Kontakt

Coachingowy styl zarządzania Coachingowy styl zarządzania
Kod produktu:

Coachingowy styl zarządzania

Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać.

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: /

Miejsce: dowolne



6 970 PLN netto
(8 573,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

Szkolenie prowadzi

Adam MuszakMarcin KwiecińskiMagdalena OlechnowiczLucyna Jabłońska
Talentway

Opis szkolenia

Umiejętności nabyte na szkoleniu, takie jak:

  • Określanie celów (np. sprzedażowych, rozwojowych, zadaniowych)
  • Zadawanie inspirujących, pobudzających do myślenia i kreatywnych pytań
  • Wykorzystywanie technik skłaniających pracowników do samooceny i autorefleksji, poszukiwania nowych sposobów działania, zmiany perspektywy myślenia
  • Udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych (motywujących, pobudzających do efektywnego działania)
  • Budowanie partnerskich relacji z pracownikami
  • będą sprzyjać zwiększaniu efektywności działania każdego menedżera, szczególnie w sytuacji stosowania coachingowego stylu zarządzania.

    Program szkolenia


    I. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA W PRAKTYCE BIZNESOWEJ MENEDŻERA

    • O coachingu i o tym dlaczego nie każdy element coachingu ma zastosowanie w relacji pracownik-szef.
    • Czym coaching wyróżnia się na tle innych metod rozwojowych i co warto z niego wdrażać w codziennej pracy menedżera (coachingowy styl zarządzania).
    • Rodzaje coachingu oraz jego zalety i wady (czyli co wykorzystywać z coachingu, a na co szczególnie uważać).

    Wiedząc czym jest coaching, czym jest coachingowy styl zarządzania uczestnik określa indywidualny styl i sposób wykorzystywania coachingu i coachingowego stylu zarządzania w swoich relacjach z określonymi pracownikami.


    II. PRZYGOTOWANIE DO COACHINGOWEGO STYLU ZARZĄDZANIA

    • Cechy i umiejętności menedżera stosującego coachingowy styl zarządzania.
    • Co jako menedżer powinieneś zrobić przed wprowadzeniem coachingowego stylu zarządzania.
    • Jak i czy zakomunikować pracownikom zmianę stylu zarządzania.
    • Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji i rozwoju pracownika.

    Uczestnik jest przygotowany do wdrażania coachingowego stylu zarządzania w swojej codziennej pracy.


    III. NARZĘDZIA MENEDŻERA WYKORZYSTUJĄCEGO COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

    • Jak umiejętnie i skutecznie wyznaczać cele pracownikom (i z pracownikami).
    • Najważniejsza umiejętność - zadawanie inspirujących pytań (rodzaje, struktury, przykłady).
    • Techniki ukierunkowane na pobudzanie kreatywnego i twórczego myślenia (menedżera i jego zespołu pracowników).
    • Aktywność menedżera w coachingowym stylu zarządzania.
    • Informacja zwrotna dla pracownika: jak ją przekazać, żeby motywować, inspirować, ukierunkować.
    • Tworzenie partnerskiej atmosfery opartej o zaufanie przy jednoczesnej orientacji na efekty i osiąganie celów (elementy etyki i sposoby na unikanie niekomfortowych sytuacji zawodowych w coachingowym stylu zarządzania).

    Uczestnik umie wyznaczać (wspólnie z pracownikiem) cele coachingowe, ma przygotowaną listę inspirujących pytań, które może stosować w praktyce, umie stosować techniki pobudzania do kreatywnego myślenia, samooceny pracownika, zna zasady i jest przygotowany do udzielania informacji zwrotnej w coachingowym stylu zarządzania.


    IV. PRAKTYKA CZYNI MISTRZA

    • Jak przygotować się i poprowadzić rozmowę coachingową.
    • Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji.
    • Trudne sytuacje menedżerskie w coachingowym stylu zarządzania i sposoby radzenia sobie z nimi.

    Uczestnik jest przygotowany do trudnych sytuacji coachingowych, prowadził lub uczestniczył w prowadzeniu rozmów w coachingowym stylu zarządzania, wie kiedy stosować coachingowy styl zarządzania, a kiedy nie będzie on skuteczną metodą komunikacji i rozwoju.

    Informacje dodatkowe

    AGENDA


    KRAKÓW i POZNAŃ
    Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
    Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

    WARSZAWA
    Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
    Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


    CZAS TRWANIA SZKOLENIA


    16 godzin (2 dni)


    CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

    • obiady
    • przerwy kawowe
    • materiały szkoleniowe
    • skrypt
    • dyplom ukończenia szkolenia
    • pomoc i konsultacje po szkoleniu


    SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

    • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
    • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
    • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
    • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
    • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
    • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
    • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

    Method Balance TM

    Metody pracy stosowane podczas
    szkolenia:

    Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
    Studium przypadku
    (case study)
    Gry + Symulacje
    Gry + Symulacje
    Scenki, odgrywanie ról
    Scenki, odgrywanie ról
    Ćwiczenia indywidualne
    Ćwiczenia indywidualne
    Ćwiczenia grupowe
    Ćwiczenia grupowe
    Dyskusje
    Dyskusje
    Coaching
    Coaching
    Prezentacje
    Prezentacje
    Burza mózgów
    Burza mózgów
    Zadania
    Zadania

    W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

    SZKOLENIE OTWARTE

    Obecnie szkolenie jest niedostępne
    w formie otwartej (dla osoby),
    jeśli jesteś zainteresowany tym
    szkoleniem wpisz swoje dane.




    Kontakt

    W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

    zadzwoń:
    +48 12 633 0099
    +48 735 140 030

    Skontaktuj się z nami