Kod produktu: ueb
szkolenie
Etykieta w biznesie
Poznaj zasady biznesowego savoir-vivre'u.
Wyszlifuj “towarzyską ogładę", aby z niezachwianą pewnością oraz swobodą przeprowadzać spotkania biznesowe.
Podczas szkolenia z etykiety w biznesie poznasz reguły postępowania w różnych sytuacjach - zarówno biznesowych, jak i towarzyskich.
Otrzymasz odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak zachować się podczas powitania?
-
Jakie zasady etykiety obowiązują w Internecie
oraz korespondencji? - Jak przeprowadzać rozmowy telefoniczne?
- Jak zachowywać się podczas kolacji biznesowej?
- Jak ubrać się zgodnie z przyjętym dress codem?
Dlaczego znajomość etykiety biznesowej jest tak ważna?
Umiejętność zachowywania się zgodnie z przyjętymi w biznesie zasadami savoir-vivre'u sprzyja rozwojowi kariery zawodowej, pomaga w zjednywaniu sobie partnerów biznesowych, a przede wszystkim umożliwia wypracowanie własnego wizerunku i marki osobistej profesjonalisty.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
Szkolenie OTWARTE
(Dla osoby)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób: 1/12
Miejsce: Warszawa, Kraków
1 370 PLN ?
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
7 970 PLN netto
Opis szkolenia
Szkolenie ma za zadanie rozwijanie umiejętności w zakresie komunikacji biznesowej, odczytywania mowy ciała, nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych, a także standardów dress code. Zakres merytoryczny szkolenia obejmuje zarówno wiedzę teoretyczną dotyczącą podstaw savoir- vivre i etykiety biznesowej, jak i praktyczne zastosowanie tej wiedzy w formie ćwiczeń. Szkolenie to jest praktycznym seminarium bazującym na aktywnym udziale uczestników poprzez zastosowanie aktywizujących metod szkolenia.
NA SZKOLENIU PORUSZANE BĘDĄ M.IN. ZAGADNIENIA
- Jak kreować swój wizerunek człowieka z klasą?
- Jak doskonale prezentować siebie i firmę?
- Jak i kiedy wręczać wizytówkę?
- Jak elegancko należy używać telefonu komórkowego i poczty elektronicznej?
- Kto i jak ma się z kim witać i w jakiej kolejności?
- Czy całować kobiety w rękę, a jeśli tak, to kiedy i jak?
- Jak zajmować miejsca w samochodzie – hierarchia i ważność miejsc?
-
Jakie zasady rządzą w doborze eleganckiego stroju (damskiego
i męskiego)?
PODCZAS SZKOLENIA SZCZEGÓLNY NACISK POŁOŻONY
BĘDZIE NA
- AUTOPREZENTACJĘ (jak prezentować siebie i firmę w rozmowach indywidualnych, podczas spotkań biznesowych i wystąpień publicznych),
- ZASADY PROTOKOŁU (tytułowanie, tytuły naukowe, kurtuazyjne, precedencja, powitanie, przedstawianie siebie i innych osób),
- SPOTKANIA (biznesowe, towarzyskie, rozmawianie przez telefon, wręczanie wizytówek, zachowanie przy stole, obowiązki i przywileje gościa i gospodarza),
- UBIÓR (zagadnienia związane ze strojem w biznesie, dress code, dobór stroju do zajmowanego stanowiska, znaczenie kolorów, dobór dodatków).
Program szkolenia
I. ROLA ETYKIETY W ŻYCIU ZAWODOWYM I TOWARZYSKIM
- Czym jest etykieta i w jakim celu należy ją stosować?
- Wizerunek i marka osobista.
- Rola etykiety w budowaniu wizerunku i marki profesjonalisty.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Wygląd zewnętrzny.
- Wizerunek publiczny w internecie.
II. KOMUNIKACJA W BIZNESIE
- Mowa ciała (faux pas w komunikacji niewerbalnej, gesty, mikroekspresja).
- Strefy kontaktu.
- Obszary kontaktu wzrokowego.
- Rola wyglądu zewnętrznego.
- Pierwsze wrażenie.
- Wizerunek – co mu sprzyja, a co nie?
- Powitanie i przedstawianie się.
- Elevator pitch.
- Wizytówkowy savoir – vivre.
- Tytułowanie.
- Netykieta elektroniczna.
- Etykieta telefoniczna i telefoniczne faux pas.
III. PRECEDENCJA I SPOTKANIA BIZNESOWE
- Główne zasady w precedecji (przestrzeganie hierarchii jako wyraz „czystości” relacji).
- Pierwszeństwo i zasada rozsadzania przy stole.
- Pierwszeństwo podczas podróżowania, hierarchia miejsc.
- Pierwszeństwo na schodach i w windzie.
- Wydarzenia specjalne – przyjęcia oficjalne i nieoficjalne.
- Zapraszanie gości.
- Dobre maniery przy stole.
IV. ETYKIETA UBIORU SŁUŻBOWEGO
- Zasady doboru stroju biznesowego i prywatnego adekwatnie do okoliczności.
- Kreowanie wizerunku zgodnego z osobowością, wyglądem, charakterem pracy.
- Dodatki.
- Symbolika kolorów.
- Elegancka kobieta.
- Elegancki mężczyzna.
- Strój odpowiedni do okazji.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Symulacje i case study
Scenki, odgrywanie ról
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje moderowane
Testy, kwestionariusze
Coaching
Prezentacje
Burza mózgów
Zadania indywidualne
Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.