Kontakt

Szkolenie Zarządzanie sprzedażąZarządzanie sprzedażą - Nagrody
Kod produktu: sza

szkolenie
Zarządzanie sprzedażą


Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownikom sprzedaży i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności w zakresie budowania zespołu handlowego, oddziaływania na jego motywację za pomocą odpowiednio zaprojektowanego systemu motywacyjnego, właściwego planowania budżetu i podziału sprzedaży, wykorzystaniu narzędzi CRM w monitorowaniu wyników oraz rozwoju kompetencji zespołu sprzedaży.

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

8 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia


CELE SZKOLENIA:

  • doskonalenie umiejętności realizacji strategii firmy na poziomie operacyjnym
  • właściwe planowanie realizacji celów w zależności od potencjału rynku
  • umiejętność budowania kompetentnych, efektywnych zespołów handlowych
  • doskonalenie umiejętności budowania systemów motywacji finansowej wspierających realizację celów i zadań sprzedażowych
  • wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w zakresie monitorowania efektów pracy oraz wpływaniu na rozwój kompetencji sprzedażowych

Program szkolenia


I. ORGANIZACJA ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY

  • Wielkość i potencjał rynku.
  • Geografia rynku, produkty, klienci.
  • Organizacja wewnętrzna zespołu sprzedażowego.
  • Liczebność zespołu.

II. BUDOWANIE ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY

  • Kompetencje handlowca.
  • Organizacja procesu rekrutacji.
  • Techniki selekcji wstępnej.
  • Scenariusze wywiadu selekcyjnego.
  • Decyzja o zatrudnieniu.

III. PLANOWANIE BUDŻETU SPRZEDAŻY

  • Obecna sytuacja –pomiar przez punkty odniesienia.
  • Definiowanie indywidualnych i zespołowych zadań i celów.
  • Działanie na motywację zespołu - kontraktowanie zadań i celów.

IV. BUDOWANIE MOTYWACYJNEGO SYSTEMU WYNAGRADZANIA SPRZEDAWCÓW

  • Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w systemach wynagradzania.
  • Funkcje składników wynagrodzeń.
  • Oddziaływanie wskaźników premiowych.
  • Korelacja wskaźników premiowych z zadaniami realizującymi strategię firmy.
  • Projektowanie systemów wynagrodzeń.

V. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

  • Autorytet jako warunek skutecznego przywództwa.
  • Metody zdobywania i budowania autorytetu.
  • Przywództwo sytuacyjne wg Herseya i Blancharda.
  • Wyznaczenie kierunków funkcjonowania zespołów.

VI. KONTROLA, MONITORING I OCENA PRACY

  • Parametry, wyznaczniki sukcesu zespołu sprzedawców – ilościowe i jakościowe.
  • Kontrolowanie i monitoring wyników – wykorzystanie CRM.
  • Monitoring działań sprzedawców o niezadowalających wynikach.
  • Wspieranie – obserwacja uczestnicząca.
  • Feedback - komunikowanie informacji zwrotnych.

VII. PODSUMOWANIE PRZEBIEGU SZKOLENIA

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)