Kontakt

Szkolenie Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacjeRozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje - Nagrody
Kod produktu:

szkolenie
Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje

Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze efekty. Dlatego używa się ich w telefonicznych rozmowach sprzedażowych, handlowych czy biznesowych. W każdej branży.

Czas na pytanie. Czy wiesz, jakie korzyści może przynieść stosowanie skutecznych technik perswazyjnych i negocjacyjnych w Twojej pracy?

Polecamy Ci szkolenie, na którym dowiesz się, jak wywierać na rozmówcę wpływ, aby doprowadzić go do podjęcia pomyślnej dla Ciebie decyzji.

Pod okiem wieloletniego praktyka, a następnie trenera jednej z największych marek na świecie, szkolącego pracowników negocjujących warunki umów przez telefon, poznasz narzędzia perswazji i negocjacji kluczowe dla rozmów telefonicznych.

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

7 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia

Weź udział w szkoleniu. Dzięki licznym ćwiczeniom rozwiń swoje umiejętności i:

  • Wywieraj wpływ na rozmówców, aby zgadzali się na Twoje propozycje
  • Negocjuj korzystniejsze ustalenia, warunki umów czy kontraktów
  • Prezentuj atrakcyjniej i sprzedawaj skuteczniej produkty oraz usługi
  •  

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:

Na bogatym w interaktywne formy warsztatowe szkoleniu Uczestnicy:

  • Rozwiną umiejętność wpływania na rozmówcę w celu skłonienia go do podjęcia pożądanej decyzji
  • Nauczą się z lepszymi wynikami negocjować warunki umów, sprzedaży, kontraktów, ustaleń itd.
  • Poznają konkretne techniki negocjacji i perswazji do zastosowania w rozmowach przez telefon
  • Nauczą się, jak wykorzystywać perswazję i strategie negocjacyjne, aby skuteczniej sprzedawać
  • Dowiedzą się, jak kontrolować przebieg rozmowy, by doprowadzić ją do własnego celu
  • Poznają sposoby prezentowania ofert i propozycji, minimalizujące ryzyko odmowy
  • Nauczą się, jak dzięki perswazji budować wiarygodność oraz zdobywać zaufanie rozmówcy
  • Poznają metody wykorzystywania swojego głosu i siły sugestii do przekonywania innych
  • Rozwiną umiejętność pokonywania zastrzeżeń i skłaniania rozmówcy do decyzji „tu i teraz”
  • Zdobędą narzędzia asertywnej obrony przed namawianiem

Program szkolenia

I. Wywieranie wpływu w rozmowie telefonicznej


1. Zalety i wady rozmowy telefonicznej w porównaniu z negocjacjami bezpośrednimi
2. Wywieraj wpływ świadomie – komunikacja jako działanie perswazyjne
3. Przejmij kontrolę i pokieruj rozmową do swojego celu
4. Praca nad postawą sprzyjającą osiąganiu efektów w negocjacjach
 

II. Jak ułożyć relację, aby wywierać wpływ


1. Zdobądź sympatię rozmówcy i wykorzystaj efekt aureoli
2. Twój głos w słuchawce ma moc – ton, tempo i rytm wypowiedzi a wywieranie wpływu
3. Jak zbudować zaufanie i wiarygodność przez telefon – taktyki perswazji
4. Zasady negocjacji pomagające w kształtowaniu relacji z rozmówcą
 

III. Praktyczne zastosowanie sugestywnego języka perswazji


1. Rozszyfruj rozmówcę, czyli co można usłyszeć między wierszami
2. Jak pytać, jak milczeć – nakieruj rozmówcę na odpowiedzi, które chcesz usłyszeć
3. Użyj siły sugestii – słowa, które ułatwiają negocjacje sprzedażowe
4. Jak dać rozmówcy wybór, nie pozostawiając mu wyboru?
5. Zminimalizuj ryzyko odmowy – wykorzystanie techniki uzasadnień
 

IV. Mechanizmy i techniki negocjacyjne w rozmowie telefonicznej


1. Małe „tak” ułatwia duże „tak” – wykorzystanie reguły zaangażowania i konsekwencji
2. Strategia ustępstw w negocjacjach handlowych
3. Umiejętność stopniowania oferty i zastosowanie reguły kontrastu
4. Wzajemność, niedostępność i inne reguły wpływu społecznego
5. Jak stosować taktykę Steve’a Jobsa w prezentowaniu oferty
6. Metaprogramy w negocjacjach telefonicznych
 

V. Nakłoń rozmówcę do podjęcia decyzji „tu i teraz”


1. Jak nie ulegać namowom – asertywne jujitsu
2. Ukróć dalsze negocjacje – uderzenie prewencyjne
3. Sposoby na przezwyciężanie zastrzeżeń i obiekcji
4. Techniki finalizacji negocjacji telefonicznych
 

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)