników, szkolenia otwarte, szkolenia zamknięte i projekty szkoleniowe. Szkolenia z kategorii zarządzanie, sprzedaż, HR, umiejętności osobiste, marketing, finanse, negocjacje. Praktyczne, interaktywne kursy i szkolenia.