

szkolenie
Coachingowy styl zarządzania
Skuteczne narzędzie zwiększania efektywności
Uczestnicy szkolenia uporządkują i usystematyzują wiedzę z zakresu coachingu i coachingowego stylu zarządzania. Nauczą się, jak wdrażać go w swojej pracy oraz jakich najczęstszych błędów jego stosowania unikać.
SZKOLENIE OTWARTE
Obecnie szkolenie jest niedostępnew formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne
7 970 PLN netto

Opis szkolenia
Umiejętności nabyte na szkoleniu, takie jak:
będą sprzyjać zwiększaniu efektywności działania każdego menedżera, szczególnie w sytuacji stosowania coachingowego stylu zarządzania.
Program szkolenia
I. COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA W PRAKTYCE BIZNESOWEJ MENEDŻERA
- O coachingu i o tym dlaczego nie każdy element coachingu ma zastosowanie w relacji pracownik-szef.
- Czym coaching wyróżnia się na tle innych metod rozwojowych i co warto z niego wdrażać w codziennej pracy menedżera (coachingowy styl zarządzania).
- Rodzaje coachingu oraz jego zalety i wady (czyli co wykorzystywać z coachingu, a na co szczególnie uważać).
Wiedząc czym jest coaching, czym jest coachingowy styl zarządzania uczestnik określa indywidualny styl i sposób wykorzystywania coachingu i coachingowego stylu zarządzania w swoich relacjach z określonymi pracownikami.
II. PRZYGOTOWANIE DO COACHINGOWEGO STYLU ZARZĄDZANIA
- Cechy i umiejętności menedżera stosującego coachingowy styl zarządzania.
- Co jako menedżer powinieneś zrobić przed wprowadzeniem coachingowego stylu zarządzania.
- Jak i czy zakomunikować pracownikom zmianę stylu zarządzania.
- Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji i rozwoju pracownika.
Uczestnik jest przygotowany do wdrażania coachingowego stylu zarządzania w swojej codziennej pracy.
III. NARZĘDZIA MENEDŻERA WYKORZYSTUJĄCEGO COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA
- Jak umiejętnie i skutecznie wyznaczać cele pracownikom (i z pracownikami).
- Najważniejsza umiejętność - zadawanie inspirujących pytań (rodzaje, struktury, przykłady).
- Techniki ukierunkowane na pobudzanie kreatywnego i twórczego myślenia (menedżera i jego zespołu pracowników).
- Aktywność menedżera w coachingowym stylu zarządzania.
- Informacja zwrotna dla pracownika: jak ją przekazać, żeby motywować, inspirować, ukierunkować.
- Tworzenie partnerskiej atmosfery opartej o zaufanie przy jednoczesnej orientacji na efekty i osiąganie celów (elementy etyki i sposoby na unikanie niekomfortowych sytuacji zawodowych w coachingowym stylu zarządzania).
Uczestnik umie wyznaczać (wspólnie z pracownikiem) cele coachingowe, ma przygotowaną listę inspirujących pytań, które może stosować w praktyce, umie stosować techniki pobudzania do kreatywnego myślenia, samooceny pracownika, zna zasady i jest przygotowany do udzielania informacji zwrotnej w coachingowym stylu zarządzania.
IV. PRAKTYKA CZYNI MISTRZA
- Jak przygotować się i poprowadzić rozmowę coachingową.
- Sytuacje, w których warto stosować coachingowy styl zarządzania i takie, w których lepiej zrezygnować z tego rodzaju komunikacji.
- Trudne sytuacje menedżerskie w coachingowym stylu zarządzania i sposoby radzenia sobie z nimi.
Uczestnik jest przygotowany do trudnych sytuacji coachingowych, prowadził lub uczestniczył w prowadzeniu rozmów w coachingowym stylu zarządzania, wie kiedy stosować coachingowy styl zarządzania, a kiedy nie będzie on skuteczną metodą komunikacji i rozwoju.