

szkolenie
Zarządzanie sprzedażą
Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i regionalnym dyrektorom lub kierownikom sprzedaży i koncentruje się na doskonaleniu umiejętności w zakresie budowania zespołu handlowego, oddziaływania na jego motywację za pomocą odpowiednio zaprojektowanego systemu motywacyjnego, właściwego planowania budżetu i podziału sprzedaży, wykorzystaniu narzędzi CRM w monitorowaniu wyników oraz rozwoju kompetencji zespołu sprzedaży.
SZKOLENIE OTWARTE
Obecnie szkolenie jest niedostępnew formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne
9 970 PLN netto

Opis szkolenia
CELE SZKOLENIA:
- doskonalenie umiejętności realizacji strategii firmy na poziomie operacyjnym
- właściwe planowanie realizacji celów w zależności od potencjału rynku
- umiejętność budowania kompetentnych, efektywnych zespołów handlowych
- doskonalenie umiejętności budowania systemów motywacji finansowej wspierających realizację celów i zadań sprzedażowych
- wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w zakresie monitorowania efektów pracy oraz wpływaniu na rozwój kompetencji sprzedażowych
Program szkolenia
I. ORGANIZACJA ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY
- Wielkość i potencjał rynku.
- Geografia rynku, produkty, klienci.
- Organizacja wewnętrzna zespołu sprzedażowego.
- Liczebność zespołu.
II. BUDOWANIE ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY
- Kompetencje handlowca.
- Organizacja procesu rekrutacji.
- Techniki selekcji wstępnej.
- Scenariusze wywiadu selekcyjnego.
- Decyzja o zatrudnieniu.
III. PLANOWANIE BUDŻETU SPRZEDAŻY
- Obecna sytuacja –pomiar przez punkty odniesienia.
- Definiowanie indywidualnych i zespołowych zadań i celów.
- Działanie na motywację zespołu - kontraktowanie zadań i celów.
IV. BUDOWANIE MOTYWACYJNEGO SYSTEMU WYNAGRADZANIA SPRZEDAWCÓW
- Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w systemach wynagradzania.
- Funkcje składników wynagrodzeń.
- Oddziaływanie wskaźników premiowych.
- Korelacja wskaźników premiowych z zadaniami realizującymi strategię firmy.
- Projektowanie systemów wynagrodzeń.
V. ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY
- Autorytet jako warunek skutecznego przywództwa.
- Metody zdobywania i budowania autorytetu.
- Przywództwo sytuacyjne wg Herseya i Blancharda.
- Wyznaczenie kierunków funkcjonowania zespołów.
VI. KONTROLA, MONITORING I OCENA PRACY
- Parametry, wyznaczniki sukcesu zespołu sprzedawców – ilościowe i jakościowe.
- Kontrolowanie i monitoring wyników – wykorzystanie CRM.
- Monitoring działań sprzedawców o niezadowalających wynikach.
- Wspieranie – obserwacja uczestnicząca.
- Feedback - komunikowanie informacji zwrotnych.