Kontakt

Opinie o szkoleniu: Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Profesjonalna obsługa trudnego klienta
  • Bardzo dobre – merytoryczny trener, komunikatywny i zaangażowany z dużym bagażem przykładów z życia, a nie „z książek”.

    więcej »

  • Zalety: - połączenie teorii z praktyką - orientacja na indywidualne potrzeby uczestników - zaangażowanie prowadzącej - umiejętność zachęcania wszy ...

    więcej »

  • Przeprowadzenie ogromnej ilości testów praktycznych, niezwykle przydatnych w pracy zawodowej. Indywidualne podejście osoby prowadzącej do każdego z uczestn ...

    więcej »

  • Było to najlepsze szkolenie w jakim do tej pory uczestniczyłem. Złożyło się na to: 1. Niewielka grupa uczestników, a co za tym idzie indywidualne podej ...

    więcej »

  • Szkolenie było bardzo dobre, przekaz w stopniu bardzo dobrym, jak i podawane przykłady oraz ćwiczenia.

    więcej »


« Poprzednia |