Kod produktu:
szkolenie
Coachingowy styl zarządzania
Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności
Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby).
Jeśli interesuje cię to
szkolenie...
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
9 970 PLN netto
Opis szkolenia
Umiejętności nabyte na szkoleniu, takie jak:
będą sprzyjać zwiększaniu efektywności działania każdego menedżera, szczególnie w sytuacji stosowania coachingowego stylu zarządzania.
Program szkolenia
I. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA W PRAKTYCE BIZNESOWEJ MENEDŻERA
- O coachingu i o tym dlaczego nie każdy element coachingu ma zastosowanie w relacji pracownik-szef.
- Czym coaching wyróżnia się na tle innych metod rozwojowych i co warto z niego wdrażać w codziennej pracy menedżera (coachingowy styl zarządzania).
- Rodzaje coachingu oraz jego zalety i wady (czyli co wykorzystywać z coachingu, a na co szczególnie uważać).
Wiedząc czym jest coaching, czym jest coachingowy styl zarządzania uczestnik określa indywidualny styl i sposób wykorzystywania coachingu i coachingowego stylu zarządzania w swoich relacjach z określonymi pracownikami.
II. PRZYGOTOWANIE DO COACHINGOWEGO STYLU ZARZĄDZANIA
- Cechy i umiejętności menedżera stosującego coachingowy styl zarządzania.
- Co jako menedżer powinieneś zrobić przed wprowadzeniem coachingowego stylu zarządzania.
- Jak i czy zakomunikować pracownikom zmianę stylu zarządzania.
- Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji i rozwoju pracownika.
Uczestnik jest przygotowany do wdrażania coachingowego stylu zarządzania w swojej codziennej pracy.
III. NARZĘDZIA MENEDŻERA WYKORZYSTUJĄCEGO COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA
- Jak umiejętnie i skutecznie wyznaczać cele pracownikom (i z pracownikami).
- Najważniejsza umiejętność - zadawanie inspirujących pytań (rodzaje, struktury, przykłady).
- Techniki ukierunkowane na pobudzanie kreatywnego i twórczego myślenia (menedżera i jego zespołu pracowników).
- Aktywność menedżera w coachingowym stylu zarządzania.
- Informacja zwrotna dla pracownika: jak ją przekazać, żeby motywować, inspirować, ukierunkować.
- Tworzenie partnerskiej atmosfery opartej o zaufanie przy jednoczesnej orientacji na efekty i osiąganie celów (elementy etyki i sposoby na unikanie niekomfortowych sytuacji zawodowych w coachingowym stylu zarządzania).
Uczestnik umie wyznaczać (wspólnie z pracownikiem) cele coachingowe, ma przygotowaną listę inspirujących pytań, które może stosować w praktyce, umie stosować techniki pobudzania do kreatywnego myślenia, samooceny pracownika, zna zasady i jest przygotowany do udzielania informacji zwrotnej w coachingowym stylu zarządzania.
IV. PRAKTYKA CZYNI MISTRZA
- Jak przygotować się i poprowadzić rozmowę coachingową.
- Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji.
- Trudne sytuacje menedżerskie w coachingowym stylu zarządzania i sposoby radzenia sobie z nimi.
Uczestnik jest przygotowany do trudnych sytuacji coachingowych, prowadził lub uczestniczył w prowadzeniu rozmów w coachingowym stylu zarządzania, wie kiedy stosować coachingowy styl zarządzania, a kiedy nie będzie on skuteczną metodą komunikacji i rozwoju.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Symulacje i case study
Gry + Symulacje
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje moderowane
Coaching
Prezentacje
Burza mózgów
Zadania indywidualne
Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.