Marketing szkolenia
Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem
Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Komunikowanie się z mediami w praktyce
“Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż, a może zapamiętam. Zaangażuj, a z pewnością zrozumiem.”
Benjamin Franklin
Umiejętność planowania działań marketingowych jest dzisiaj źródłem szans firmy na skuteczną przewagę konkurencyjną. Produkty, które polecamy Ci w tym obszarze koncentrują się na wielu aspektach marketingu – począwszy od projektowania działań, przez ich promocję, działania PR, aż do właściwej obecności w Internecie. Bez względu na to, który produkt wybierzesz możesz być pewien, że został on zaprojektowany w oparciu o współczesny wymiar marketingu, czyli jest zorientowany na odbiorcę, jego satysfakcję, nie zaś wyłącznie na sam produkt.
Benjamin Franklin
Umiejętność planowania działań marketingowych jest dzisiaj źródłem szans firmy na skuteczną przewagę konkurencyjną. Produkty, które polecamy Ci w tym obszarze koncentrują się na wielu aspektach marketingu – począwszy od projektowania działań, przez ich promocję, działania PR, aż do właściwej obecności w Internecie. Bez względu na to, który produkt wybierzesz możesz być pewien, że został on zaprojektowany w oparciu o współczesny wymiar marketingu, czyli jest zorientowany na odbiorcę, jego satysfakcję, nie zaś wyłącznie na sam produkt.