Kontakt

Zarządzanie portfelem projektów w firmie Zarządzanie portfelem projektów w firmie
Kod produktu:

Zarządzanie portfelem projektów w firmie

Niewątpliwe zalety pracy projektowej zachęcają zarządy do promowania tego stylu pracy. Jednocześnie tempo zmian w dzisiejszym otoczeniu rynkowym sprawia, że firmy muszą zmieniać się dynamicznie i stawać się coraz bardziej elastycznymi

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: /

Miejsce: dowolne



6 970 PLN netto
(8 573,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

Szkolenie prowadzi

Grzegorz JackowskiMagdalena OlechnowiczLucyna Jabłońska
Talentway

Opis szkolenia

Niewątpliwe zalety pracy projektowej zachęcają zarządy do promowania tego stylu pracy. Jednocześnie tempo zmian w dzisiejszym otoczeniu rynkowym sprawia, że firmy muszą zmieniać się dynamicznie i stawać się coraz bardziej elastycznymi. W rezultacie firmy uruchamiają liczne projekty, aby skutecznie się zmieniać, wkraczać w nowe obszary rynkowe, szukać poprawy efektywności, implementować nowe narzędzia informatyczne itp.

Organizacje, które próbują naraz realizować zbyt wiele projektów, są skazane na duże kłopoty. Podobnie dzieje się z firmami, które nie wdrożyły standardów prowadzenia projektów i zarządzania całym ich portfelem.

Proponowane przez nas szkolenie podpowiada jak zarządzać kilkoma (lub wieloma) projektami w jednym czasie i się w tym nie pogubić.

Program szkolenia

  1. Różnice pomiędzy projektem a wieloma projektami w organizacji
    • Czym jest portfel projektów?
    • Czym jest program? Jakie są zalety uruchamiania programu, będącego „parasolem” dla kilku projektów?

  2. Struktura zarządzania wieloma projektami w firmie
    • Komitet sterujący – typowe zadania i obszar odpowiedzialności
    • Zarząd – jego rola w zarządzaniu wieloma projektami
    • Biuro Projektów (lub Biuro Programu) – typowe zadania i obszar odpowiedzialności

  3. Podejmowanie dobrych decyzji co do projektów, które należy uruchomić
    • Liczba projektów: Czy nie prowadzimy zbyt wielu projektów w firmie?
    • Zgodność ze strategią firmy: Czy kolejny projekt, który zamierzamy uruchomić, jest zgodny z naszą strategią?
    • Priorytety: Które z projektów w portfelu są pierwszoplanowe?
    • Kanibalizacja: Czy przypadkiem nie realizujemy dwóch projektów, których rezultaty kłócą się ze sobą nawzajem?
    • Kolejność: W jakiej kolejności powinniśmy realizować projekty z naszego portfela?

  4. Identyfikacja zależności pomiędzy projektami
    • Jak identyfikować zależności pomiędzy projektami?
    • Jak je dokumentować i co właściwie wynika ze zidentyfikowanych zależności?

  5. Raportowanie postępów prac w projektach
    • Metody i narzędzia raportowania oraz kontroli postępów w poszczególnych projektach
    • Pomysły na sprawne dokonywanie przeglądów projektów (jak nie stracić na to zbyt wiele czasu i jednocześnie wiedzieć, że wszystko jest pod kontrolą?)

  6. Zarządzanie ograniczonymi zasobami
    • DICE – metoda porównywania projektów między sobą, którą można zastosować do decydowania o przydzieleniu funduszy na najlepiej rokujące projekty
    • Alokacja zasobów pomiędzy projektami
    • Zarządzanie ograniczonymi zasobami ludzkimi

  7. Informowanie pracowników o projektach
    • Jak zadbać o to, by pracownicy nie czuli się niedoinformowani?
    • Jaką rolę może odegrać zwykła lista projektów umieszczona na intranecie?
    • Jakie są najczęstsze potrzeby informacyjne pracowników?
    • Jak dać sobie radę z projektami niejawnymi? Kiedy ograniczanie informacji o projektach jest uzasadnione?

  8. Podsumowanie
    • Wnioski dla organizacji

Informacje dodatkowe

AGENDA


KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu


SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Dyskusje
Dyskusje
Wykład
Wykład
Prezentacje
Prezentacje
Demonstracje
Demonstracje

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami