Kontakt

Telemarketing Telemarketing
Kod produktu:

Telemarketing

Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznej

Telemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi. Po ich zdobyciu nawet doświadczony pracownik telemarketingu może osiągać zdecydowanie wyższe wyniki niż wcześniej. Dowodzi tego praktyka najlepszych zespołów call center w Polsce.

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 16/16

Miejsce: dowolne



6 970 PLN netto
(8 573,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

Szkolenie prowadzi

Adam MuszakAdam GnychGrzegorz JackowskiMarcin Kwieciński
Talentway

Opis szkolenia

Polecamy szkolenie, które rozwinie Twoje umiejętności pozwalające osiągać wysokie wyniki sprzedaży telefonicznej.

Pod okiem wieloletniego praktyka sprzedaży call center, a następnie trenera szkolącego zespoły sprzedażowe jednej z największych marek na świecie, nauczysz się kluczowych technik wykorzystywanych w pracy telemarketera lub usprawnisz ich stosowanie.

Dzięki mnogości praktycznych ćwiczeń dowiesz się, jak uniknąć błędów, zaangażować klienta, pokonać jego zastrzeżenia i wzbudzić chęć kupna. Zdobędziesz sprawdzone narzędzia ułatwiające wynegocjowanie lepszych warunków oraz skłonienie klienta do podjęcia decyzji zakupowej.

Udział w tym specjalistycznym szkoleniu pozwoli Ci:

  • Skuteczniej sprzedawać produkty i usługi
  • Sprawniej zachęcać do skorzystania z oferty
  • Z większym profesjonalizmem obsługiwać klientów

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:

Na bogatym w interaktywne formy warsztatowe szkoleniu Uczestnicy:

  • Rozwiną umiejętności pozwalające osiągać wysokie wyniki sprzedażowe
  • Zwiększą kompetencje pozwalające łatwiej negocjować lepsze warunki umów i obsługiwać klientów
  • Poprawią sprawność w rozpoczynaniu rozmowy i kontrolowaniu jej przebiegu
  • Przetrenują metody profesjonalnego radzenia sobie z niechęcią, krytyką i atakiem ze strony klienta
  • Nauczą się angażowania klienta w rozmowę i nawiązywania relacji sprzyjającej realizacji celów
  • Poznają i przećwiczą kluczowe techniki sprzedaży, m.in.: diagnozowanie i kreowanie potrzeb, prezentacja oferty językiem korzyści, radzenie sobie z obiekcjami klienta, finalizowanie rozmowy

Program szkolenia

I. Specyfika współczesnego telemarketingu


1. Co każdy telemarketer powinien wiedzieć o swojej pracy?
2. Telemarketing wczoraj i dziś, czyli co już nie działa w sprzedaży telefonicznej
3. Czego nie może zabraknąć w sprzedaży przez telefon? – etapy rozmowy sprzedażowej
 

II. Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną


1. Zadbaj o dobre pierwsze wrażenie przez telefon
2. Przygotuj się również na niemiłe przyjęcie – praca nad nastawieniem telemarketera
3. Nie, nie chcę, nie mam czasu – jak przełamać niechęć klienta do rozmowy?
4. Ćwiczenie rozpoczynania telefonicznej rozmowy sprzedażowej
 

III. Jak nawiązać kontakt i zbudować relację z klientem


1. Ton, tempo, barwa, czyli nauka wywierania wrażenia poprzez głos
2. Siła dopasowania – jak zwiększyć swoje szanse dotarcia do klienta
3. Skrypt z ludzką twarzą, czyli osiągaj więcej, traktując klienta indywidualnie
4. Jak poprawić komunikację z klientem i uniknąć błędów w rozmowie
5. Sposoby angażowania klienta w rozmowę sprzedażową
6. Ćwiczenie efektywnej komunikacji i indywidualnego podejścia do klienta
 

IV. Kluczowe techniki sprzedażowe w telemarketingu


1. Sprzedaż telefoniczna jako odpowiedź na potrzeby klientów
2. Wzbudzanie chęci kupna, czyli uświadamianie i kreowanie potrzeb
3. Ćwiczenie technik diagnozowania i kreowania potrzeb
4. Nauka odróżniania cechy od korzyści
5. Ćwiczenie prezentacji oferty językiem korzyści
6. Finalizacja, czyli owocne zamykanie sprzedaży
7. Ćwiczenie stosowania technik finalizacji
 

V. Pokonywania trudności w telefonicznej rozmowie sprzedażowej


1. Nie takie obiekcje straszne… - identyfikacja i „oswajanie” obiekcji klienta
2. Ćwiczenie pokonywania najczęściej występujących obiekcji klientów
3. Jak asertywnie odpowiadać na różne formy krytyki i radzić sobie z emocjami?
4. Klient, który krzyczy!! – poznaj i przetrenuj sposoby reakcji na atak
 

Informacje dodatkowe

AGENDA


KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu


SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje
Dyskusje
Wykład
Wykład
Prezentacje
Prezentacje
Burza mózgów
Burza mózgów
Analiza doświadczenia

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami