Kod produktu:
szkolenie
Komunikowanie się z mediami w praktyce
Media, poza tym, że są ogromnym narzędziem przekonywania, są wykorzystywane do informowania społeczeństwa. Przy użyciu różnych rodzajów publikacji oraz radia i telewizji do opinii publicznej można docierać zarówno w szerszym, jak i węższym spektrum. Środki masowego przekazu mogą być traktowane jako sposób na komunikację dwustronną. I to jest właśnie klu programu szkolenia. Komunikacja dwustronna. Jeśli masz do czynienia z PR i zapominasz o tym, kłopoty znajdą cię same. Masz wiele możliwości panowania, wpływania, sterowania, modelowania, kierunkowania i zarządzania twoją relacją z mediami. Wykorzystaj to. Poruszaj się w tej materii z gracją i świadomością nieodwracalnych procesów. Jeśli pozwolisz sobie na spontaniczność w najlepszym wypadku po prostu się skompromitujesz. Jeśli nie będziesz miał szczęścia możesz zniweczyć starannie budowany wizerunek instytucji jaką reprezentujesz, a sam zrujnować swoją karierę zawodową.
To nie jest groźba. To jest konsekwencja.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby).
Jeśli interesuje cię to
szkolenie...
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
7 970 PLN netto
Opis szkolenia
Symulacje wszystkich rodzajów kontaktów z mediami. Pisanie tekstów do prasy, symulacja panelu dyskusyjnego, wywiad radiowy i telewizyjny konferencja prasowa, nagrywanie setek, analiza materiałów filmowych, studia przypadku.
Program szkolenia
-
Poznaj partnera w komunikacji. Publiczność, widzów, czytelników? Ależ skąd. Dziennikarze. Kim są? Jak pracują? Jak pokonać zasieki? czyli rzecz o dotarciu do mediów.
- Rozpoznanie rynku
- Podział mediów i ich zasięg
- Kiedy wysyłać informacje prasowe?
- Do których dziennikarzy kierować informacje?
- Najczęściej popełniane błędy.
-
Psychologia w mediach. Czyli o wrażeniu i zapamiętywaniu. Metoda G.P. Czyli co to jest „mapowanie”? MAP czyli Must Aire Points Wniosek po wystąpieniu może być tylko jeden. On wyznaczy kierunek działania, a sugestia dokończy dzieła. Wprowadzi odbiorcę w akcję. Czy zatem „Oni” mogą mieć własne wnioski? Nie. Weź ster do ręki.
- mapowanie czyli 20 słów w praktyce
- emocje jako klucz do zmiany
- działania
-
O poprawnych relacjach, czyli kto do czego ma prawo? I o prawach niepisanych.
- Zasady radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi.
- Kiedy konferencja prasowa zamiast wywiadu?
- Szanowanie terminów, czyli co to znaczy deadline w mediach.
- Sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej z dziennikarzem.
- Unikanie przedostawania się do prasy niepożądanych informacji.
- Zasady postępowania ze sprostowaniem.
- Kilka słów o autoryzacji.
-
Występy, wywiady, setki, dyskusje Radio
- Podstawowe zasady, jakimi rządzi się studio radiowe.
- Zasada 15 sekund.
- orzystanie z notatek.
- Kto jest moim odbiorcą.
- Głos - mój największy sprzymierzeniec.
- Co to jest "setka" i jak się do niej przygotować.
- Wygląd zewnętrzny i sposób poruszania się.
- Zasada 30 sekund.
- Bierność i zdominowanie w czasie wywiadu.
- Zmiana tematu rozmowy wykorzystanie flippingu.
- Naturalność gwarantuje sukces.
- Poznanie rozmówcy, kto chce ze mną rozmawiać.
- Empatia jako sposób dopasowania się do rozmówcy.
- Precyzyjne ustalenie zagadnień będących tematem rozmowy.
- Główne przesłania.
- Przewidywanie zaskakujących pytań.
- Miejsce i czas udzielenia wywiadu.
- Termin publikacji wywiadu.
-
Sposoby radzenia sobie z tremą i metody eliminowania napięcia związanego z wystąpieniem przed kamerą, mikrofonem, czyli wyrzuć to niemiłe uczucie w żołądku.
- Poznanie prawdziwej przyczyny stresu. Obserwuj i oceń objawy.
- Trema jest potrzebna czyli zamiast paraliżu motywacja
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.