Sprzedaż szkolenia
Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem
Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż
Profesjonalna obsługa trudnego klienta
Zarządzanie zespołem sprzedaży
-
Programy lojalnościowe - praktyka tworzenia i wdrażania
Szkolenie przeznaczone dla Managerów marketingu Managerów ds. programów lojalnościowych Dyrektorów ds. trade marketingu Specjalistów ds....
-
Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje
czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycjeZacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze...
-
Zaawansowane negocjacje windykacyjne
Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych...
-
Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi
Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyściRozmowa o finansach jest kluczowym momentem w procesie sprzedaży. Handlowcy wkładają dużo wysiłku w budowanie relacji z klientem i przekonującą prezentację...
-
Windykacja dla handlowców
Jak sprawić, żeby klient zapłacił?Jeśli jesteś handlowcem i musisz jednocześnie windykować swoich klientów, znalazłeś się w sytuacji mało komfortowej, jednak będącej prawdziwym wyzwaniem. Jak...
-
Profesjonalna obsługa reklamacji
Czyli jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowychReklamacje są nieodłącznym elementem każdej sprzedaży i towarzyszą jej już od pierwszych dni. Jednak przez wielu są uznawane jako coś złego – coś, co należy...
-
Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania
Czyli jak skuteczniej sprzedawać, profesjonalnie analizować potrzeby klienta w celu dopasowania odpowiedniego rozwiązania, osiągać dobre wyniki, oraz mieć dobre relacje ze swoimi klientami i czerpać przyjemność z pracy w sprzedaży."Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których Ty znasz. Ważne jest,kto chce poznać...
-
Skuteczna wizyta handlowa
Na zamówienie.
-
Skuteczne finalizowanie sprzedaży
Na zamówienie.
-
Negocjacje w sprzedaży - stopień II
Na zamówienie.
-
Sprzedaż do sieci handlowych
Na zamówienie.
-
Telefoniczne umawianie spotkań
Na zamówienie.
-
Prospecting - poszukiwanie i pozyskiwanie klientów
Na zamówienie.
-
Negocjacje w sprzedaży - stopień I
Na zamówienie.
-
Obsługa reklamacji
Na zamówienie.
-
Sprzedaż wiązana i uzupełniająca
Na zamówienie.
-
Budowanie relacji z klientem
Na zamówienie.
-
Sprzedaż na wystawach i targach
Na zamówienie.
-
Zarządzanie zespołem sprzedaży - stopień II
Na zamówienie.
-
Tworzenie standardów obsługi klienta
Na zamówienie.
-
Telemarketing
Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznejTelemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych...
-
Współpraca z klientem strategicznym
Na zamówienie.
-
Merchandising w praktyce - stropień II
Na zamówienie.
-
Motywowanie sprzedawców
Na zamówienie.
-
Budowanie strategii wzrostu efektywności sprzedaży
Na zamówienie.
-
Negocjacje handlowe międzynarodowe
Na zamówienie.
-
Sprzedaż - perswazja i negocjacje (B2B)
Na zamówienie.
-
Techniki obrony i argumentacji ceny
Na zamówienie.
-
Ocena pracy sprzedawców
Na zamówienie.
-
Clienting - zarządzanie kluczowymi klientami
Na zamówienie.
-
Budowanie mapy procesu sprzedaży
Na zamówienie.
-
Zarządzanie sprzedażą - stopień I
Na zamówienie.
-
Coaching sprzedażowy
Na zamówienie.
-
Rekrutacja do działu sprzedaży
Na zamówienie.
-
Zarządzanie sprzedażą - stopień II
Na zamówienie.
-
Zarządzanie sprzedażą
Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym...
-
Negocjacje handlowe
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, product managerów, kadry zarządzającej i osób...
-
Key Account Management
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager'ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi...
-
Zarządzanie rentownością sprzedaży
Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z...
-
Negocjacje zakupowe
Pracujesz w Dziale Zakupów? Pragniesz rozwinąć swoje umiejętności z zakresu negocjacji zakupowych? Poznaj szkolenie...
-
Planowanie sprzedaży
Planowanie sprzedaży jest zajęciem, którego nie lubią dyrektorzy, managerowie sprzedaży, product managerowie, a tym bardziej handlowcy. Stałe pytanie, które...
-
Negocjacje biznesowe
Jak przygotować się do negocjacji? Jak zaplanować strategię? Jak zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną? Podczas szkolenia z negocjacji doświadczysz,...
Selling reSolution (SrS) jest systemem szkoleń handlowych, ukierunkowanych na sprzedaż procesową. Metodologia procesowa jest szczególnie przydatna, jeśli stawiasz na budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz zwiększenie sprzedaży poprzez spojrzenie na Klienta w perspektywie szerszej niż bieżące potrzeby przez niego komunikowane. System Selling reSolution (SrS) to cykl rozwojowy, którego podstawą są szkolenia z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży oraz argumentacji opartej o analizę koszty-korzyści. Mają one na celu rozwój umiejętności kluczowych dla handlu, takich jak zdobywanie nowych Klientów, pogłębiona analiza potrzeb oraz skuteczne techniki prezentacji rozwiązań wraz z zamknięciem sprzedaży. Szkolenia te są jednocześnie bazą dla kolejnych warsztatów, rozbudowujących wiedzę sprzedażową, takich jak "Negocjacje dyskusyjne", "Psychologia Klienta", "Strategiczne planowanie sprzedaży i prospecting" oraz innych szkoleń wspierających.