Kontakt

Szkolenie Zaawansowane negocjacje windykacyjneZaawansowane negocjacje windykacyjne - Nagrody
Kod produktu:

szkolenie
Zaawansowane negocjacje windykacyjne

Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności.

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

7 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia

Szkolenie polecamy wszystkim osobom, które w swojej pracy prowadzą negocjacje z dłużnikami. Proponujemy warsztat, podczas którego każdy uczestnik będzie mógł sprawdzić oraz rozwinąć swoje umiejętności. Praca z doświadczonym trenerem-negocjatorem pozwoli Państwu skorygować te nawyki, które mogą wpływać na osłabienie pozycji w negocjacjach.

Naszym celem jest wyrobienie w uczestnikach postawy otwartej wobec dłużnika, jednak nakierowanej na jeden cel, mianowicie odzyskanie należności. Wykazujemy, że można być otwartym i stanowczym zarazem, postępując miękko wobec ludzi i twardo wobec problemu.

Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności.

Program szkolenia

  1. Wstęp
  2. Style negocjacji, możliwe do zastosowania w sytuacji windykacyjnej
    • Styl kooperacyjny, rywalizacyjny i rzeczowy (wygrana wygrana)
    • Negocjacje problemowe kontra pozycyjne
    • Studia przypadków praca w grupach
    • Dobór stylu negocjacji odpowiedniego do sytuacji
  3. Fazy negocjacji
    • Przygotowanie zebranie informacji, określenie celów głównych i alternatywnych, ustalenie BATNY, określenie czasu i miejsca
    • Pozostałe fazy: rozpoczęcie, przedstawienie ofert, argumentowanie (wysuwanie sankcji), kontrakt
    • Ćwiczenie „Przygotowanie do negocjacji”
  4. Typy negocjatorów
    • Test autodiagnoza praca indywidualna
    • Diagnozowanie typu negocjatora przed rozpoczęciem rozmów. Ćwiczenie „Spotkanie w kuluarach” praca zespołowa.
  5. Rodzaje pytań i pozyskiwanie informacji
    • Pytania ogólne, pytania o fakty, pytania o interpretację kiedy i jak je stosować? Dlaczego zbieranie informacji przypomina grę w golfa? Technika trzech strzałów.
    • Ćwiczenie „Jakie to pytanie?” - praca zespołowa
    • Windykujemy scenki z wykorzystaniem poznanych technik
  6. Poszukiwanie prawowitych właścicieli problemu.
    • Analiza przypadków praca w grupach
    • Sprzedawanie problemu, czyli o co tak naprawdę chodzi w negocjacjach windykacyjnych?
  7. Kluczowe zasady negocjacji windykacyjnych
    • Prezentacja najważniejszych zasad negocjacji windykacyjnych
    • Gra negocjacyjna „Dłużnik”uczestnicy pracują w grupach, wykorzystując zdobytą już wiedzę o przygotowaniu do negocjacji, pytaniach w windykacji oraz zasadach negocjacyjnych
  8. Techniki negocjacji windykacyjnych
    • Techniki do wykorzystania podczas rozpoczęcia, rozwinięcia i zakończenia negocjacji
    • Psychomanipulacje stosowane przez dłużników i jak się przed nimi bronić?
    • Analiza fragmentu filmu
    • „Wielka gra” turniej zespołowy, pozwalający utrwalić poznane techniki
  9. Negocjacje w sytuacjach konfliktowych
    • Jak zmniejszyć ryzyko powstania konfliktu?
    • Kiedy konflikt wybuchł sposoby postępowania (sprowadzenie rozmowy na inne tory, zmuszenie do sformułowania oczekiwań, przerwanie spirali konfliktu przez manifestowanie pozytywnych intencji).
    • Siedem pytań, które ułatwią poznanie źródła konfliktu. 
  10. Sankcje wobec dłużnika
    • Dobór sankcji do sytuacji dłużnika
    • Sankcje realne i nierealne
    • Stosowanie sankcji a groźba zerwania negocjacji
    • Od kija do marchewki, czyli dlaczego oprócz stosowania sankcji zawsze warto wskazywać korzyści?
  11. Emocje jako bariera komunikacyjna
    • Analiza emocji w sytuacjach negocjacji windykacyjnych ćwiczenia małych grupach zadaniowych.
    • Czynniki powodujące emocjonalne reakcje w czasie negocjacji
    • Obrona przed uprowadzeniem emocjonalnym. Przydatne techniki asertywne w ćwiczeniach.
    • Zachowanie wobec dłużnika szczególnie agresywnego. Scenki podsumowujące.
  12. Zakończenie

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)