Kod produktu: ska
szkolenie
Key Account Management
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager'ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.
Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń.
Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji.
Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby).
Jeśli interesuje cię to
szkolenie...
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
9 970 PLN netto
Opis szkolenia
CELE SZKOLENIA:
- doskonalenie umiejętności postępowania z klientami
- zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z kluczowymi klientami
- dostarczenie wiedzy i narzędzi na temat oceny jakości związku z klientem
- poznanie metod pozycjonowania dostawców klienta kluczowego
- doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
- spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z kluczowymi klientami
Program szkolenia
I. WPROWADZENIE
- Klienci - Key accounts, Major accounts.
- Sprzedaż, a cele firmy.
- Inwestycje w klientów.
- Cele, szanse, zagrożenia, zasoby.
- Koszty obsługi klientów.
II. IDENTYFIKACJA KLUCZOWYCH KLIENTÓW
- Kryteria i proces selekcji.
- Ocena atrakcyjność klienta, a pozycja dostawcy.
- Modele kształtowania współpracy.
- Etapy kształtowania więzi.
- Potencjalne zagrożenia.
III. MECHANIZMY FUNKCJONUJĄCE U KLIENTA
- Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie.
- Model mapy decyzyjnej klienta.
- Nieformalne struktury decyzyjne i ich rola.
- Taktyki i strategie wejścia.
IV. POZYCJONOWANIE DOSTAWCÓW KLIENTA KLUCZOWEGO
-
etody pozycjonowania dostawców – modele subiektywne i obiektywne:
- poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wielkość współpracy.
- poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wartość.
- Kwestionariuszowa ocena okresowa dostawcy.
- Współczynnik obsługi klienta.
V. ZDOLNOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI PRZYDATNE W NEGOCJACJACH Z KLIENTAMI
- Reguły wywierania wpływu w negocjacjach.
- Chwyty i manipulacje.
- Asertywność kontra Manipulacja.
-
Trudność mówienia „Nie”:
- asertywna odmowa, podtrzymanie relacji, techniki wzmacniania asertywnej odmowy.
VI. NEGOCJACJE
- Dynamika procesu negocjacyjnego.
- Zespoły negocjacyjne.
- Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach.
-
Gry negocjacyjne – negocjacje pozycyjne (proponowane zagadnienia):
- windykowanie należności.
- negocjacje handlowe: cena, czas, termin dostawy, itp.
- renegocjacje umów handlowych.
- negocjacje zespołowe.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Symulacje i case study
Gry + Symulacje
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje moderowane
Testy, kwestionariusze
Coaching
Prezentacje
Burza mózgów
Zadania indywidualne
Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.