Zarządzanie szkolenia
Zdalne zarządzanie zespołem
Trening managerski
Zarządzanie zmianą
Budowanie zespołu, współpraca i efektywna komunikacja
-
Negocjacje zakupowe
Pracujesz w Dziale Zakupów? Pragniesz rozwinąć swoje umiejętności z zakresu negocjacji zakupowych? Poznaj szkolenie...
-
Multi-Generi & Millenials – komunikacja i motywowanie pokoleń
Kochajmy Millenialsów… tak szybko nadchodząMillenialsi znacznie różnią się od starszych pokoleń. Etos pracy znamienny dla ich poprzedników - u Pokolenia Y stracił na znaczeniu. Ciężko jest zaangażować...
-
Coaching dla managerów
Coaching jako narzędzie rozwijające potencjał pracownikówPojęcie coachingu ma rodowód sportowy. Zadaniem Trenera jest przede wszystkim obserwować i motywować zawodników do lepszej pracy i osiągania doskonałych wyników,...
-
Trening managerski — zaawansowany
Jak poprowadzić zespół do jeszcze większych osiągnięćSzkolenie jest kontynuacją Treningu Managerskiego. Jest zorientowane na doskonalenie umiejętności, dzięki którym manager staje się skuteczny na poziomie...
-
Team Leader - autorytet i pewność siebie
W obecnych czasach ludzi sukcesu od tych, którym się nie powodzi, nie odróżniają wiedza i umiejętności, lecz pewność siebie, z jaką potrafią z nich...
-
Zarządzanie projektami szkoleniowymi w firmie lub organizacji
Zaprojektuj proces szkoleniowy dostosowany do Twojej firmy/organizacji. Poprawnie zbadaj potrzeby szkoleniowe. Przygotuj szkolenie lub projekt...
-
Motywowanie pracowników i wzmacnianie relacji
Na kompetencje motywacyjne managerów składają się te dotyczące komunikowania się z grupą i pojedynczymi pracownikami, sztuka rozpoznawania indywidualnych...
-
Rozmowy oceniające i feedback
Jak sprawić aby rozmowy oceniające i udzielanie informacji zwrotnej przestały być traktowane przez obie strony jako zło konieczne a zaczęły przynosić dobre...
-
Skuteczna motywacja pracownika w oparciu o świadome zarządzanie i efektywną komunikację
Motywacja pracownika we współczesnej rzeczywistości biznesowej jest jednym z najważniejszych elementów, który przyczynia się do sukcesu firmy. Celem szkolenia jest...
-
Zarządzanie projektami
Jak wykorzystywać skutecznie metody zarządzania projektowego.Motto "Projekty dzielą się na genialne….i zrealizowane. Zarządzanie nimi to sztuka osiągnięcia zamierzonego celu." Dlaczego zarządzanie...
-
Zarządzanie procesami zakupowymi
Profesjonalny i zmotywowany zespół zakupowy jest kluczowym wsparciem dla produkcji i sprzedaży w każdym przedsiębiorstwie. Wzmocnij swoją przewagę...
-
Zarządzanie konfliktem
Konstruktywne rozwiązaniaJak zarządzać konfliktem, by wyciągnąć z niego pozytywy i rozwiązać go w sposób konstruktywny, satysfakcjonujący wszystkie strony? Zarządzanie konfliktem to...
-
Coachingowy styl zarządzania
Skuteczne narzędzie zwiększania efektywnościUczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz...
-
Dobre praktyki w zarządzaniu projektami
Coraz więcej działań w firmach jest realizowanych w formie projektów. Każde zadanie, które jest nowe, nietypowe lub wymaga zaangażowania osób z różnych miejsc w...
-
Zarządzanie portfelem projektów w firmie
Niewątpliwe zalety pracy projektowej zachęcają zarządy do promowania tego stylu pracy. Jednocześnie tempo zmian w dzisiejszym otoczeniu rynkowym sprawia, że firmy...
-
Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I
Jak zaplanować rozwój firmy?W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji...
-
Zarządzanie ryzykiem w projekcie
Według znanych badań Johna Kottera – profesora Harvard Business School i guru w dziedzinie zarządzania zmianą i przywództwa – zaledwie 30% programów...
-
Zarządzanie zespołem rozproszonym
Na zamówienie.
-
Prowadzenie trudnych rozmów
Na zamówienie.
-
Jak inspirować ludzi i uczyć ich odpowiedzialności
Na zamówienie.
-
Zarządzanie wirtualnym zespołem
Na zamówienie.
-
Podnoszenie wydajności zespołu
Na zamówienie.
-
Skuteczne zarządzanie produktem
Na zamówienie.
-
Podejmowanie decyzji
Na zamówienie.
-
Zarządzanie marką - stopień I
Na zamówienie.
-
Skuteczne delegowanie zadań i odpowiedzialności
Na zamówienie.
-
Komunikacja biznesowa w zarządzaniu
Na zamówienie.
-
Zarządzanie zespołem - stopień II
Na zamówienie.
-
Zarządzanie procesami
Na zamówienie.
-
Zarządzanie zespołem - stopień I
Na zamówienie.
-
Zarządzanie marką - stopień II
Na zamówienie.
-
Zarządzanie ryzykiem
Na zamówienie.
-
Przywództwo sytuacyjne
Na zamówienie.
-
Samodoskonalenie - droga przywódcy
Na zamówienie.
-
Zarządzanie zespołem produkcyjnym
Na zamówienie.
-
Negocjacje w organizacji
Na zamówienie.
-
Zarządzanie przez cele
Na zamówienie.
-
Zarządzanie przez jakość (TQM)
Na zamówienie.
-
Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem - stopień II
Na zamówienie.
-
Budowanie zaufania w zespole
"Jeśli mówię o zaufaniu w zespole, to chodzi mi przede wszystkim o otwartość. Członkowie zespołu, którzy ufają sobie nawzajem, uczą się czuć ze sobą komfortowo,...
-
Management 3.0 / Zarządzanie 3.0 – kluczowe zasady i praktyki
Jak zwinnie zarządzać zespołem w dynamicznie zmieniającym się kontekście biznesowym.Management 3.0 to nowoczesna i sprawdzona metoda zarządzania. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, elastyczni, innowacyjni liderzy są zdolni do...
-
Zarządzanie efektywnością pracowników
Na zamówienie.
-
Inteligencja emocjonalna w biznesie
Emocje i stres towarzyszą nam codziennie, niezależnie od roli zawodowej i życiowej. Uwzględnianie emocji i zjawisk psychologicznych pomaga w osiąganiu...
-
Etykieta w biznesie
Poznaj zasady biznesowego savoir-vivre'u. Wyszlifuj “towarzyską ogładę", aby z niezachwianą pewnością oraz swobodą przeprowadzać spotkania...
-
Negocjacje biznesowe
Jak przygotować się do negocjacji? Jak zaplanować strategię? Jak zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną? Podczas szkolenia z negocjacji doświadczysz,...
John C. Maxwell
W kategorii ZARZĄDZANIE znajdziesz produkty rozwojowe skierowane do kadr niższego, średniego, oraz wyższego szczebla managementu. Nasi Eksperci uczą nie tylko, jak zarządzać ludźmi, organizacjami, ale przede wszystkim, jak im przewodzić. Umiejętności do tego niezbędne doskonalimy na naszych szkoleniach. Wśród nich znajdziesz m.in. warsztaty dotyczące posługiwania się kluczowymi kompetencjami managerskimi, prowadzenia zaawansowanych negocjacji biznesowych, zarządzania zespołem, nowoczesnego motywowania pracowników, czy też stosowania coachingu, jako ważnego narzędzia w pracy współczesnego managera.