![Szkolenie Zarządzanie sprzedażą](/img/upload/a3916f7f86ae75d54fa1f3d9db1e3c0d884abe77.png)
![Zarządzanie sprzedażą - Nagrody](/img/w38/stamp_laury.png)
Kod produktu: sza
szkolenie
Zarządzanie sprzedażą
Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownikom sprzedaży i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności w zakresie budowania zespołu handlowego, oddziaływania na jego motywację za pomocą odpowiednio zaprojektowanego systemu motywacyjnego, właściwego planowania budżetu i podziału sprzedaży, wykorzystaniu narzędzi CRM w monitorowaniu wyników oraz rozwoju kompetencji zespołu sprzedaży.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
SZKOLENIE OTWARTE
(Dla osoby)
Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby).
Jeśli interesuje cię to
szkolenie...
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
9 970 PLN netto
Opis szkolenia
CELE SZKOLENIA:
- doskonalenie umiejętności realizacji strategii firmy na poziomie operacyjnym
- właściwe planowanie realizacji celów w zależności od potencjału rynku
- umiejętność budowania kompetentnych, efektywnych zespołów handlowych
- doskonalenie umiejętności budowania systemów motywacji finansowej wspierających realizację celów i zadań sprzedażowych
- wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w zakresie monitorowania efektów pracy oraz wpływaniu na rozwój kompetencji sprzedażowych
Program szkolenia
I. ORGANIZACJA ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY
- Wielkość i potencjał rynku.
- Geografia rynku, produkty, klienci.
- Organizacja wewnętrzna zespołu sprzedażowego.
- Liczebność zespołu.
II. BUDOWANIE ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY
- Kompetencje handlowca.
- Organizacja procesu rekrutacji.
- Techniki selekcji wstępnej.
- Scenariusze wywiadu selekcyjnego.
- Decyzja o zatrudnieniu.
III. PLANOWANIE BUDŻETU SPRZEDAŻY
- Obecna sytuacja –pomiar przez punkty odniesienia.
- Definiowanie indywidualnych i zespołowych zadań i celów.
- Działanie na motywację zespołu - kontraktowanie zadań i celów.
IV. BUDOWANIE MOTYWACYJNEGO SYSTEMU WYNAGRADZANIA SPRZEDAWCÓW
- Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w systemach wynagradzania.
- Funkcje składników wynagrodzeń.
- Oddziaływanie wskaźników premiowych.
- Korelacja wskaźników premiowych z zadaniami realizującymi strategię firmy.
- Projektowanie systemów wynagrodzeń.
V. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY
- Autorytet jako warunek skutecznego przywództwa.
- Metody zdobywania i budowania autorytetu.
- Przywództwo sytuacyjne wg Herseya i Blancharda.
- Wyznaczenie kierunków funkcjonowania zespołów.
VI. KONTROLA, MONITORING I OCENA PRACY
- Parametry, wyznaczniki sukcesu zespołu sprzedawców – ilościowe i jakościowe.
- Kontrolowanie i monitoring wyników – wykorzystanie CRM.
- Monitoring działań sprzedawców o niezadowalających wynikach.
- Wspieranie – obserwacja uczestnicząca.
- Feedback - komunikowanie informacji zwrotnych.
VII. PODSUMOWANIE PRZEBIEGU SZKOLENIA
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:![Symulacje i case study](/img/mb/case_study.png)
Symulacje i case study
![Gry + Symulacje](/img/mb/gry_symulacje.png)
Gry + Symulacje
![Scenki, odgrywanie ról](/img/mb/scenki.png)
Scenki, odgrywanie ról
![Ćwiczenia indywidualne](/img/mb/cwiczenia_indywidualne.png)
Ćwiczenia indywidualne
![Ćwiczenia grupowe](/img/mb/cwiczenia_grupowe.png)
Ćwiczenia grupowe
![Dyskusje moderowane](/img/mb/dyskusje.png)
Dyskusje moderowane
![Testy, kwestionariusze](/img/mb/testy_kwestionariusze.png)
Testy, kwestionariusze
![Coaching](/img/mb/coaching.png)
Coaching
![Prezentacje](/img/mb/prezentacje.png)
Prezentacje
![Burza mózgów](/img/mb/burza_mozgow.png)
Burza mózgów
![Zadania indywidualne](/img/mb/zadania.png)
Zadania indywidualne
Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.