

szkolenie
Negocjacje handlowe
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, product managerów, kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu. Szkolenie o dużym stopniu trudności i złożoności zadań negocjacyjnych.
Program ten uczy skuteczności negocjowania i renegocjowania. Szkolenie realizowane jest w dużej części w oparciu o symulacje sytuacji negocjacyjnych.
SZKOLENIE OTWARTE
Obecnie szkolenie jest niedostępnew formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne
9 970 PLN netto

Opis szkolenia
GŁÓWNE CELE SZKOLENIA:
- osiągnięcie sprawności w przypadku przygotowania do negocjacji
- umiejętność prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych, określenia jego ośrodków decyzyjnych, czynników wpływających na proces podejmowania decyzji i zastosowanie odpowiednich strategii działania
- znajomość procesów negocjacji grupowych cechujące klientów korporacyjnych, budowę zespołów negocjacyjnych i podział ról taktycznych i merytorycznych
- umiejętność przewidywania i zarządzania wynikiem negocjacji
- umiejętność budowania trwałych porozumień
- uzyskanie wzrostu rentowności transakcji
Program szkolenia
I. ZDOLNOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNE W NEGOCJACJACH
- Reguły wywierania wpływu w negocjacjach.
- Autoprezentacja – świadome manipulowanie wrażeniem.
- Taktyki autoprezentacyjne.
-
Zasada komplementarności:
- postawa błagalna: demonstrowanie słabości
- zastraszanie: demonstrowanie siły
-
Atrybuty negocjatora:
- komunikatywność
- asertywność
- empatia
II. MECHANIZMY FUNKCJONUJĄCE U PARTNERA NEGOCJACYJNEGO
- Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie.
-
Model mapy decyzyjnej partnera:
- nieformalne struktury decyzyjne i ich rola
- taktyki i strategie wejścia
III. PRZYGOTOWANIE DO PROWADZENIA NEGOCJACJI
- Poznanie partnera.
- Cel negocjacji.
- Kryteria oceny.
- Analiza możliwych scenariuszy.
- Opracowanie argumentów.
- Tempo i dynamika procesu negocjacyjnego.
IV. PRZEBIEG NEGOCJACJI
- Rozpoczęcie negocjacji.
- Prezentacja ofert.
- Negocjacje zasadnicze.
V. NEGOCJACJE ZESPOŁOWE
- Zespoły negocjacyjne.
- Cechy dobrego negocjatora.
-
Zasady funkcjonowania grup zadaniowych:
- komunikacja w zespołach zadaniowych
- role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach
VI. SYMULACJE I GRY NEGOCJACYJNE
- Zastosowanie odpowiednich taktyk w sytuacjach negocjacyjnych.
- Gry negocjacyjne – negocjacje pozycyjne.
- Analiza własnej skuteczności negocjowania - autodiagnostyka.