Kontakt

Szkolenie Zarządzanie szkoleniami - stopień IZarządzanie szkoleniami - stopień I - NagrodySzkolenie Warsztatowe
Kod produktu:

szkolenie
Zarządzanie szkoleniami - stopień I

Czyli jak budować spójny system rozwoju pracowników w odpowiedzi na zbadane potrzeby

Jak organizować szkolenia, które przynoszą efekty? Takie pytanie stawia sobie wiele firm. "Zarządzanie szkoleniami" pokazuje, w jaki sposób można sprawić, aby szkolenia stanowiły zyskowną inwestycję. W czasie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia wspomagające główne etapy organizacji szkoleń. Zgodnie z cyklem szkoleniowym zaczynamy od rozpoznawania potrzeb szkoleniowych i poprzez projektowanie oraz organizację szkolenia dochodzimy do oceny jego efektywności.

 
 
 
 
 
 
 

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

Obecnie szkolenie jest niedostępne
w formie otwartej (dla osoby),
jeśli jesteś zainteresowany tym
szkoleniem wpisz swoje dane.




SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

6 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia

Jak organizować szkolenia, które przynoszą efekty? Takie pytanie stawia sobie wiele firm. „Zarządzanie szkoleniami” pokazuje w jaki sposób można sprawić, aby szkolenia stanowiły zyskowną inwestycję. W czasie szkolenia uczestnicy poznają narzędzia wspomagające główne etapy organizacji szkoleń. Zgodnie z cyklem szkoleniowym zaczynamy od rozpoznawania potrzeb szkoleniowych i poprzez projektowanie oraz organizację szkolenia dochodzimy do oceny jego efektywności.

Podczas szkolenia zdobędziecie Państwo niezbędną wiedzę na temat zakresu zadań i priorytetów działania w obszarze funkcji szkoleniowej. Będziecie Państwo potrafili lepiej wybrać odpowiednie narzędzia do identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych, planować i organizować szkolenia oraz oceniać ich efektywności. Na przykładach omówimy i przećwiczymy tworzenie budżetu, kosztorysu szkoleniowego oraz negocjacje kontraktów z wykonawcami.

Program szkolenia

   1. Rola działu szkoleniowego/ osoby odpowiedzialnej za szkolenia w przygotowywaniu efektywnych szkoleń
          * Definicja efektywnego szkolenia
          * Typy kultur szkoleniowych
          * „Kwintet szkoleniowy”

   2. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych w praktyce kadrowej:
          * Zakres (organizacyjny, stanowiskowy i indywidualny)
          * Cele badania potrzeb szkoleniowych
          * Narzędzia badawcze
          * Wywiad jako narzędzie badania potrzeb

   3. Proces projektowania szkolenia
          * Formułowanie celów szkoleniowych
          * Metody treningowe
          * Rodzaje opcji treningowych i kryteria ich doboru
          * Programy szkoleniowe

   4. Organizacja szkoleń
          * Przygotowywanie oferty dla wykonawcy
          * Logistyka szkoleń
          * kosztorys wydarzenia treningowego
          * planowanie budżetu szkoleniowego
          * negocjacje kontraktów z wykonawcą

   5. Projektowanie transferu szkoleń w miejsce pracy
          * Rola kierowników w procesie szkolenia
          * Plan rozwoju kompetencji
          * Metody wzmacniania transferu

   6. Projektowanie metod i narzędzi oceny efektywności szkoleń
          * Poziomy oceny efektywności szkoleń
          * Narzędzia oceny efektywności.

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)