Kontakt

 
Anna Dolot

Trenerzy BERNDSON

Anna Dolot

Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, otworzyła przewód doktorski i prowadzi badania w obszarze coachingu, jako metodzie rozwoju kompetencji i motywowania pracowników. Od 2006 roku przeprowadziła ponad 400 dni szkoleniowych, w tym przede wszystkim szkolenia związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, motywowaniem, przywództwem, obsługą klienta, sprzedażą i komunikacją. Współpracowała z firmami rodzinnymi i koncernami międzynarodowymi, sektorem publicznym i prywatnym, w obszarze usług i produkcji, z kadrą zarządczą, menedżerami, specjalistami oraz pracownikami liniowymi. Dodatkowo posiada wieloletnie praktyczne doświadczenie sprzedażowe oraz w obsłudze klienta, a także prowadziła działania coachingowe w tym obszarze. Realizowała projekty Assessment/Development Center, projekty z zakresu rekrutacji i selekcji oraz badania poziomu jakości obsługi klienta typu „Tajemniczy Klient”.


SPECJALIZACJE TRENERSKIE

  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Motywowanie
  • Zarządzanie zespołem
  • Rozwój pracowników
  • Obsługa klienta
  • Prezentacje i wystąpienia publiczne
  • Komunikacja (interpersonalna, grupowa oraz w sytuacji zmiany w firmie)
  • Sprzedaż
  • Zarządzanie sobą w czasie

  • Zakres działań

  • Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych
  • Przygotowywanie programów i materiałów szkoleniowych
  • Prowadzenie warsztatów
  • Działania doradcze

WYKSZTAŁCENIE

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kierunek: Zarządzanie i Marketing


DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

    Stanowisko
    Pracownik dydaktyczno-naukowy, Katedra Zarządzania Zasobami Pracy.

    Obowiązki
    Prowadzenie zajęć dydaktycznych ze studentami uczelni (Zarządzanie zasobami ludzkimi, Rynek pracy, Polityka personalna), praca naukowa w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, motywowania, otwarty przewód doktorski w obszarze coachingu.

  • Strategie Personalne Sp. z o.o.

    Stanowisko
    Trener

    Obowiązki
    Diagnoza potrzeb szkoleniowych, przygotowanie programów oraz materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń, przygotowanie opinii i raportów po szkoleniach, coaching, działania konsultingowe (przygotowanie materiałów w ramach projektów AC/DC, prowadzenie badań jakości obsługi klienta „Tajemniczy klient”), pozyskiwanie klientów, negocjacje kontraktów, rekrutacja i selekcja na stanowiska wewnętrzne, wdrażanie i opieka nad stażystami i asystentami.

    Stanowisko
    Specjalista ds. PR

    Obowiązki
    Kontakt z mediami, przygotowanie artykułów do prasy, organizacja konferencji i spotkań z klientami.

  • Telewizja Polska SA

    Stanowisko
    Koordynator projektu TVP „Jesteś Najlepszy”.

    Obowiązki
    Współpraca ze Studenckimi Biurami Karier, Kołami Naukowymi, portalami studenckimi, rozgłośniami radiowymi, publiczne wystąpienia promujące konkurs, wystąpienia w TVP Kraków.

  • WYBRANE OPUBLIKOWANE ARTYKUŁY W MONOGRAFIACH I CZASOPISMACH

    • Diversity of Coaching Models in the Literature and Business Practice, 2012.
    • Wybrane czynniki warunkujące efektywny rozwój kompetencji, 2011.
    • Uwarunkowania efektywnego przygotowania systemu oceniania kompetencji, 2011.
    • Diagnoza potrzeb szkoleniowych – wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne, 2011.
    • Szkolenie kadry menedżerskiej jako element komunikowania i wdrażania zmian w organizacjach, 2011.
    • Feedback czyli informacja zwrotna - podstawowe narzędzie rozwoju pracowników, 2011.
    • Coaching czy mentoring – która metoda szkolenia, dla jakiego pracownika?, 2011.
    • Błędy i ich konsekwencje w procesie oceniania pracowników, 2010.
    • Determinanty kształtowania i udzielania informacji zwrotnej w procesie Development Center, 2010.
    • Tajemniczy Klient jako narzędzie diagnozowania potrzeb szkoleniowych, 2009.

    UDZIAŁ W WYBRANYCH SZKOLENIACH I KONFERENCJACH

    • Kurs Trenerów Zarządzania MATRIK, Kraków 2012.
    • Konferencja „Tożsamość zawodu Trenera Zarządzania”, Kraków 2012.
    • Międzynarodowa konferencja „Wiedza, gospodarka, społeczeństwo”, Kraków 2010 i 2012.
    • Ogólnopolska konferencja: „Komunikacja i jakość w zarządzaniu”, Kraków 2009.
    • Szkolenie: „Zawodowstwo w zarządzaniu”, Katowice 2009.
    • Ogólnopolska Konferencja „Kadry dla Biznesu”, Kraków 2007.
    • Ogólnopolska Konferencja Branży Szkoleniowej „Nowa Era Trenera”, Kraków 2007.
    • Szkolenie: „Doskonalenie technik sprzedaży”, Kraków 2006.

Zobacz szkolenia tego trenera     Inni eksperci