Trenerzy BERNDSON
Anna Dolot
- Współpracowała z firmami rodzinnymi i koncernami międzynarodowymi, sektorem publicznym i prywatnym, w obszarze usług i produkcji, z kadrą zarządczą, menedżerami, specjalistami oraz pracownikami liniowymi
- Posiada wieloletnie praktyczne doświadczenie sprzedażowe oraz w obsłudze klienta
- Realizowała projekty: Assessment/Development Center, projekty z zakresu rekrutacji
i selekcji oraz badania poziomu jakości obsługi klienta typu „Tajemniczy Klient”
Wybrane opublikowane artykuły w monografiach i czasopismach
- Diversity of Coaching Models in the Literature and Business Practice, 2012.
- Wybrane czynniki warunkujące efektywny rozwój kompetencji, 2011.
- Uwarunkowania efektywnego przygotowania systemu oceniania kompetencji, 2011.
- Diagnoza potrzeb szkoleniowych – wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne, 2011.
- Szkolenie kadry menedżerskiej jako element komunikowania i wdrażania zmian w organizacjach, 2011.
- Feedback czyli informacja zwrotna - podstawowe narzędzie rozwoju pracowników, 2011.
- Coaching czy mentoring – która metoda szkolenia, dla jakiego pracownika?, 2011.
- Błędy i ich konsekwencje w procesie oceniania pracowników, 2010.
- Determinanty kształtowania i udzielania informacji zwrotnej w procesie Development Center, 2010.
- Tajemniczy Klient jako narzędzie diagnozowania potrzeb szkoleniowych, 2009.
Kluczowe specjalizacje trenerskie:
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Motywowanie
- Zarządzanie zespołem
- Rozwój pracowników
- Obsługa klienta
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Komunikacja (interpersonalna, grupowa oraz w sytuacji zmiany w firmie)
- Sprzedaż
- Zarządzanie sobą w czasie
- Plastic Omnium Auto Exterior
- Valeo Autosystemy sp. z o.o.
- PRESS GLASS
- Okam Capital Sp. z o.o
- Formaster S.A.
- Adservco Group Sp. z o.o.
- NGK Ceramics Polska
- Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o.
- Centrum Projektow Europejskich
- Samsung R&D Institute Poland
Kluczowi Klienci:
|
|
Posiada doświadczenie na stanowiskach: trener, pracownik dydaktyczno-naukowy, specjalista ds. PR.