Kod produktu: upa
szkolenie
Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu
Docieraj do serc i do umysłów.
Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią.
Niektórzy liderzy w biznesie posiadają coś, co można nazwać "polem wypaczania rzeczywistości", do osób tych należał np. Steve Jobs. Niektórzy posiadają charyzmę i nie stosują manipulacji, odnosząc niezwykły sukces w relacjach społecznych i biznesowych.
Perswzja, argumentacja i wywieranie wpływu to warsztat, który pozwoli Ci wzmocnić poczucie pewności siebie i stanowczość –
kompetencje wspierające perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
Szkolenie OTWARTE
(Dla osoby)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób: 1/12
Miejsce: Online
1 370 PLN ?
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
7 970 PLN netto
Opis szkolenia
Podczas warsztatów wywierania wpływu dla zaawansowanych pokażemy Ci w jaki sposób wykorzystać wiedzę z zakresu komunikacji, psychologii, coachingu i sprzedaży, aby efektywnie wywierać wpływ na innych w sferze zawodowej oraz osobistej.
Warsztaty dla zaawansowanych to przede wszystkim nauka umiejętności mówienia i słuchania na najwyższym poziomie, połączonych z wybranymi narzędziami coachingowymi oraz narzędziami z zakresu psychologii społecznej. Podczas warsztatów nie uczymy sztywnych sztuczek i trików, ale uczymy tego jak poprzez wnikliwą obserwację, sugestywne mówienie, efektywne słuchanie oraz sprawne posługiwanie się mocnymi narzędziami sięgać w głąb swojego rozmówcy i docierać do jego świadomości oraz podświadomości.
Na szkoleniu wzmocnisz także swoje poczucie pewności siebie i stanowczość – kompetencje wspierające perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
Cele szkolenia:
- Zrozumienie w jaki sposób wykorzystywać wiedzę z zakresu komunikacji, psychologii, coachingu i sprzedaży, aby efektywnie wywierać wpływ na ludzi.
- Nabycie umiejętności mówienia i słuchania na najwyższym poziomie, połączonych z wybranymi narzędziami z zakresu psychologii społecznej.
- Zdobycie umiejętności wnikliwej obserwacji, efektywnego słuchania oraz sprawnego posługiwania się mocnymi narzędziami w celu dotarcia do świadomości rozmówcy.
- Poznanie źródeł pewności siebie i stanowczość. Nabycie wiedzy na temat kompetencji wspierających perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
- Zdobycie wiedzy na temat technik przykuwania uwagi, pobudzania ciekawości czy wzmacniania koncentracji rozmówcy.
- Nabycie umiejętności wykorzystywania technik perswazji takich jak reaktancja, niedostępność, wzajemność, izolacja, konsekwencja i inne.
Program szkolenia
ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA W RELACJI Z DRUGĄ OSOBĄ
- Komunikowanie się i koncentracja uwagi.
- Nieinwazyjne komunikaty.
- Stawianie sobie barier.
- Dopasowanie do partnera – RAPORT.
- Narzędzia komunikacyjne.
- Wypowiadanie słów zapalnych, o sądach, stereotypach i ocenach na poziomie własnej postawy.
- Komunikacja niewerbalna – symptomy kłamstwa.
- Atak psychologiczny i obrona przed nim.
- Trudne sytuacje w komunikacji -wstęp do wyznaczania własnych granic.
INTELIGENCJA EMOCJONALNA i SPOŁECZNA
- Rozpoznawanie kłamstwa.
- Memy - jednostki informacji, słowa zawierające energię.
- Zaraźliwe emocje.
- Tworzenie wewnętrznej przestrzeni na uważność.
- Główne motywacje ludzi.
- Wzmacnianie motywacji rozmówcy.
- Blokowanie własnego wpływu na ludzi.
- Utrudniające przekonania.
NARZĘDZIA PERSWAZJI
- Pozytywna perswazja językiem korzyści.
- Perswazja językiem straty.
- Techniki perswazyjne; reaktancja, niedostępność, wzajemność, izolacja, konsekwencja i inne.
- Hipnotyczny język perswazji (implikacje, presupozycje i inne).
- VAKOG – pierwsza bramka do nieświadomości Twojego rozmówcy.
- Rozpoznawanie motywacji klienta.
- Metaprogramy – typologia klientów.
MAGIA SŁOWA
- Techniki przykuwanie uwagi.
- Pobudzanie ciekawości.
- Wzmacnianie koncentracji rozmówcy.
- Tworzenie argumentacji rzeczowej.
- Klaryfikacja komunikatów niejasnych w trakcie rozmów./li>
- Słowa klucze – wykorzystanie metaprogramów w rozmowie, korespondencji i tworzeniu materiałów.
- Brzmienie głosu i jego wpływ na rozmówcę.
- Czarne sformułowania.
GRA Z TWOJĄ OSOBOWOŚCIĄ
- Co motywuje mnie osobiście do słuchania i działania?
- Motywatory dla poszczególnych typów osobowości.
- Czego unikać w kontakcie z wybranymi typami osobowości.
- Preferowane metaprogramy dla poszczególnych typów.
- Co składa się na gry między ludźmi?
- Sposób na definiowanie gier.
- Sposób na nie poddawanie się grom.
GRA SZKOLENIOWA
Uczestnicy gry wchodzą spontanicznie w angażującą emocjonalnie sytuację, mają okazję do obserwowania własnych zachowań i zachowań innych osób, a także do ćwiczenia wywierania wpływu, argumentacji i perswazji. Emocje udzielające się uczestnikom mogą stanowić barierę lub pomagać, w zależności od sposobu ich wyrażania i reagowania na nie. W grze uczestnicy doświadczają presji czasu, sytuacji trudnej stanowiącej konflikt interesów, a także nieprzewidywalnych zdarzeń, które zależą w całości od uczestników.
OBRONA PRZED MANIPULACJĄ
- Definiowanie najczęściej spotykanych taktyk manipulacyjnych w biznesie.
- Wypracowywanie sposobów obrony na taktyki manipulacyjne.
- Katalog sprawdzonych sposobów obrony na taktyki manipulacyjne.
BUDOWANIE CHARYZMY I PEWNOŚCI SIEBIE
- Co to jest dla mnie charyzma?
- Źródła pewności siebie, źródła niepewności.
- Definiowanie pożądanej postawy i wzmacnianie jej – postawa asertywna.
- Rozumienie relacji międzyludzkich w ujęciu analizy transakcyjnej.
- Asertywna obrona przed krytyką.
- Asertywna odmowa.
- Stawianie granic w relacjach.
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Zadania indywidualne
Gry + Symulacje
Ćwiczenia indywidualne
Dyskusje moderowane
Ćwiczenia z kamerą
Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.