Kontakt

 
Adam Gnych

Trenerzy BERNDSON

Adam Gnych

  • Windykacja dla handlowców

    Windykacja dla handlowców

    Jak sprawić, żeby klient zapłacił?

    Jeśli jesteś handlowcem i musisz jednocześnie windykować swoich klientów, znalazłeś się w sytuacji mało komfortowej, jednak będącej prawdziwym wyzwaniem. Jak odzyskać należności, nie tracąc klientów? Najpierw dużo energii wkładasz w zdobycie każdego nowego kontrahenta, a teraz musisz zdecydować się ... szczegóły szkoelnia Windykacja dla handlowców
  • Negocjacje biznesowe — zaawansowane

    Negocjacje biznesowe — zaawansowane

    Jak przygotować się do negocjacji, zaplanować strategię i zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną

    Na tych warsztatach Uczestnicy doświadczą, że możliwe jest szukanie i budowanie porozumienia, przy jednoczesnym wzmocnieniu swojego stanowiska; że czasem trafiamy na negocjatorów nieuczciwych i trzeba wówczas profesjonalizmu, żeby osiągać wspólne cele, zachęcając drugiego do współpracy... szczegóły szkoelnia Negocjacje biznesowe — zaawansowane
  • Zarządzanie sprzedażą

    Zarządzanie sprzedażą

    Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i r... szczegóły szkoelnia Zarządzanie sprzedażą
  • Key Account Management

    Key Account Management

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów. Szkolenie prowadzone jest na realnych... szczegóły szkoelnia Key Account Management
  • Zarządzanie rentownością sprzedaży

    Zarządzanie rentownością sprzedaży

    Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników dzia... szczegóły szkoelnia Zarządzanie rentownością sprzedaży
  • Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

    Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu

    Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią. Niekt&oacu... szczegóły szkoelnia Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu
  • Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu

    czyli hipnotyczny język wpływu

    Wywieranie wpływu to znacznie więcej niż sztuczki i triki. Wywieranie wpływu to także znacznie więcej niż sprawne stosowanie wyuczonych technik. Skuteczna perswazja to przede wszystkim mistrzowska zdolność korzystania z magicznego zasobu jakim jest język, a także umiejętność czytania drugiej osoby i perfekcyjnego... szczegóły szkoelnia Perswazja dla zaawansowanych, czyli hipnotyczny język wpływu
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży

    Zarządzanie zespołem sprzedaży

    Epoka informacji, postindustrialna gospodarka III fali, wszechobecny Internet stworzył nową jakość… Jakość, która mocno odbiega od tego co znamy, do czego się przyzwyczailiśmy i w czym czujemy się bezpiecznie. Wyzwania te nie ominęły sprzedaży, która musi ewoluować w stronę nowego Klie... szczegóły szkoelnia Zarządzanie zespołem sprzedaży
  • Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje

    Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze efekty. Dlatego używa się ich w telefonicznych rozmowach sprzedażowych, handlowych czy biznesowych. W każdej branży. Czas na pytanie.... szczegóły szkoelnia Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje
  • Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności. szczegóły szkoelnia Zaawansowane negocjacje windykacyjne
  • Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Czyli jak skuteczniej sprzedawać, profesjonalnie analizować potrzeby klienta w celu dopasowania odpowiedniego rozwiązania, osiągać dobre wyniki, oraz mieć dobre relacje ze swoimi klientami i czerpać przyjemność z pracy w sprzedaży.

    „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których Ty znasz. Ważne jest,kto chce poznać Ciebie” Dale Carnegie szczegóły szkoelnia Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania
  • Psychologia kontaktu z klientem

    Psychologia kontaktu z klientem

    Jak z wrogów uczynić przyjaciół, a z przyjaciół nie zrobić wrogów

    Zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego budowania porozumienia z partnerami biznesowymi. Naucz się słuchać, rozumieć i w odpowiedzi na prawdziwe potrzeby być przekonującym dla klienta.               szczegóły szkoelnia Psychologia kontaktu z klientem
  • Telemarketing

    Telemarketing

    Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznej

    Telemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi. Po ich zdobyciu nawet doświadczony pracownik telemarketingu może osiągać zdecydowanie wyższe wyniki niż wcześniej. Dowodzi tego praktyka najlepszych... szczegóły szkoelnia Telemarketing
  • Profesjonalna obsługa reklamacji

    Profesjonalna obsługa reklamacji

    Czyli jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych

    Reklamacje są nieodłącznym elementem każdej sprzedaży i towarzyszą jej już od pierwszych dni. Jednak przez wielu są uznawane jako coś złego – coś, co należy ukryć, zapomnieć o tym, są powodem do wstydu. W takiej sytuacji najczęściej chwalimy się tym, że firma praktycznie nie ma reklamacji, ale dzieje się ta... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa reklamacji
  • Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyści

    Rozmowa o finansach jest kluczowym momentem w procesie sprzedaży. Handlowcy wkładają dużo wysiłku w budowanie relacji z klientem i przekonującą prezentację produktu, jednak bez umiejętności uzasadnienia i obrony warunków cenowych trudno jest im osiągnąć sukces. Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyś... szczegóły szkoelnia Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi
  • Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja wymaga połączenia wiedzy z zakresu prawa, negocjacji i psychologii. Kojarzy się z trudnymi rozmowami, ze stanowczością, konsekwencją, panowaniem nad własnymi emocjami oraz rozpoznawaniem gier stosowanych przez rozmówców. Żeby dotrzeć do dłużnika, przekonać do rozmowy, a wreszcie... szczegóły szkoelnia Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności
  • Zarządzanie stresem i emocjami

    Zarządzanie stresem i emocjami

    Trening prowadzony jest metodami aktywizującymi, warsztatowymi oraz coachingowymi. Dzięki temu oferuje praktyczne narzędzia, techniki i proste procesy oraz wiedzę do zastosowania od razu po treningu w pracy i życiu osobistym. Trening, zbudowany z 8 modułów, oparty jest na kilku nowoczesnych systemach pra... szczegóły szkoelnia Zarządzanie stresem i emocjami
  • Negocjacje handlowe

    Negocjacje handlowe

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, product managerów, kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu. Szkolenie o dużym stopniu trudności i złożoności zadań negocja... szczegóły szkoelnia Negocjacje handlowe
  • Negocjacje z klientem wewnętrznym

    Negocjacje z klientem wewnętrznym

    szczegóły szkoelnia Negocjacje z klientem wewnętrznym
Informacje o trenerze      Inni eksperci