Kontakt

Key Account Management Key Account Management
Kod produktu: ska

Key Account Management


Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.

Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń.

Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji.

Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Ilość osób: 15/15

Miejsce: dowolne



8 970 PLN netto
(11 033,10 PLN brutto)

Kontakt

Terminy i miejsca

Wybierz najbardziej dogodny
termin i miejsce szkolenia.

Szkolenie prowadzi

Adam GnychAdam MuszakGrzegorz JackowskiMarcin Kwieciński
Talentway

Opis szkolenia


CELE SZKOLENIA:

  • doskonalenie umiejętności postępowania z klientami
  • zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z kluczowymi klientami
  • dostarczenie wiedzy i narzędzi na temat oceny jakości związku z klientem
  • poznanie metod pozycjonowania dostawców klienta kluczowego
  • doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
  • spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z kluczowymi klientami

Program szkolenia


I. WPROWADZENIE

  • Klienci - Key accounts, Major accounts.
  • Sprzedaż, a cele firmy.
  • Inwestycje w klientów.
  • Cele, szanse, zagrożenia, zasoby.
  • Koszty obsługi klientów.

II. IDENTYFIKACJA KLUCZOWYCH KLIENTÓW

  • Kryteria i proces selekcji.
  • Ocena atrakcyjność klienta, a pozycja dostawcy.
  • Modele kształtowania współpracy.
  • Etapy kształtowania więzi.
  • Potencjalne zagrożenia.

III. MECHANIZMY FUNKCJONUJĄCE U KLIENTA

  • Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie.
  • Model mapy decyzyjnej klienta.
  • Nieformalne struktury decyzyjne i ich rola.
  • Taktyki i strategie wejścia.

IV. POZYCJONOWANIE DOSTAWCÓW KLIENTA KLUCZOWEGO

  • etody pozycjonowania dostawców – modele subiektywne i obiektywne:
    • poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wielkość współpracy.
    • poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wartość.
  • Kwestionariuszowa ocena okresowa dostawcy.
  • Współczynnik obsługi klienta.

V. ZDOLNOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNE W NEGOCJACJACH Z KLIENTAMI

  • Reguły wywierania wpływu w negocjacjach.
  • Chwyty i manipulacje.
  • Asertywność kontra Manipulacja.
  • Trudność mówienia „Nie”:
    • asertywna odmowa, podtrzymanie relacji, techniki wzmacniania asertywnej odmowy.

VI. NEGOCJACJE

  • Dynamika procesu negocjacyjnego.
  • Zespoły negocjacyjne.
  • Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach.
  • Gry negocjacyjne – negocjacje pozycyjne (proponowane zagadnienia):
    • windykowanie należności.
    • negocjacje handlowe: cena, czas, termin dostawy, itp.
    • renegocjacje umów handlowych.
    • negocjacje zespołowe.

Informacje dodatkowe

AGENDA


KRAKÓW i POZNAŃ
Dzień 1: 09:00 ÷ 17:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00

WARSZAWA
Dzień 1: 10:00 ÷ 18:00
Dzień 2: 09:00 ÷ 17:00


CZAS TRWANIA SZKOLENIA


16 godzin (2 dni)


CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • obiady
  • przerwy kawowe
  • materiały szkoleniowe
  • skrypt
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu


SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod – elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób – dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas
szkolenia:

Studium przypadku<br/><b>(case study)</b>
Studium przypadku
(case study)
Gry + Symulacje
Gry + Symulacje
Scenki, odgrywanie ról
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje
Dyskusje
Testy, kwestionariusze
Testy, kwestionariusze
Coaching
Coaching
Prezentacje
Prezentacje
Burza mózgów
Burza mózgów
Zadania
Zadania

W trakcie szkolenia pracujemy niemal wyłącznie interaktywnie. Aranżujemy gry i scenki, w czasie których poznajecie Państwo praktyczne narzędzia i w trakcie których możecie Państwo doświadczyć sytuacji omawianych na warsztatach. Poza tym realizujemy mnóstwo ćwiczeń i gier edukacyjnych. We wszystkich ćwiczeniach indywidualnych korzystamy z realnych przykładów Uczestników, które poza walorem praktycznym służą również wymianie doświadczeń i wyciągnięciu wniosków.

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




Kontakt

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 030

Skontaktuj się z nami