Trenerzy BERNDSON
Łukasz Rompel
- 16 lat doświadczenia biznesowego i trenerskiego
- 13 lat doświadczenia trenerskiego w realizacji kompleksowych projektów
z zarządzania - Jest autorem i realizatorem ponad 300 projektów szkoleniowo – doradczych
- Ponad 3000 zrealizowanych dni szkoleniowych, z czego ponad 1500 dla wyższej kadry kierowniczej firm
- Realizuje zarówno pojedyncze warsztaty, jak i zaawansowane projekty szkoleniowe, trwające od roku do kilku lat, w tym również dla zagranicznych firm
- Jego umiejętności poparte są ponad 24 000 godzin prowadzenia szkoleń, warsztatów, konsultacji, coachingów i sesji mentoringowych
- Realizuje szkolenia i warsztaty między innymi dla branż takich jak: produkcja, finanse, ubezpieczenia, informatyka, motoryzacja, farmacja, energetyka, budownictwo, administracja, FMCG
- Prowadzi szkolenia otwarte z zakresu umiejętności interpersonalnych i społecznych, zarządzania, negocjacji, zarządzania zmianą, zarządzania zespołem oraz umiejętności trenerskich, jak również zajęcia na studiach podyplomowych (UEK w Krakowie, GWSH w Katowicach, WSB w Dąbrowie Górniczej)
- Od 2015 roku realizuje szkolenia oraz prowadzi działania doradcze z zakresu budowania strategii działania dla przedsiębiorstw w ramach projektów:
- „Strengthening the AgroCooperatives entrepreneurship through implementing an effective Production Marketing model.”
- „Adopting green hydroponic production to increase food security, income generating and competitiveness of agricultural cooperatives sector in Palestine.”
Kluczowe specjalizacje trenerskie:
- Zarządzanie (w tym z zarządzania strategicznego, zarządzania przez cele, zarządzania projektami, zarządzania procesami, zarządzania zmianą, zarządzania informacją)
- Nowoczesne przywództwo
- Marketing i sprzedaż (w tym z zakresu marketingu strategicznego, technik sprzedaży, bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta, negocjacji)
- Zarządzanie zasobami ludzkimi (w tym kierowania i przywództwa, motywowania, oceny pracowniczej, delegowania)
- Poprawa produktywności (w tym z zakresu KAIZEN, kół jakości, Six Sigma, zarządzania jakością, TQM)
- Umiejętności osobiste i kompetencje społecznych (w tym warsztaty komunikacyjne, asertywność, współpraca i współdziałanie, stres i konflikt, kreatywność i twórcze rozwiązywanie problemów, planowanie i organizacja czasu, profesjonalne prezentacje, wywieranie wpływu społecznego)
- Kursy metodyczne dla trenerów biznesu
Kluczowi Klienci:
|
|