Kontakt

Key Account Management Key Account Management
Kod produktu: ska

szkolenie
Key Account Management

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager'ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.

Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń.

Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji.

Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

(Dla grupy)

Liczba osób:
stacjonarne: 15 / 15
online 12 / 12

Miejsce: online, dowolne

8 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia


CELE SZKOLENIA:

  • doskonalenie umiejętności postępowania z klientami
  • zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z kluczowymi klientami
  • dostarczenie wiedzy i narzędzi na temat oceny jakości związku z klientem
  • poznanie metod pozycjonowania dostawców klienta kluczowego
  • doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
  • spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z kluczowymi klientami

Program szkolenia


I. WPROWADZENIE

  • Klienci - Key accounts, Major accounts.
  • Sprzedaż, a cele firmy.
  • Inwestycje w klientów.
  • Cele, szanse, zagrożenia, zasoby.
  • Koszty obsługi klientów.

II. IDENTYFIKACJA KLUCZOWYCH KLIENTÓW

  • Kryteria i proces selekcji.
  • Ocena atrakcyjność klienta, a pozycja dostawcy.
  • Modele kształtowania współpracy.
  • Etapy kształtowania więzi.
  • Potencjalne zagrożenia.

III. MECHANIZMY FUNKCJONUJĄCE U KLIENTA

  • Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie.
  • Model mapy decyzyjnej klienta.
  • Nieformalne struktury decyzyjne i ich rola.
  • Taktyki i strategie wejścia.

IV. POZYCJONOWANIE DOSTAWCÓW KLIENTA KLUCZOWEGO

  • etody pozycjonowania dostawców – modele subiektywne i obiektywne:
    • poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wielkość współpracy.
    • poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wartość.
  • Kwestionariuszowa ocena okresowa dostawcy.
  • Współczynnik obsługi klienta.

V. ZDOLNOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNE W NEGOCJACJACH Z KLIENTAMI

  • Reguły wywierania wpływu w negocjacjach.
  • Chwyty i manipulacje.
  • Asertywność kontra Manipulacja.
  • Trudność mówienia „Nie”:
    • asertywna odmowa, podtrzymanie relacji, techniki wzmacniania asertywnej odmowy.

VI. NEGOCJACJE

  • Dynamika procesu negocjacyjnego.
  • Zespoły negocjacyjne.
  • Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach.
  • Gry negocjacyjne – negocjacje pozycyjne (proponowane zagadnienia):
    • windykowanie należności.
    • negocjacje handlowe: cena, czas, termin dostawy, itp.
    • renegocjacje umów handlowych.
    • negocjacje zespołowe.

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)