Kontakt

Szkolenie Coachingowy styl zarządzaniaCoachingowy styl zarządzania - Nagrody
Kod produktu:

szkolenie
Coachingowy styl zarządzania

Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać.

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

7 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia

Umiejętności nabyte na szkoleniu, takie jak:

  • Określanie celów (np. sprzedażowych, rozwojowych, zadaniowych)
  • Zadawanie inspirujących, pobudzających do myślenia i kreatywnych pytań
  • Wykorzystywanie technik skłaniających pracowników do samooceny i autorefleksji, poszukiwania nowych sposobów działania, zmiany perspektywy myślenia
  • Udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych (motywujących, pobudzających do efektywnego działania)
  • Budowanie partnerskich relacji z pracownikami
  • będą sprzyjać zwiększaniu efektywności działania każdego menedżera, szczególnie w sytuacji stosowania coachingowego stylu zarządzania.

    Program szkolenia


    I. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA W PRAKTYCE BIZNESOWEJ MENEDŻERA

    • O coachingu i o tym dlaczego nie każdy element coachingu ma zastosowanie w relacji pracownik-szef.
    • Czym coaching wyróżnia się na tle innych metod rozwojowych i co warto z niego wdrażać w codziennej pracy menedżera (coachingowy styl zarządzania).
    • Rodzaje coachingu oraz jego zalety i wady (czyli co wykorzystywać z coachingu, a na co szczególnie uważać).

    Wiedząc czym jest coaching, czym jest coachingowy styl zarządzania uczestnik określa indywidualny styl i sposób wykorzystywania coachingu i coachingowego stylu zarządzania w swoich relacjach z określonymi pracownikami.


    II. PRZYGOTOWANIE DO COACHINGOWEGO STYLU ZARZĄDZANIA

    • Cechy i umiejętności menedżera stosującego coachingowy styl zarządzania.
    • Co jako menedżer powinieneś zrobić przed wprowadzeniem coachingowego stylu zarządzania.
    • Jak i czy zakomunikować pracownikom zmianę stylu zarządzania.
    • Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji i rozwoju pracownika.

    Uczestnik jest przygotowany do wdrażania coachingowego stylu zarządzania w swojej codziennej pracy.


    III. NARZĘDZIA MENEDŻERA WYKORZYSTUJĄCEGO COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

    • Jak umiejętnie i skutecznie wyznaczać cele pracownikom (i z pracownikami).
    • Najważniejsza umiejętność - zadawanie inspirujących pytań (rodzaje, struktury, przykłady).
    • Techniki ukierunkowane na pobudzanie kreatywnego i twórczego myślenia (menedżera i jego zespołu pracowników).
    • Aktywność menedżera w coachingowym stylu zarządzania.
    • Informacja zwrotna dla pracownika: jak ją przekazać, żeby motywować, inspirować, ukierunkować.
    • Tworzenie partnerskiej atmosfery opartej o zaufanie przy jednoczesnej orientacji na efekty i osiąganie celów (elementy etyki i sposoby na unikanie niekomfortowych sytuacji zawodowych w coachingowym stylu zarządzania).

    Uczestnik umie wyznaczać (wspólnie z pracownikiem) cele coachingowe, ma przygotowaną listę inspirujących pytań, które może stosować w praktyce, umie stosować techniki pobudzania do kreatywnego myślenia, samooceny pracownika, zna zasady i jest przygotowany do udzielania informacji zwrotnej w coachingowym stylu zarządzania.


    IV. PRAKTYKA CZYNI MISTRZA

    • Jak przygotować się i poprowadzić rozmowę coachingową.
    • Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji.
    • Trudne sytuacje menedżerskie w coachingowym stylu zarządzania i sposoby radzenia sobie z nimi.

    Uczestnik jest przygotowany do trudnych sytuacji coachingowych, prowadził lub uczestniczył w prowadzeniu rozmów w coachingowym stylu zarządzania, wie kiedy stosować coachingowy styl zarządzania, a kiedy nie będzie on skuteczną metodą komunikacji i rozwoju.

    W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

    zadzwoń:
    +48 12 633 0099
    +48 735 140 035

    Skontaktuj się z nami

    (wynagany email lub telefon)