Kontakt

Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I
Kod produktu:

szkolenie
Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

Jak zaplanować rozwój firmy?

W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

(Dla grupy)

Liczba osób:
stacjonarne: 15 / 15
online 12 / 12

Miejsce: online, dowolne

6 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia

Działanie spontaniczne, kierowane intuicją, aczkolwiek w niektórych sytuacjach korzystne, nie zapewni przedsiębiorstwu długofalowego sukcesu. W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów. Z tego też względu pragniemy zaproponować Państwu szkolenie poruszające wszystkie wyżej wymienione wątki, jak również dotykające tak istotnego zagadnienia jak budowa biznesplanu, niezbędnego w prawidłowym wyznaczeniu ścieżki, którą będzie podążać organizacja. W praktyczny sposób będą Państwo mieli możliwość zapoznania się z metodą SWOT, SPACE czy burzą mózgów. Szkolenie zostanie wzbogacone prezentacją innych technik strategicznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, dzięki którym będzie ono miało szanse uzyskać i utrzymać mocną konkurencję wśród konkurentów

Program szkolenia

  1. Istota firmy
    • Tożsamość firmy
    • Osobowość firmy
    • Zachowania przedsiębiorstwa
    • Prezentacja organizacji
    • Komunikacja przedsiębiorstwa
  2. Filary przedsiębiorstwa
    • Misja
    • Wizja
    • Strategia
    • Plan
  3. Klasyczne strategie istotne w prawidłowym funkcjonowaniu organizacji
    • Strategia wg Portera – wzorce zachowań konkurencyjnych
    • Burza mózgów
    • Metoda delficka
    • Dywersyfikacja a koncentracja
    • Analiza kluczowych czynników sukcesu
    • Metoda pisania notatek
    • Program wzbogacania pracy
    • Metoda "jeden na pięciu"
    • Taktyka negocjacji
  4. Biznes plan – krok po kroku
    • Streszczenie kierownicze
    • Charakterystyka przedsięwzięcia – geneza projektu
    • Założenia planu strategicznego przedsięwzięcia:
      • Produkt
      • Plan marketingowy
      • Plan organizacyjny
      • Plan techniczny
      • Plan finansowy
      • Krytyczne czynniki ryzyka i sukcesu
  5. Swot jako metoda oceny przedsiębiorstwa na tle konkurencji
  6. Space – kompleksowa metoda diagnozy małych i średnich przedsiębiorstw.
  7. Sposoby integracji przedsiębiorstw
    • Integracja pionowa
    • Integracja pozioma

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)