


			Kod produktu: ztm
					szkolenie
					Trening MANAGERSKI
				Poprowadź swój zespół do wielkich osiągnięć
	Dzisiejszy manager jest w ciągłej i ekscytującej podróży. Podążając za osiągnięciami napotyka na swojej drodze niejedną przeszkodę. Popełnia błędy i wyciąga z nich wnioski.
	
	Doświadcz sytuacji, które mogą Cię spotkać w roli managera i już teraz przećwicz je - oszczędzając sobie niepotrzebnego stresu.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
					Live Training
to nie Webinar
					To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
Szkolenie OTWARTE
(Dla osoby)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób: 1/15
Miejsce: Online, Kraków					
2 370 PLN ?
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: 
  Online, dowolne					
9 970 PLN netto
Trener bardzo komunikatywny, opierał treści szkolenia na przykładach z życia, również dawanych przez uczestników szkolenia.
Zaskakujące było to, jak w tak dużej grupie osób (11) w tak indywidualny i celny sposób można było poprowadzić fajne, merytoryczne szkolenie.
Kawał dobrego mięsa do zjedzenia w pracy. Dzięki !
Opis szkolenia
Trening skoncentrowany jest na doskonaleniu i rozwoju kompetencji managerskich zarówno w obszarze zarządzania zadaniami, jak i zarządzania zespołem oraz poszczególnymi pracownikami.
Wykorzystuje narzędzia (metody) z zakresu zarządzania zorientowanego na rezultaty, w tym w szczególności techniki komunikacji managerskiej wspierającej zaangażowanie pracowników (motywowanie i mobilizowanie).
Ważnym elementem treningu jest również zrozumienie roli i funkcji managera na poszczególnych etapach zarządzania zespołem oraz poznanie skutecznych sposobów zarządzania z uwzględnieniem różnych praktycznych koncepcji zarządczych.
Cele szkolenia:
- Jak budować i wzmacniać autorytet managera uwzględniając metody i techniki zarządzania zorientowanego na rezultaty?
 - Jak skutecznie podejmować decyzje w sytuacjach trudnych i konfliktowych?
 - Jak rozwijać i utrzymać zespół na poziomie "high performance" i jakie narzędzia stosować w tworzeniu warunków do współpracy zorientowanej na wynik?
 - Jak wspierać zaangażowanie pracowników w realizację powierzonych zadań?
 - Jak dobierać adekwatne metody postępowania z pracownikami i skutecznie stosować różne techniki zarządzania w zależności od zmieniających się okoliczności?
 
Program szkolenia
Wymiary i funkcje zarządzania - modele przywództwa
Moduł poświęcony jest zagadnieniom związanym z funkcjami zarządzania i kluczowymi kompetencjami managera, wynikającymi z dobrych praktyk procesu zarządzania. Uczestnicząc w tym module poznasz, uporządkujesz i ustrukturyzujesz, bazując na własnych doświadczeniach, algorytmy postępowania dla wybranych modeli przywództwa.
Uczestnictwo w module pozwoli Ci na zrozumienie zależności pomiędzy elastycznością a efektywnością własnego stylu kierowania (The Situational Leadership Model - SLM). Będziesz umiał świadomie wykorzystywać adekwatne narzędzia managerskie na poszczególnych etapach procesu zarządzania pracownikiem i zespołem.
Zakres merytoryczny:
- Typologia procesów przywództwa.
 - Modele przywództwa.
 - Kluczowe kompetencje managerskie - praktyczne zastosowanie wybranych modeli.
 - Style zarządzania - założenia i wskazówki dla efektywnego działania.
 
Narzędzia:
- Algorytm dla modelu sytuacyjnego (The Situational Leadership Model - SLM).
 - Kwestionariusz elastyczności i efektywności stylu kierowania.
 - Algorytm dla modelu współzależności (The Contingency Model - CNTM).
 - Algorytm dla modelu drogi prowadzącej do celu (The Path-Goal Theory - PGT).
 
Budowanie zaangażowania pracowników w oparciu o zastosowanie bodźców pozytywnych, rozmowy planujące i delegowanie zadań
Moduł koncentruje się na zagadnieniach z obszarów delegowania zadań i zarządzania przez rezultaty, w szczególności zaś na kluczowych elementach związanych z budowaniem autorytetu przełożonego. Uczestnicząc w tym module poznasz algorytm postępowania cyklu komunikacyjnego w zarządzaniu nastawionym na rezultat.
Będziesz umiał przygotować i przeprowadzić rozmowę planującą oraz zastosować algorytm kontraktowania sposobu oceny realizacji zleconego zadania. Będziesz potrafił przeprowadzić rozmowę delegującą, zawierającą 5 kluczowych elementów niezbędnych do skutecznego wykonania delegowanego zadania.
Zakres merytoryczny:
- Zarządzanie zorientowane na rezultaty.
 - Założenia i zasady ROM.
 - Przywództwo w zarządzaniu zorientowanym na rezultat.
 - Zadanie, jednostka, zespół a osiągane rezultaty.
 - Budowanie autorytetu przełożonego - etapy.
 - Cele - zadania - rezultaty w odniesieniu do jednostek i zespołu.
 - Komunikowanie zasad i kształtowanie zachowań wynikających z wartości.
 - Formułowanie celu, rezultatu.
 - Diagnoza osiągalności planu.
 - Rodzaje i formy wsparcia managerskiego.
 - Od rozmowy delegującej po polecenie służbowe - wachlarz metod delegowania.
 
Narzędzia:
- Cykl komunikacyjny w zarządzaniu nastawionym na rezultaty (algorytm postępowania).
 - Narzędzia ROM - struktura rozmowy planującej (studium przykładu).
 - Schemat rozmowy delegującej (studium przykładu).
 - Algorytm kontraktowania sposobu oceny realizacji zlecanego zadania.
 
Rozmowy monitorujące w praktyce, rozmowa podsumowująca z pracownikiem i zespołem
Moduł ukierunkowany jest na poznanie i zastosowanie w praktyce (w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji zawodowych) metod i technik wspierających budowanie zaangażowania pracowników.
Uczestnicząc w tym module odświeżysz i uporządkujesz najważniejsze schematy komunikacji managerskiej, będziesz wiedzieć jak efektywnie przeprowadzić rozmowę monitorującą z pracownikiem, będziesz umiał zastosować metodę GROW jako narzędzia do monitorowania progresu.
Ponadto będziesz świadomie udzielał informacji zwrotnej pozytywnej i rozwojowej (motywującej) oraz będziesz potrafił zastosować 4 etapowy algorytm rozmowy podsumowującej z pracownikiem i zespołem.
Zakres merytoryczny:
- Określanie sposobu i czasu monitorowania.
 - Tworzenie przestrzeni i płaszczyzny do rozwoju potencjału.
 - Udzielanie informacji zwrotnej (pozytywnej / konstruktywnej / motywującej).
 - Wyniki versus działania - podsumowanie.
 - Tworzenie przestrzeni dla realnej samooceny pracownika.
 - Wnioski i propozycje działań rozwojowych.
 
Narzędzia:
- GROW jako narzędzie do monitorowania progresu.
 - Narzędzia ROM - struktura rozmowy monitorującej.
 - Struktura informacji zwrotnej pozytywnej.
 - Struktura informacji zwrotnej konstruktywnej (studium przykładu).
 - Struktura informacji zwrotnej rozwojowej (studium przykładu).
 - Narzędzia ROM - struktura rozmowy podsumowującej (studium przykładu).
 
Podejmowanie decyzji w sytuacjach problemowych, kształtowanie nawyków pracownika z zastosowaniem stopniowania reakcji
Moduł obejmuje zagadnienia związane ze skutecznym działaniem w sytuacjach trudnych i problemowych, ze szczególnym uwzględnieniem proaktywnego podejścia w rozwiązywaniu problemów, podejmowania decyzji i asertywnych technik reagowania w sytuacjach potencjalnie konfliktowych, w tym zagadnienia związane z kształtowaniem nawyków pracownika z zastosowaniem stopniowania reakcji.
Uczestnicząc w tym module będziesz wiedział jak świadomie i konstruktywnie postępować w sytuacji problemowej. Będziesz potrafił asertywnie wyznaczyć granicę w rozmowie z pracownikiem i umiał zastosować algorytm asertywnej odmowy.
Ponadto będziesz znać algorytm postępowania managerskiego w cyklu dyscyplinującym oraz umiał zastosować w praktyce (w odniesieniu do rzeczywistych przypadków) algorytm stopniowania reakcji. Będziesz potrafił przeprowadzić rozmowę korygującą i ostrzegawczą z pracownikiem oraz będziesz wiedział jak ustrukturyzować i przeprowadzić rozmowę sankcyjną (gdy wystąpi taka konieczność).
Zakres merytoryczny:
- Skuteczność managerska w sytuacjach problemowych - założenia.
 - Źródła i przyczyny potencjalnych problemów w obszarze zarządzania zespołem.
 - Efektywne prowadzenie rozmów w zespole, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji w sytuacjach problemowych i wymagających szybkiego działania.
 - Techniki podejmowania decyzji w sytuacjach trudnych i konfliktowych.
 - Style podejmowania decyzji (warunki racjonalności decydowania/skalowanie szans/kalkulowanie ryzyka).
 - Radzenie sobie z trudnymi współpracownikami.
 - Asertywne przezwyciężanie oporu współpracowników.
 - Zasady asertywnego egzekwowania zobowiązań.
 - Asertywne ustalanie priorytetów w pracy.
 - Cykl dyscyplinujący w zarządzaniu nastawionym na rezultat.
 - Stopniowanie reakcji w bieżącym zarządzaniu pracownikami.
 - Możliwe sankcje - w jaki sposób je formułować.
 
Narzędzia:
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Ćwiczenia grupowe
Ćwiczenia indywidualne
Scenki, odgrywanie ról
Symulacje i case study
Testy, kwestionariusze
Gry + Symulacje
Prezentacje
Burza mózgów
Coaching
Zadania indywidualne
Dyskusje moderowane
Informacje dodatkowe
AGENDA
						Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
						[Online]
						3 dni * 4h -  ÷ 
						
						Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
						[Warszawa, Kraków, Poznań]
						2 dni * 8h -  ÷ 
						
						Szkolenia Zamknięte
						[Live Training i Stacjonarne]
						Agenda ustalana indywidualnie
						
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
 - dyplom ukończenia szkolenia
 - pomoc i konsultacje po szkoleniu
 - obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
 
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
 - Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
 - W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
 - Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
 - W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
 - Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
 - W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.