Szkolenia zamknięte
Przedstawiamy Państwu propozycje programowe szkoleń zamkniętych. Szkolenia zawsze dostosowujemy do indywidualnych potrzeb naszych Klientów. Programy tu wskazane mogą być dowolnie modyfikowane. Możemy do nich dokładać nowe elementy, usuwać istniejące, czy też łączyć moduły z kilku programów.
Oprócz kwestii programowej, dostosujemy do Państwa potrzeb również sposób prowadzenia zajęć, rodzaj ćwiczeń i zadań do realizacji, zrealizujemy szkolenie w dowolnym miejscu, uzgodnionym wspólnie z Państwem.
Kiedy warto zorganizować szkolenie zamknięte?
Masz do przeszkolenia grupę co najmniej 5 pracowników
- wówczas Klientom po prostu się opłaca.
Zależy Ci, aby szkolenie odbyło się w wyznaczonym przez Ciebie terminie i miejscu
- w przypadku szkolenia zamkniętego to Klient decyduje o tych kwestiach.
Chcesz wydłużyć, bądź skrócić czas szkolenia
- dopasujemy program szkolenia do ram czasowych określonych przez Klienta.
Oczekujesz, że szkolenie uwzględni indywidualne potrzeby Twoich Pracowników
- audyt potrzeb szkoleniowych zagwarantuje to naszym Klientom i w dodatku jest zawsze wliczony w cenę.
Wymagasz, by szkolenie przybliżyło Twoich Pracowników do poziomu kompetencji i umiejętności, jakich od Nich oczekujesz
- Eksperci i Trenerzy BERNDSON zawsze uwzględniają interesy każdej ze stron.
Chcesz skorzystać ze sprawdzonych i skutecznych programów szkoleniowych
- wybierz najpopularniejsze szkolenia biznesowe nagrodzone Złotym Laurem Klienta 2012, 2011, 2010, 2009 i 2008.
Jak działamy?
Zależy Ci na czasie
- Zespół BERNDSON pracuje dla Ciebie z zaangażowaniem, działając szybko i precyzyjnie.
Szkolenia dwudniowe
Klienci BERNDSON najczęściej wybierają szkolenia trwające 2 dni. Poznaj korzyści, jakie daje Ci zorganizowanie takiego szkolenia.
Metody pracy
Szkolenie zamknięte zapewnia Ci bogaty wachlarz stosowanych metod pracy.
Ocena efektywności
Po każdym szkoleniu zamkniętym otrzymujesz Raport ze Szkolenia, który przygotowują Trenerzy i Eksperci BERNDSON.
Prócz oceny efektywności szkolenia znajdziesz w nim cenne informacje na temat szkolonej grupy - jej mocnych stron i rezerw,
które warto wykorzystać. Na życzenie Klienta realizujemy również gruntowną ocenę efektywności szkolenia.
Follow-up
W każdej chwili możesz skorzystać z propozycji Follow-up, która z jednej strony będzie ponowną okazją do treningu,
a z drugiej da Ci informacje o zakresie poczynionych postępów i wskazówki do dalszego rozwoju.
Obszary szkoleń
Zarządzanie
Prawdziwą próbą dla lidera jest przeniesienie wizji z „Ja” na „My”.
John C. Maxwell
W kategorii ZARZĄDZANIE znajdziesz produkty rozwojowe skierowane do kadr niższego, średniego, oraz wyższego szczebla managementu. Nasi Eksperci uczą nie tylko, jak zarządzać ludźmi, organizacjami, ale przede wszystkim, jak im przewodzić. Umiejętności do tego niezbędne doskonalimy na naszych szkoleniach. Wśród nich znajdziesz m.in. warsztaty dotyczące posługiwania się kluczowymi kompetencjami managerskimi, prowadzenia zaawansowanych negocjacji biznesowych, zarządzania zespołem, nowoczesnego motywowania pracowników, czy też stosowania coachingu, jako ważnego narzędzia w pracy współczesnego managera.
Umiejętności osobiste
“Życie jest jak jazda na rowerze – aby zachować równowagę, musisz przez cały czas przeć naprzód.”
Albert Einstein
Im wyższy szczebel na drabinie sukcesu, tym ostrożniejsi są ludzie, których na niej spotykasz. Pamiętaj jednak, że nikt nie musi Cię pchać do góry – wystarczy, że sam zaczniesz się wspinać. Jesteśmy przekonani, że tym, co dla wielu z Was jest najważniejsze – to właśnie szeroko pojęty rozwój własnej osoby, świadomość, że każdego dnia jest się dalej, niż było wczoraj. Według nas każdy człowiek ma w sobie potencjał indywidualnej, osobistej marki, posiada wystarczająco wiele zasobów, by odnieś osobisty sukces. Chcemy być dla Ciebie partnerem w tej drodze.
HR
“Nie można zagwizdać sobie symfonii. Aby ją zagrać, potrzebna jest cała orkiestra.”
Halford E. Luccock
Działy HR to we współczesnych organizacjach jedne z najważniejszych komórek. Nic dziwnego, że w sposób szczególny inwestuje się w ludzi, mających zapewnić właściwy przepływ pracowników, rozwój ich umiejętności oraz wsparcie w zarządzaniu ich efektywnością. Jeśli pracujesz w dziale HR, mamy dla Ciebie bogaty wachlarz produktów rozwojowych. Są wśród nich m.in. szkolenia z efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi, szkolenia dla trenerów, osób zajmujących się rekrutacją i selekcją pracowników oraz ich ocenianiem. Mamy również specjalistyczne szkolenia dla osób zarządzających polityką szkoleniową organizacji.
Sprzedaż
Postawa wpływa na działanie. Nie jesteś tym, kim myślisz. Jesteś tym, CO myślisz.
Selling reSolution (SrS) jest systemem szkoleń handlowych, ukierunkowanych na sprzedaż procesową. Metodologia procesowa jest szczególnie przydatna, jeśli stawiasz na budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz zwiększenie sprzedaży poprzez spojrzenie na Klienta w perspektywie szerszej niż bieżące potrzeby przez niego komunikowane. System Selling reSolution (SrS) to cykl rozwojowy, którego podstawą są szkolenia z zakresu nowoczesnych technik sprzedaży oraz argumentacji opartej o analizę koszty-korzyści. Mają one na celu rozwój umiejętności kluczowych dla handlu, takich jak zdobywanie nowych Klientów, pogłębiona analiza potrzeb oraz skuteczne techniki prezentacji rozwiązań wraz z zamknięciem sprzedaży. Szkolenia te są jednocześnie bazą dla kolejnych warsztatów, rozbudowujących wiedzę sprzedażową, takich jak "Negocjacje dyskusyjne", "Psychologia Klienta", "Strategiczne planowanie sprzedaży i prospecting" oraz innych szkoleń wspierających.