Kontakt

Coachingowy styl zarządzania Coachingowy styl zarządzania
Kod produktu:

Coachingowy styl zarządzania

Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności

Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać.

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

Opis szkolenia

Umiejętności nabyte na szkoleniu, takie jak:

  • Określanie celów (np. sprzedażowych, rozwojowych, zadaniowych)
  • Zadawanie inspirujących, pobudzających do myślenia i kreatywnych pytań
  • Wykorzystywanie technik skłaniających pracowników do samooceny i autorefleksji, poszukiwania nowych sposobów działania, zmiany perspektywy myślenia
  • Udzielanie konstruktywnych informacji zwrotnych (motywujących, pobudzających do efektywnego działania)
  • Budowanie partnerskich relacji z pracownikami
  • będą sprzyjać zwiększaniu efektywności działania każdego menedżera, szczególnie w sytuacji stosowania coachingowego stylu zarządzania.

    Program szkolenia


    I. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA W PRAKTYCE BIZNESOWEJ MENEDŻERA

    • O coachingu i o tym dlaczego nie każdy element coachingu ma zastosowanie w relacji pracownik-szef.
    • Czym coaching wyróżnia się na tle innych metod rozwojowych i co warto z niego wdrażać w codziennej pracy menedżera (coachingowy styl zarządzania).
    • Rodzaje coachingu oraz jego zalety i wady (czyli co wykorzystywać z coachingu, a na co szczególnie uważać).

    Wiedząc czym jest coaching, czym jest coachingowy styl zarządzania uczestnik określa indywidualny styl i sposób wykorzystywania coachingu i coachingowego stylu zarządzania w swoich relacjach z określonymi pracownikami.


    II. PRZYGOTOWANIE DO COACHINGOWEGO STYLU ZARZĄDZANIA

    • Cechy i umiejętności menedżera stosującego coachingowy styl zarządzania.
    • Co jako menedżer powinieneś zrobić przed wprowadzeniem coachingowego stylu zarządzania.
    • Jak i czy zakomunikować pracownikom zmianę stylu zarządzania.
    • Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji i rozwoju pracownika.

    Uczestnik jest przygotowany do wdrażania coachingowego stylu zarządzania w swojej codziennej pracy.


    III. NARZĘDZIA MENEDŻERA WYKORZYSTUJĄCEGO COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

    • Jak umiejętnie i skutecznie wyznaczać cele pracownikom (i z pracownikami).
    • Najważniejsza umiejętność - zadawanie inspirujących pytań (rodzaje, struktury, przykłady).
    • Techniki ukierunkowane na pobudzanie kreatywnego i twórczego myślenia (menedżera i jego zespołu pracowników).
    • Aktywność menedżera w coachingowym stylu zarządzania.
    • Informacja zwrotna dla pracownika: jak ją przekazać, żeby motywować, inspirować, ukierunkować.
    • Tworzenie partnerskiej atmosfery opartej o zaufanie przy jednoczesnej orientacji na efekty i osiąganie celów (elementy etyki i sposoby na unikanie niekomfortowych sytuacji zawodowych w coachingowym stylu zarządzania).

    Uczestnik umie wyznaczać (wspólnie z pracownikiem) cele coachingowe, ma przygotowaną listę inspirujących pytań, które może stosować w praktyce, umie stosować techniki pobudzania do kreatywnego myślenia, samooceny pracownika, zna zasady i jest przygotowany do udzielania informacji zwrotnej w coachingowym stylu zarządzania.


    IV. PRAKTYKA CZYNI MISTRZA

    • Jak przygotować się i poprowadzić rozmowę coachingową.
    • Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji.
    • Trudne sytuacje menedżerskie w coachingowym stylu zarządzania i sposoby radzenia sobie z nimi.

    Uczestnik jest przygotowany do trudnych sytuacji coachingowych, prowadził lub uczestniczył w prowadzeniu rozmów w coachingowym stylu zarządzania, wie kiedy stosować coachingowy styl zarządzania, a kiedy nie będzie on skuteczną metodą komunikacji i rozwoju.

    Informacje dodatkowe

    AGENDA

    Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
    Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

    CZAS TRWANIA SZKOLENIA


    16 godzin (2 dni)


    CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

    • obiady
    • przerwy kawowe
    • materiały szkoleniowe
    • skrypt
    • dyplom ukończenia szkolenia
    • pomoc i konsultacje po szkoleniu


    SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

    • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
    • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
    • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
    • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
    • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
    • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
    • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

    Method Balance TM

    Metody pracy stosowane podczas
    szkolenia:

    Symulacje i case study
    Symulacje i case study
    Gry + Symulacje
    Gry + Symulacje
    Scenki, odgrywanie ról
    Scenki, odgrywanie ról
    Ćwiczenia indywidualne
    Ćwiczenia indywidualne
    Ćwiczenia grupowe
    Ćwiczenia grupowe
    Dyskusje moderowane
    Dyskusje moderowane
    Coaching
    Coaching
    Prezentacje
    Prezentacje
    Burza mózgów
    Burza mózgów
    Zadania indywidualne
    Zadania indywidualne

    W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

    SZKOLENIE OTWARTE

    Obecnie szkolenie jest niedostępne
    w formie otwartej (dla osoby),
    jeśli jesteś zainteresowany tym
    szkoleniem wpisz swoje dane.




    Kontakt

    W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

    zadzwoń:
    +48 12 633 0099
    +48 735 140 030

    Skontaktuj się z nami

    (wynagany email lub telefon)