

szkolenie
Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje
czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje
Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze efekty. Dlatego używa się ich w telefonicznych rozmowach sprzedażowych, handlowych czy biznesowych. W każdej branży.
Czas na pytanie. Czy wiesz, jakie korzyści może przynieść stosowanie skutecznych technik perswazyjnych i negocjacyjnych w Twojej pracy?
Polecamy Ci szkolenie, na którym dowiesz się, jak wywierać na rozmówcę wpływ, aby doprowadzić go do podjęcia pomyślnej dla Ciebie decyzji.
Pod okiem wieloletniego praktyka, a następnie trenera jednej z największych marek na świecie, szkolącego pracowników negocjujących warunki umów przez telefon, poznasz narzędzia perswazji i negocjacji kluczowe dla rozmów telefonicznych.
SZKOLENIE OTWARTE
Obecnie szkolenie jest niedostępnew formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne
7 970 PLN netto

Opis szkolenia
Weź udział w szkoleniu. Dzięki licznym ćwiczeniom rozwiń swoje umiejętności i:
- Wywieraj wpływ na rozmówców, aby zgadzali się na Twoje propozycje
- Negocjuj korzystniejsze ustalenia, warunki umów czy kontraktów
- Prezentuj atrakcyjniej i sprzedawaj skuteczniej produkty oraz usługi
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:
Na bogatym w interaktywne formy warsztatowe szkoleniu Uczestnicy:
- Rozwiną umiejętność wpływania na rozmówcę w celu skłonienia go do podjęcia pożądanej decyzji
- Nauczą się z lepszymi wynikami negocjować warunki umów, sprzedaży, kontraktów, ustaleń itd.
- Poznają konkretne techniki negocjacji i perswazji do zastosowania w rozmowach przez telefon
- Nauczą się, jak wykorzystywać perswazję i strategie negocjacyjne, aby skuteczniej sprzedawać
- Dowiedzą się, jak kontrolować przebieg rozmowy, by doprowadzić ją do własnego celu
- Poznają sposoby prezentowania ofert i propozycji, minimalizujące ryzyko odmowy
- Nauczą się, jak dzięki perswazji budować wiarygodność oraz zdobywać zaufanie rozmówcy
- Poznają metody wykorzystywania swojego głosu i siły sugestii do przekonywania innych
- Rozwiną umiejętność pokonywania zastrzeżeń i skłaniania rozmówcy do decyzji „tu i teraz”
- Zdobędą narzędzia asertywnej obrony przed namawianiem
Program szkolenia
I. Wywieranie wpływu w rozmowie telefonicznej
1. Zalety i wady rozmowy telefonicznej w porównaniu z negocjacjami bezpośrednimi
2. Wywieraj wpływ świadomie – komunikacja jako działanie perswazyjne
3. Przejmij kontrolę i pokieruj rozmową do swojego celu
4. Praca nad postawą sprzyjającą osiąganiu efektów w negocjacjach
II. Jak ułożyć relację, aby wywierać wpływ
1. Zdobądź sympatię rozmówcy i wykorzystaj efekt aureoli
2. Twój głos w słuchawce ma moc – ton, tempo i rytm wypowiedzi a wywieranie wpływu
3. Jak zbudować zaufanie i wiarygodność przez telefon – taktyki perswazji
4. Zasady negocjacji pomagające w kształtowaniu relacji z rozmówcą
III. Praktyczne zastosowanie sugestywnego języka perswazji
1. Rozszyfruj rozmówcę, czyli co można usłyszeć między wierszami
2. Jak pytać, jak milczeć – nakieruj rozmówcę na odpowiedzi, które chcesz usłyszeć
3. Użyj siły sugestii – słowa, które ułatwiają negocjacje sprzedażowe
4. Jak dać rozmówcy wybór, nie pozostawiając mu wyboru?
5. Zminimalizuj ryzyko odmowy – wykorzystanie techniki uzasadnień
IV. Mechanizmy i techniki negocjacyjne w rozmowie telefonicznej
1. Małe „tak” ułatwia duże „tak” – wykorzystanie reguły zaangażowania i konsekwencji
2. Strategia ustępstw w negocjacjach handlowych
3. Umiejętność stopniowania oferty i zastosowanie reguły kontrastu
4. Wzajemność, niedostępność i inne reguły wpływu społecznego
5. Jak stosować taktykę Steve’a Jobsa w prezentowaniu oferty
6. Metaprogramy w negocjacjach telefonicznych
V. Nakłoń rozmówcę do podjęcia decyzji „tu i teraz”
1. Jak nie ulegać namowom – asertywne jujitsu
2. Ukróć dalsze negocjacje – uderzenie prewencyjne
3. Sposoby na przezwyciężanie zastrzeżeń i obiekcji
4. Techniki finalizacji negocjacji telefonicznych