Kontakt

Szkolenie TelemarketingTelemarketing - Nagrody
Kod produktu:

szkolenie
Telemarketing

Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznej

Telemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi. Po ich zdobyciu nawet doświadczony pracownik telemarketingu może osiągać zdecydowanie wyższe wyniki niż wcześniej. Dowodzi tego praktyka najlepszych zespołów call center w Polsce.

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

7 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia

Polecamy szkolenie, które rozwinie Twoje umiejętności pozwalające osiągać wysokie wyniki sprzedaży telefonicznej.

Pod okiem wieloletniego praktyka sprzedaży call center, a następnie trenera szkolącego zespoły sprzedażowe jednej z największych marek na świecie, nauczysz się kluczowych technik wykorzystywanych w pracy telemarketera lub usprawnisz ich stosowanie.

Dzięki mnogości praktycznych ćwiczeń dowiesz się, jak uniknąć błędów, zaangażować klienta, pokonać jego zastrzeżenia i wzbudzić chęć kupna. Zdobędziesz sprawdzone narzędzia ułatwiające wynegocjowanie lepszych warunków oraz skłonienie klienta do podjęcia decyzji zakupowej.

Udział w tym specjalistycznym szkoleniu pozwoli Ci:

  • Skuteczniej sprzedawać produkty i usługi
  • Sprawniej zachęcać do skorzystania z oferty
  • Z większym profesjonalizmem obsługiwać klientów

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:

Na bogatym w interaktywne formy warsztatowe szkoleniu Uczestnicy:

  • Rozwiną umiejętności pozwalające osiągać wysokie wyniki sprzedażowe
  • Zwiększą kompetencje pozwalające łatwiej negocjować lepsze warunki umów i obsługiwać klientów
  • Poprawią sprawność w rozpoczynaniu rozmowy i kontrolowaniu jej przebiegu
  • Przetrenują metody profesjonalnego radzenia sobie z niechęcią, krytyką i atakiem ze strony klienta
  • Nauczą się angażowania klienta w rozmowę i nawiązywania relacji sprzyjającej realizacji celów
  • Poznają i przećwiczą kluczowe techniki sprzedaży, m.in.: diagnozowanie i kreowanie potrzeb, prezentacja oferty językiem korzyści, radzenie sobie z obiekcjami klienta, finalizowanie rozmowy

Program szkolenia

I. Specyfika współczesnego telemarketingu


1. Co każdy telemarketer powinien wiedzieć o swojej pracy?
2. Telemarketing wczoraj i dziś, czyli co już nie działa w sprzedaży telefonicznej
3. Czego nie może zabraknąć w sprzedaży przez telefon? – etapy rozmowy sprzedażowej
 

II. Jak rozpocząć rozmowę telefoniczną


1. Zadbaj o dobre pierwsze wrażenie przez telefon
2. Przygotuj się również na niemiłe przyjęcie – praca nad nastawieniem telemarketera
3. Nie, nie chcę, nie mam czasu – jak przełamać niechęć klienta do rozmowy?
4. Ćwiczenie rozpoczynania telefonicznej rozmowy sprzedażowej
 

III. Jak nawiązać kontakt i zbudować relację z klientem


1. Ton, tempo, barwa, czyli nauka wywierania wrażenia poprzez głos
2. Siła dopasowania – jak zwiększyć swoje szanse dotarcia do klienta
3. Skrypt z ludzką twarzą, czyli osiągaj więcej, traktując klienta indywidualnie
4. Jak poprawić komunikację z klientem i uniknąć błędów w rozmowie
5. Sposoby angażowania klienta w rozmowę sprzedażową
6. Ćwiczenie efektywnej komunikacji i indywidualnego podejścia do klienta
 

IV. Kluczowe techniki sprzedażowe w telemarketingu


1. Sprzedaż telefoniczna jako odpowiedź na potrzeby klientów
2. Wzbudzanie chęci kupna, czyli uświadamianie i kreowanie potrzeb
3. Ćwiczenie technik diagnozowania i kreowania potrzeb
4. Nauka odróżniania cechy od korzyści
5. Ćwiczenie prezentacji oferty językiem korzyści
6. Finalizacja, czyli owocne zamykanie sprzedaży
7. Ćwiczenie stosowania technik finalizacji
 

V. Pokonywania trudności w telefonicznej rozmowie sprzedażowej


1. Nie takie obiekcje straszne… - identyfikacja i „oswajanie” obiekcji klienta
2. Ćwiczenie pokonywania najczęściej występujących obiekcji klientów
3. Jak asertywnie odpowiadać na różne formy krytyki i radzić sobie z emocjami?
4. Klient, który krzyczy!! – poznaj i przetrenuj sposoby reakcji na atak
 

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)