Kontakt

Szkolenie Zarządzanie rentownością sprzedażyZarządzanie rentownością sprzedaży - Nagrody
Kod produktu: szr

szkolenie
Zarządzanie rentownością sprzedaży


Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager'ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów.

Szkolenie prowadzone jest na realnych przykładach i danych ze współpracy z klientami, z którymi współpracują na co dzień uczestnicy szkoleń.

Podczas szkolenia dane te są wykorzystywane do indywidualnych ćwiczeń i symulacji sytuacji z wykorzystaniem przygotowanych przez prowadzącego i dopasowanych do specyfiki pracy przez uczestników szkolenia arkuszy kalkulacyjnych, analitycznych w formacie Excel.

Przed szkoleniem uczestnicy szkolenia otrzymują szczegółową instrukcję dotyczącą przygotowania koniecznych danych. Uczestnicy powinni posiadać podstawową umiejętność posługiwania się Excelem.

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

8 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia


CELE SZKOLENIA

  • doskonalenie umiejętności postępowania z Klientami
  • zaplanowanie odpowiedniej strategii współpracy z Kluczowymi klientami
  • dostarczenie wiedzy i narzędzi na temat oceny jakości związku z klientem
  • poznanie metod pozycjonowania dostawców klienta oraz własnej pozycji
  • doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
  • spowodowanie wzrostu rentowności w relacjach z kluczowymi klientami

Program szkolenia


I. KLIENCI - WPROWADZENIE

  • Klienci – portret współczesnego Klienta.
  • Sprzedaż, a cele firmy - priorytety.
  • Cele, szanse, zagrożenia, zasoby:
    • automatyczne rozkładanie kosztów
    • wartość stałego Klienta
  • Inwestycje w Klientów.

II. IDENTYFIKACJA KLIENTÓW DOCELOWYCH

  • Segmentacja Klientów, grup Klientów.
  • Kryteria atrakcyjności Klienta, pożądane cechy:
    • wartość Klienta w czasie.
    • częstotliwość transakcji z Klientem.
    • średnia wartość transakcji.
    • terminowość wywiązywania się ze zobowiązań.
    • rentowność ze współpracy ze współpracy z Klientami.
    • wymagania Klienta wobec dostawcy.
    • rodzaj tworzonych relacji z dostawcami.
  • Analiza atrakcyjności Klientów.
  • Analiza rentowności współpracy z Klientami (CVP – cost-volumen-profit).
  • Decyzje i postępowanie z Klientami wg kluczy identyfikacji.

III. OBSŁUGA ZIDENTYFIKOWANYCH KLIENTÓW, GRUP KLIENTÓW

  • Pomiar przez punkty odniesienia w sferze obsługi Klienta .
  • Procedura pomiaru:
    • etapy pomiaru
    • analiza i interpretacja danych
  • Doskonalenie obsługi Klientów:
    • ustalenie standardów obsługi
    • współczynnik obsługi Klienta
  • Implementacja.
  • Tworzenie zespołów ds. obsługi Klientów.
  • Systemy komunikacji z Klientem - CRM.

IV. MECHANIZMY FUNKCJONUJĄCE U KLIENTA

  • Kultury organizacyjne i ich rozpoznawanie.
  • Model mapy decyzyjnej Klienta:
    • nieformalne struktury decyzyjne i ich rola
    • taktyki i strategie wejścia

V. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI

  • Modele kształtowania współpracy.
  • Etapy kształtowania więzi - charakterystyka.
  • Potencjalne zagrożenia.

VI. NEGOCJACJE Z KLIENTAMI

  • Dynamika procesu negocjacyjnego.
  • Zespoły negocjacyjne.
  • Role merytoryczne i taktyczne w negocjacjach.
  • Symulacje sytuacji negocjacyjnych – negocjacje pozycyjne (zagadnienia):
    • windykowanie należności
    • negocjacje handlowe: cena, czas, termin dostawy, itp.
    • negocjacje zespołowe

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)