

szkolenie
Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I
Jak zaplanować rozwój firmy?
W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów
SZKOLENIE OTWARTE
Obecnie szkolenie jest niedostępnew formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne
7 970 PLN netto

Opis szkolenia
Działanie spontaniczne, kierowane intuicją, aczkolwiek w niektórych sytuacjach korzystne, nie zapewni przedsiębiorstwu długofalowego sukcesu. W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów. Z tego też względu pragniemy zaproponować Państwu szkolenie poruszające wszystkie wyżej wymienione wątki, jak również dotykające tak istotnego zagadnienia jak budowa biznesplanu, niezbędnego w prawidłowym wyznaczeniu ścieżki, którą będzie podążać organizacja. W praktyczny sposób będą Państwo mieli możliwość zapoznania się z metodą SWOT, SPACE czy burzą mózgów. Szkolenie zostanie wzbogacone prezentacją innych technik strategicznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem, dzięki którym będzie ono miało szanse uzyskać i utrzymać mocną konkurencję wśród konkurentów
Program szkolenia
-
Istota firmy
- Tożsamość firmy
- Osobowość firmy
- Zachowania przedsiębiorstwa
- Prezentacja organizacji
- Komunikacja przedsiębiorstwa
-
Filary przedsiębiorstwa
- Misja
- Wizja
- Strategia
- Plan
-
Klasyczne strategie istotne w prawidłowym funkcjonowaniu organizacji
- Strategia wg Portera – wzorce zachowań konkurencyjnych
- Burza mózgów
- Metoda delficka
- Dywersyfikacja a koncentracja
- Analiza kluczowych czynników sukcesu
- Metoda pisania notatek
- Program wzbogacania pracy
- Metoda "jeden na pięciu"
- Taktyka negocjacji
-
Biznes plan – krok po kroku
- Streszczenie kierownicze
- Charakterystyka przedsięwzięcia – geneza projektu
-
Założenia planu strategicznego przedsięwzięcia:
- Produkt
- Plan marketingowy
- Plan organizacyjny
- Plan techniczny
- Plan finansowy
- Krytyczne czynniki ryzyka i sukcesu
- Swot jako metoda oceny przedsiębiorstwa na tle konkurencji
- Space – kompleksowa metoda diagnozy małych i średnich przedsiębiorstw.
-
Sposoby integracji przedsiębiorstw
- Integracja pionowa
- Integracja pozioma