Kontakt

 
Grzegorz Jackowski

Trenerzy BERNDSON

Grzegorz Jackowski

  • Windykacja dla handlowców

    Windykacja dla handlowców

    Jak sprawić, żeby klient zapłacił?

    Jeśli jesteś handlowcem i musisz jednocześnie windykować swoich klientów, znalazłeś się w sytuacji mało komfortowej, jednak będącej prawdziwym wyzwaniem. Jak odzyskać należności, nie tracąc klientów? Najpierw dużo energii wkładasz w zdobycie każdego nowego kontrahenta, a teraz musisz zdecydować się ... szczegóły szkoelnia Windykacja dla handlowców
  • Negocjacje biznesowe — zaawansowane

    Negocjacje biznesowe — zaawansowane

    Jak przygotować się do negocjacji, zaplanować strategię i zwiększyć własną skuteczność negocjacyjną

    Na tych warsztatach Uczestnicy doświadczą, że możliwe jest szukanie i budowanie porozumienia, przy jednoczesnym wzmocnieniu swojego stanowiska; że czasem trafiamy na negocjatorów nieuczciwych i trzeba wówczas profesjonalizmu, żeby osiągać wspólne cele, zachęcając drugiego do współpracy... szczegóły szkoelnia Negocjacje biznesowe — zaawansowane
  • Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności

    Skuteczna windykacja wymaga połączenia wiedzy z zakresu prawa, negocjacji i psychologii. Kojarzy się z trudnymi rozmowami, ze stanowczością, konsekwencją, panowaniem nad własnymi emocjami oraz rozpoznawaniem gier stosowanych przez rozmówców. Żeby dotrzeć do dłużnika, przekonać do rozmowy, a wreszcie... szczegóły szkoelnia Skuteczna windykacja - szkolenie dla osób odzyskujących należności
  • Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

    Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I

    Jak zaplanować rozwój firmy?

    W efektywnym, racjonalnym, odpornym na niespodziewane działania otoczenia, przewodzeniu firmą, konieczne jest wyznaczenie strategii, określenie misji przedsiębiorstwa, celów, jak również wielofalowych planów szczegóły szkoelnia Zarządzanie strategiczne przedsiębiortwem - stopień I
  • Zarządzanie projektami

    Zarządzanie projektami

    Jak wykorzystywać skutecznie, metody zarządzania projektowego.

    We współczesnym zarządzaniu w dużym stopniu wykorzystuje sie metody zarzadzania projektowego. Celem szkolenia jest przedstawienie zasad zarządzania projektami w ujęciu praktycznym i  przećwiczenie umiejętności myślenia w sensie projektowym. Uczestnicy będą mieli możliwość nabycia umiejętności stos... szczegóły szkoelnia Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie portfelem projektów w firmie

    Zarządzanie portfelem projektów w firmie

    Niewątpliwe zalety pracy projektowej zachęcają zarządy do promowania tego stylu pracy. Jednocześnie tempo zmian w dzisiejszym otoczeniu rynkowym sprawia, że firmy muszą zmieniać się dynamicznie i stawać się coraz bardziej elastycznymi szczegóły szkoelnia Zarządzanie portfelem projektów w firmie
  • Zarządzanie ryzykiem w projekcie

    Zarządzanie ryzykiem w projekcie

    Według znanych badań Johna Kottera – profesora Harvard Business School i guru w dziedzinie zarządzania zmianą i przywództwa – zaledwie 30% programów zmian udaje się skutecznie przeprowadzić. szczegóły szkoelnia Zarządzanie ryzykiem w projekcie
  • Zarządzanie sprzedażą

    Zarządzanie sprzedażą

    Szkolenie przeznaczone dla osób zarządzających zespołami sprzedaży, zainteresowanych realizacją strategicznych celów, zmianą efektywności w dotychczasowym sposobie funkcjonowania zespołów handlowych. Szkolenie jest dedykowane zarówno dyrektorom sprzedaży ogólnopolskiej jak i r... szczegóły szkoelnia Zarządzanie sprzedażą
  • Dobre praktyki w zarządzaniu projektami

    Dobre praktyki w zarządzaniu projektami

    Coraz więcej działań w firmach jest realizowanych w formie projektów. Każde zadanie, które jest nowe, nietypowe lub wymaga zaangażowania osób z różnych miejsc w organizacji – to właśnie typowy „projekt” szczegóły szkoelnia Dobre praktyki w zarządzaniu projektami
  • Key Account Management

    Key Account Management

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z klientami: key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników działu obsługi klienta oraz członków zespołów ds. obsługi klientów. Szkolenie prowadzone jest na realnych... szczegóły szkoelnia Key Account Management
  • Zaawansowane negocjacje zakupowe

    Zaawansowane negocjacje zakupowe

    KORZYŚCI PŁYNĄCE ZE SZKOLENIA Poza wzmocnieniem poczucia pewności siebie w trakcie negocjacji, wynikającej między innymi ze zrozumienia zachowania drugiej strony, Psychologia Poznawcza i Psychologia Osobowości dostarcza skutecznych technik i strategii do prowadzenia negocjacji na płaszczyźnie relacji. Do... szczegóły szkoelnia Zaawansowane negocjacje zakupowe
  • Zarządzanie rentownością sprzedaży

    Zarządzanie rentownością sprzedaży

    Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ze względu na zastosowane w nim know-how i narzędzia analityczne. Przeznaczone jest dla osób zarządzających relacjami z Klientami: dyrektorów sprzedaży, key account manager’ów, regionalnych kierowników sprzedaży, kierowników dzia... szczegóły szkoelnia Zarządzanie rentownością sprzedaży
  • Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem

    Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem

    Czym jest gospodarka i sprzedaż na tzw. rynku III fali? Czym różni się konsument od prosumenta? Jakimi metodami angażować klienta w tworzenie rozwiązań opartych o nasze produkty i usługi? Jak bardziej świadome kłaść nacisk i wykorzystywać techniki sprzedażowe w rozmowach z „nowym typem” klien... szczegóły szkoelnia Rozmowy handlowe na rynku o wysokiej konkurencyjności – internalizowanie Klienta z produktem
  • Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż

    Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż

    Celem szkolenia jest nauczenie uczestników i wypracowanie z nimi metod efektywnego zarządzania sprzedażą nowego produktu w sieci dystrybucyjnej. Szkolenie ma spowodować zmianę nastawienia handlowców i sieci dystrybucyjnej do nowego produktu i generowanie sprzedaży. Jest to jedyne szkolenie ofer... szczegóły szkoelnia Efektywne wprowadzenie nowego produktu na rynek i jego skuteczna sprzedaż
  • Zarządzanie zespołem sprzedaży

    Zarządzanie zespołem sprzedaży

    Epoka informacji, postindustrialna gospodarka III fali, wszechobecny Internet stworzył nową jakość… Jakość, która mocno odbiega od tego co znamy, do czego się przyzwyczailiśmy i w czym czujemy się bezpiecznie. Wyzwania te nie ominęły sprzedaży, która musi ewoluować w stronę nowego Klie... szczegóły szkoelnia Zarządzanie zespołem sprzedaży
  • Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje

    czyli jak sprawić, aby rozmówcy zgadzali się na Twoje propozycje

    Zacznijmy od faktów. Perswazja i negocjacje to techniki i reguły, których można się nauczyć. Osoby posługujące się nimi łatwiej przekonują innych. Uzyskują lepsze efekty. Dlatego używa się ich w telefonicznych rozmowach sprzedażowych, handlowych czy biznesowych. W każdej branży. Czas na pytanie.... szczegóły szkoelnia Rozmowy telefoniczne - perswazja i negocjacje
  • Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Zaawansowane negocjacje windykacyjne

    Znajomość technik negocjacyjnych, metod wywierania wpływu, a także diagnozowania psychomanipulacji może okazać się bardzo pomocnym narzędziem podczas trudnych rozmów z dłużnikami, mających na celu ustalenie warunków spłaty należności. szczegóły szkoelnia Zaawansowane negocjacje windykacyjne
  • Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania

    Czyli jak skuteczniej sprzedawać, profesjonalnie analizować potrzeby klienta w celu dopasowania odpowiedniego rozwiązania, osiągać dobre wyniki, oraz mieć dobre relacje ze swoimi klientami i czerpać przyjemność z pracy w sprzedaży.

    „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których Ty znasz. Ważne jest,kto chce poznać Ciebie” Dale Carnegie szczegóły szkoelnia Sprzedaż doradcza oparta o rozwiązania
  • Psychologia kontaktu z klientem

    Psychologia kontaktu z klientem

    Jak z wrogów uczynić przyjaciół, a z przyjaciół nie zrobić wrogów

    Zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego budowania porozumienia z partnerami biznesowymi. Naucz się słuchać, rozumieć i w odpowiedzi na prawdziwe potrzeby być przekonującym dla klienta.               szczegóły szkoelnia Psychologia kontaktu z klientem
  • Telemarketing

    Telemarketing

    Zwiększ skuteczność sprzedaży telefonicznej

    Telemarketing nie jest zwykłą sprzedażą. To trudna praca wymagająca specjalistycznych kompetencji, rzetelnego przygotowania oraz sprawdzonych, nowoczesnych narzędzi. Po ich zdobyciu nawet doświadczony pracownik telemarketingu może osiągać zdecydowanie wyższe wyniki niż wcześniej. Dowodzi tego praktyka najlepszych... szczegóły szkoelnia Telemarketing
  • Profesjonalna obsługa reklamacji

    Profesjonalna obsługa reklamacji

    Czyli jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych

    Reklamacje są nieodłącznym elementem każdej sprzedaży i towarzyszą jej już od pierwszych dni. Jednak przez wielu są uznawane jako coś złego – coś, co należy ukryć, zapomnieć o tym, są powodem do wstydu. W takiej sytuacji najczęściej chwalimy się tym, że firma praktycznie nie ma reklamacji, ale dzieje się ta... szczegóły szkoelnia Profesjonalna obsługa reklamacji
  • Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi

    Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyści

    Rozmowa o finansach jest kluczowym momentem w procesie sprzedaży. Handlowcy wkładają dużo wysiłku w budowanie relacji z klientem i przekonującą prezentację produktu, jednak bez umiejętności uzasadnienia i obrony warunków cenowych trudno jest im osiągnąć sukces. Argumentacja oparta o analizę koszty/korzyś... szczegóły szkoelnia Skuteczne techniki sprzedaży – stopień drugi
  • Negocjacje handlowe

    Negocjacje handlowe

    Szkolenie przeznaczone jest dla osób zawodowo zajmujących się negocjacjami – pracowników działu sprzedaży, product managerów, kadry zarządzającej i osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu. Szkolenie o dużym stopniu trudności i złożoności zadań negocja... szczegóły szkoelnia Negocjacje handlowe
  • Negocjacje z klientem wewnętrznym

    Negocjacje z klientem wewnętrznym

    szczegóły szkoelnia Negocjacje z klientem wewnętrznym
Informacje o trenerze      Inni eksperci