Kontakt

Komunikowanie się z mediami w praktyce  Komunikowanie się z mediami w praktyce  Komunikowanie się z mediami w praktyce
Kod produktu:

Komunikowanie się z mediami w praktyce

Media, poza tym, że są ogromnym narzędziem przekonywania, są wykorzystywane do informowania społeczeństwa. Przy użyciu różnych rodzajów publikacji oraz radia i telewizji do opinii publicznej można docierać zarówno w szerszym, jak i węższym spektrum. Środki masowego przekazu mogą być traktowane jako sposób na komunikację dwustronną. I to jest właśnie klu programu szkolenia. Komunikacja dwustronna. Jeśli masz do czynienia z PR i zapominasz o tym, kłopoty znajdą cię same. Masz wiele możliwości panowania, wpływania, sterowania, modelowania, kierunkowania i zarządzania twoją relacją z mediami. Wykorzystaj to. Poruszaj się w tej materii z gracją i świadomością nieodwracalnych procesów. Jeśli pozwolisz sobie na spontaniczność w najlepszym wypadku po prostu się skompromitujesz. Jeśli nie będziesz miał szczęścia możesz zniweczyć starannie budowany wizerunek instytucji jaką reprezentujesz, a sam zrujnować swoją karierę zawodową.

To nie jest groźba. To jest konsekwencja.

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 14/14

Miejsce: dowolne



6 970 PLN netto
(8 573,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

Szkolenie prowadzi

Adam MuszakMagdalena OlechnowiczTomasz NikielLucyna Jabłońska
Talentway

Opis szkolenia

Symulacje wszystkich rodzajów kontaktów z mediami. Pisanie tekstów do prasy, symulacja panelu dyskusyjnego, wywiad radiowy i telewizyjny konferencja prasowa, nagrywanie setek, analiza materiałów filmowych, studia przypadku.

Program szkolenia

  1. Poznaj partnera w komunikacji. Publiczność, widzów, czytelników? Ależ skąd. Dziennikarze. Kim są? Jak pracują? Jak pokonać zasieki? czyli rzecz o dotarciu do mediów.
    • Rozpoznanie rynku
    • Podział mediów i ich zasięg
    • Kiedy wysyłać informacje prasowe?
    • Do których dziennikarzy kierować informacje?
    • Najczęściej popełniane błędy.
    Praca na konkretnych tekstach docierających do redakcji. Analiza błędów i próba własnych sił czyli samodzielne pisanie tekstu do prasy
  2. Psychologia w mediach. Czyli o wrażeniu i zapamiętywaniu. Metoda G.P. Czyli co to jest „mapowanie”? MAP czyli Must Aire Points Wniosek po wystąpieniu może być tylko jeden. On wyznaczy kierunek działania, a sugestia dokończy dzieła. Wprowadzi odbiorcę w akcję. Czy zatem „Oni” mogą mieć własne wnioski? Nie. Weź ster do ręki.
    • mapowanie czyli 20 słów w praktyce
    • emocje jako klucz do zmiany
    • działania
    Praca na tekstach na ujednolicenie wniosków i wywieranie wpływu na reakcje, opinie i działanie odbiorców komunikatów medialnych.
  3. O poprawnych relacjach, czyli kto do czego ma prawo? I o prawach niepisanych.
    • Zasady radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi.
    • Kiedy konferencja prasowa zamiast wywiadu?
    • Szanowanie terminów, czyli co to znaczy deadline w mediach.
    • Sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej z dziennikarzem.
    • Unikanie przedostawania się do prasy niepożądanych informacji.
    • Zasady postępowania ze sprostowaniem.
    • Kilka słów o autoryzacji.
  4. Występy, wywiady, setki, dyskusje Radio
    • Podstawowe zasady, jakimi rządzi się studio radiowe.
    • Zasada 15 sekund.
    • orzystanie z notatek.
    • Kto jest moim odbiorcą.
    • Głos - mój największy sprzymierzeniec.
    Telewizja
    • Co to jest "setka" i jak się do niej przygotować.
    • Wygląd zewnętrzny i sposób poruszania się.
    • Zasada 30 sekund.
    • Bierność i zdominowanie w czasie wywiadu.
    • Zmiana tematu rozmowy wykorzystanie flippingu.
    • Naturalność gwarantuje sukces.
    • Poznanie rozmówcy, kto chce ze mną rozmawiać.
    • Empatia jako sposób dopasowania się do rozmówcy.
    Prasa
    • Precyzyjne ustalenie zagadnień będących tematem rozmowy.
    • Główne przesłania.
    • Przewidywanie zaskakujących pytań.
    • Miejsce i czas udzielenia wywiadu.
    • Termin publikacji wywiadu.
    Praca z kamerą. Nagrania setek – analiza materiału. Symulacja konferencji prasowej – w krzyżowym ogniu pytań. Ćwiczenie „Ostra kontra Gracz” czyli dobry i zły wywiad
  5. Sposoby radzenia sobie z tremą i metody eliminowania napięcia związanego z wystąpieniem przed kamerą, mikrofonem, czyli wyrzuć to niemiłe uczucie w żołądku.
    • Poznanie prawdziwej przyczyny stresu. Obserwuj i oceń objawy.
    • Trema jest potrzebna czyli zamiast paraliżu motywacja
    Praktyczne ćwiczenia autorelaksacyjne, redukcja napięcia

Informacje dodatkowe

AGENDA


KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu


SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami