BERNDSON Szkolenia
Szkolenie Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacjeRozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje - Nagrody

Kod produktu:

szkolenie
Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje

Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze efekty. Dlatego używa się ich w telefonicznych rozmowach sprzedażowych, handlowych czy biznesowych. W każdej branży.

Czas na pytanie. Czy wiesz, jakie korzyści może przynieść stosowanie skutecznych technik perswazyjnych i negocjacyjnych w Twojej pracy?

Polecamy Ci szkolenie, na którym dowiesz się, jak wywierać na rozmówcę wpływ, aby doprowadzić go do podjęcia pomyślnej dla Ciebie decyzji.

Pod okiem wieloletniego praktyka, a następnie trenera jednej z największych marek na świecie, szkolącego pracowników negocjujących warunki umów przez telefon, poznasz narzędzia perswazji i negocjacji kluczowe dla rozmów telefonicznych.

[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)


Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby).

Jeśli interesuje cię to
szkolenie...

Szkolenie ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce:
  Online, dowolne

7 970 PLN netto

Opis szkolenia

Weź udział w szkoleniu. Dzięki licznym ćwiczeniom rozwiń swoje umiejętności i:

  • Wywieraj wpływ na rozmówców, aby zgadzali się na Twoje propozycje
  • Negocjuj korzystniejsze ustalenia, warunki umów czy kontraktów
  • Prezentuj atrakcyjniej i sprzedawaj skuteczniej produkty oraz usługi
  •  

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:

Na bogatym w interaktywne formy warsztatowe szkoleniu Uczestnicy:

  • Rozwiną umiejętność wpływania na rozmówcę w celu skłonienia go do podjęcia pożądanej decyzji
  • Nauczą się z lepszymi wynikami negocjować warunki umów, sprzedaży, kontraktów, ustaleń itd.
  • Poznają konkretne techniki negocjacji i perswazji do zastosowania w rozmowach przez telefon
  • Nauczą się, jak wykorzystywać perswazję i strategie negocjacyjne, aby skuteczniej sprzedawać
  • Dowiedzą się, jak kontrolować przebieg rozmowy, by doprowadzić ją do własnego celu
  • Poznają sposoby prezentowania ofert i propozycji, minimalizujące ryzyko odmowy
  • Nauczą się, jak dzięki perswazji budować wiarygodność oraz zdobywać zaufanie rozmówcy
  • Poznają metody wykorzystywania swojego głosu i siły sugestii do przekonywania innych
  • Rozwiną umiejętność pokonywania zastrzeżeń i skłaniania rozmówcy do decyzji „tu i teraz”
  • Zdobędą narzędzia asertywnej obrony przed namawianiem

Program szkolenia

I. Wywieranie wpływu w rozmowie telefonicznej


1. Zalety i wady rozmowy telefonicznej w porównaniu z negocjacjami bezpośrednimi
2. Wywieraj wpływ świadomie – komunikacja jako działanie perswazyjne
3. Przejmij kontrolę i pokieruj rozmową do swojego celu
4. Praca nad postawą sprzyjającą osiąganiu efektów w negocjacjach
 

II. Jak ułożyć relację, aby wywierać wpływ


1. Zdobądź sympatię rozmówcy i wykorzystaj efekt aureoli
2. Twój głos w słuchawce ma moc – ton, tempo i rytm wypowiedzi a wywieranie wpływu
3. Jak zbudować zaufanie i wiarygodność przez telefon – taktyki perswazji
4. Zasady negocjacji pomagające w kształtowaniu relacji z rozmówcą
 

III. Praktyczne zastosowanie sugestywnego języka perswazji


1. Rozszyfruj rozmówcę, czyli co można usłyszeć między wierszami
2. Jak pytać, jak milczeć – nakieruj rozmówcę na odpowiedzi, które chcesz usłyszeć
3. Użyj siły sugestii – słowa, które ułatwiają negocjacje sprzedażowe
4. Jak dać rozmówcy wybór, nie pozostawiając mu wyboru?
5. Zminimalizuj ryzyko odmowy – wykorzystanie techniki uzasadnień
 

IV. Mechanizmy i techniki negocjacyjne w rozmowie telefonicznej


1. Małe „tak” ułatwia duże „tak” – wykorzystanie reguły zaangażowania i konsekwencji
2. Strategia ustępstw w negocjacjach handlowych
3. Umiejętność stopniowania oferty i zastosowanie reguły kontrastu
4. Wzajemność, niedostępność i inne reguły wpływu społecznego
5. Jak stosować taktykę Steve’a Jobsa w prezentowaniu oferty
6. Metaprogramy w negocjacjach telefonicznych
 

V. Nakłoń rozmówcę do podjęcia decyzji „tu i teraz”


1. Jak nie ulegać namowom – asertywne jujitsu
2. Ukróć dalsze negocjacje – uderzenie prewencyjne
3. Sposoby na przezwyciężanie zastrzeżeń i obiekcji
4. Techniki finalizacji negocjacji telefonicznych
 

Method Balance TM

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:
Gry + Symulacje

Gry + Symulacje

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia indywidualne

Ćwiczenia grupowe

Ćwiczenia grupowe

Informacje dodatkowe

AGENDA

Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷

Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷

Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE

  • materiały szkoleniowe
  • dyplom ukończenia szkolenia
  • pomoc i konsultacje po szkoleniu
  • obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

  • Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
  • Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
  • W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
  • Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
  • W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
  • Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
  • W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.

Skontaktuj się z nami

Chętnie porozmawiamy lub spotkamy się osobiście czy online,
by doradzić najlepsze rozwiązania.

Czekamy na Twoje pytania i tematy, w których możemy pomóc.

Gwarantujemy przygotowanie wyjątkowego projektu szkoleniowego
lub pomoc w wyborze szkolenia otwartego.


Napisz: