Kontakt

Szkolenie Etykieta w biznesieEtykieta w biznesie - Nagrody
Kod produktu: ueb

szkolenie
Etykieta w biznesie

Poznaj zasady biznesowego savoir-vivre'u.
Wyszlifuj “towarzyską ogładę", aby z niezachwianą pewnością oraz swobodą przeprowadzać spotkania biznesowe.

Podczas szkolenia z etykiety w biznesie poznasz reguły postępowania w różnych sytuacjach - zarówno biznesowych, jak i towarzyskich.

Otrzymasz odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak zachować się podczas powitania?
  • Jakie zasady etykiety obowiązują w Internecie
    oraz korespondencji?
  • Jak przeprowadzać rozmowy telefoniczne?
  • Jak zachowywać się podczas kolacji biznesowej?
  • Jak ubrać się zgodnie z przyjętym dress codem?

Dlaczego znajomość etykiety biznesowej jest tak ważna?
Umiejętność zachowywania się zgodnie z przyjętymi w biznesie zasadami savoir-vivre'u sprzyja rozwojowi kariery zawodowej, pomaga w zjednywaniu sobie partnerów biznesowych, a przede wszystkim umożliwia wypracowanie własnego wizerunku i marki osobistej profesjonalisty.

 

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób: 1/12
Miejsce: Warszawa, Kraków

1 370 PLN

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

7 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia


Szkolenie ma za zadanie rozwijanie umiejętności w zakresie komunikacji biznesowej, odczytywania mowy ciała, nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych, a także standardów dress code. Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje zarówno wiedzę teoretyczną dotyczącą podstaw savoir- vivre i etykiety biznesowej, jak i praktyczne zastosowanie tej wiedzy w formie ćwiczeń. Szkolenie to jest praktycznym seminarium bazującym na aktywnym udziale uczestników poprzez zastosowanie aktywizujących metod szkolenia.


NA SZKOLENIU PORUSZANE BĘDĄ M.IN. ZAGADNIENIA

  • Jak kreować swój wizerunek człowieka z klasą?
  • Jak doskonale prezentować siebie i firmę?
  • Jak i kiedy wręczać wizytówkę?
  • Jak elegancko należy używać telefonu komórkowego i poczty elektronicznej?
  • Kto i jak ma się z kim witać i w jakiej kolejności?
  • Czy całować kobiety w rękę, a jeśli tak, to kiedy i jak?
  • Jak zajmować miejsca w samochodzie – hierarchia i ważność miejsc?
  • Jakie zasady rządzą w doborze eleganckiego stroju (damskiego
    i męskiego)?

PODCZAS SZKOLENIA SZCZEGÓLNY NACISK POŁOŻONY
BĘDZIE NA

  • AUTOPREZENTACJĘ (jak prezentować siebie i firmę w rozmowach indywidualnych, podczas spotkań biznesowych i wystąpień publicznych),
  • ZASADY PROTOKOŁU (tytułowanie, tytuły naukowe, kurtuazyjne, precedencja, powitanie, przedstawianie siebie i innych osób),
  • SPOTKANIA (biznesowe, towarzyskie, rozmawianie przez telefon, wręczanie wizytówek, zachowanie przy stole, obowiązki i przywileje gościa i gospodarza),
  • UBIÓR (zagadnienia związane ze strojem w biznesie, dress code, dobór stroju do zajmowanego stanowiska, znaczenie kolorów, dobór dodatków).

Program szkolenia


I. ROLA ETYKIETY W ŻYCIU ZAWODOWYM I TOWARZYSKIM

  • Czym jest etykieta i w jakim celu należy ją stosować?
  • Wizerunek i marka osobista.
  • Rola etykiety w budowaniu wizerunku i marki profesjonalisty.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Wygląd zewnętrzny.
  • Wizerunek publiczny w internecie.

II. KOMUNIKACJA W BIZNESIE

  • Mowa ciała (faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty, mikroekspresja).
  • Strefy kontaktu.
  • Obszary kontaktu wzrokowego.
  • Rola wyglądu zewnętrznego.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Wizerunek – co mu sprzyja, a co nie?
  • Powitanie i przedstawianie się.
  • Elevator pitch.
  • Wizytówkowy savoir – vivre.
  • Tytułowanie.
  • Netykieta elektroniczna.
  • Etykieta telefoniczna i telefoniczne faux pas.

III. PRECEDENCJA I SPOTKANIA BIZNESOWE

  • Główne zasady w precedecji (przestrzeganie hierarchii jako wyraz „czystości” relacji).
  • Pierwszeństwo i zasada rozsadzania przy stole.
  • Pierwszeństwo podczas podróżowania, hierarchia miejsc.
  • Pierwszeństwo na schodach i w windzie.
  • Wydarzenia specjalne – przyjęcia oficjalne i nieoficjalne.
  • Zapraszanie gości.
  • Dobre maniery przy stole.

IV. ETYKIETA UBIORU SŁUŻBOWEGO

  • Zasady doboru stroju biznesowego i prywatnego adekwatnie do okoliczności.
  • Kreowanie wizerunku zgodnego z osobowością, wyglądem, charakterem pracy.
  • Dodatki.
  • Symbolika kolorów.
  • Elegancka kobieta.
  • Elegancki mężczyzna.
  • Strój odpowiedni do okazji.

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)