Kontakt

 
Martin Gawron

Trenerzy BERNDSON

Martin Gawron

  • Certyfikowany trener i coach – praktyk z ponad 15-sto letnim doświadczeniem w obszarze szkoleń i projektów z zarządzania, coachingu, sprzedaży, obsługi klienta i rozwoju osobistego.
  • Mieszka w Londynie, gdzie z ramienia BERNDSON szkoli tamtejszą Polonię oraz koordynuje projekty doradcze realizowane przez BERNDSON na rynku brytyjskim.
  • Pracował w większości kluczowych branż gospodarki.
  • Na swoim koncie ma realizację ponad 2000 dni szkoleniowych.
  • Jest autorem ponad 190 programów i projektów szkoleniowo – rozwojowych.
  • Realizuje zarówno pojedyncze warsztaty, jak i zaawansowane projekty szkoleniowe trwające od roku do dwóch lat.
  • Interdyscyplinarnie wykształcony pod kątem treningów warsztatowych.


W trakcie 20 lat pracy zawodowej zdobył doświadczenie sprzedażowe (dwukrotny najlepszy Sprzedawca Roku TP S.A. w różnych kategoriach) oraz menedżerskie, m.in. na stanowiskach: Koordynatora Sieci Sprzedaży oraz Dyrektora Działu. Ostatnie 15 lat spędził realizując swój cel szkoleniowy – zapewnić uczestnikom najlepszą możliwą atmosferę do rozwoju i zmiany.

Realizując zaawansowane merytorycznie projekty szkoleniowe rozwijał kadry pracowników i menedżerów m.in. w: PKO BP, GE Money Bank, PZU, TUiR WARTA, Orange, Samsung, Brembo, Anwil, Śnieżka, Sanitech Koło, Cersanit – Rovese, Kredyt Bank, TP S.A., Deloitte, Mercer. Realizował również projekty w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Jako trener, coach i konsultant oczekuje bycia najlepszym, nie interesuje go przeciętność, marudzenie i przerzucanie odpowiedzialności na innych. Poprzez ciągły samorozwój podnosi poprzeczkę sobie i innym. Na stałe mieszka w Londynie, gdzie wspiera tamtejsze firmy oraz realizuje projekty rozwojowe dla Polonii. Pomaga rodakom rozwijać się i być najlepszą wizytówką Polaka za granicą. Pasjonuje go praca z zespołami wielopokoleniowymi i wielokulturowymi, która jest dla niego ciągłym źródłem inspiracji.

Na początku swojej ścieżki zawodowej dał się poznać jako Specjalista ds. Sprzedaży Audi, VW oraz w późniejszym czasie Nissana. Doświadczenia z tego okresu wykorzystał w nowej roli - Konsultanta ds. Sprzedaży Produktów TP S.A. Dwukrotnie został Sprzedawcą Roku TP S.A. i dzięki wybitnym osiągnięciom objął stanowisko Koordynatora Sieci Sprzedaży Produktów. W trakcie 2 lat pracy jego region był dwukrotnie najlepiej sprzedającym w Polsce. W okresie zmiany organizacyjnej, polegającej na rebrandingu marki IDEA w Orange, podjął nowe wyzwanie i uczestniczył w tworzeniu unikalnej wówczas struktury działu szkoleń zrestrukturyzowanej TP S.A.
Od tego czasu praca jako trener, coach i konsultant była jego głównym celem. Po kilku latach objął stanowisko Dyrektora Działu Szkoleń, gdzie nabrał kolejnych doświadczeń menedżerskich, przenosząc je do dzisiaj na sale szkoleniową.

Pracował dla większości kluczowych branż gospodarki, dzięki czemu jest dzisiaj elastyczny w realizacji projektów szkoleniowych ukierunkowanych na rezultaty.

Nieustannie rozwija się na wielu płaszczyznach:

  • Trener biznesu i sprzedaży
  • Coach NLP
  • Coach ICF
  • Master NLP
  • Master Time Line Therapy
  • Master Hipnozy

Zawodowo interesuje go komunikacja i szeroko pojęty rozwój osobisty. Prywatnie uwielbia czytać, podróżować, a w wolnych chwilach odpręża się podczas grania na konsoli.



SPECJALIZACJE TRENERSKIE

  • Budowanie zaangażowania w pokoleniu Milenialsów
  • Multikulturowość w biznesie
  • Zarządzanie różnicami pokoleniowymi
  • Coaching & Coachingowy styl zarządzania
  • Doskonalenie kompetencji menedżerskich
  • Budowanie i zarządzanie zespołem
  • Sprzedaż i obsługa klienta
  • Rozwój osobisty



WYKSZTAŁCENIE

  • Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego – 2000-2005 Magister - Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie



DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:

  • Dyrektor Regionu Sprzedaży w UK/ Trener
    • Koordynowanie projektów doradczych realizowanych przez BERNDSON na rynku brytyjskim
    • Przygotowanie i realizacja szkoleń w zakresie zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju osobistego oraz umiejętności trenerskich
    • Coaching / konsultacje
    • Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych – w tym przeprowadzanie testów kompetencji
    • Tworzenie nowych programów rozwojowych

  • Trener biznesu/sprzedaży/coach
    • Przygotowanie i realizacja szkoleń w zakresie zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta, rozwoju osobistego oraz umiejętności trenerskich
    • Coaching / konsultacje
    • Badanie i analiza potrzeb szkoleniowych – w tym przeprowadzanie testów kompetencji
    • Tworzenie nowych programów rozwojowych

  • Dyrektor Działu Szkoleń
    • tworzenie i zarządzanie zespołem trenerów
    • planowanie szkoleń oraz warsztatów
    • dbanie o rozwój trenerów
    • współpraca z dyrektorami działu sprzedaży
    • analiza efektywności szkoleń
    • sesje coachingowe z kadrą menedżerską
    • tworzenie nowych projektów szkoleniowych

  • Trener wewnętrzy / sektor finansowy / informatyczny
    • tworzenie projektów szkoleniowych
    • przygotowywanie planu rozwoju doradców oraz kadry kierowniczej
    • współpraca z trenerami z pozostałych regionów sprzedaży
    • analiza potrzeb szkoleniowych
    • superwizja pracy kierowników regionalnych
    • planowanie szkoleń w oparciu o potrzeby

  • Specjalista ds. Sprzedaży
    • zawieranie umów handlowych z klientami indywidualnymi i instytucjonalnymi
    • realizacja planów sprzedaży oraz jakości
    • przygotowywanie oraz wstępna analiza wyników sprzedaży
    • prowadzenie prezentacji dla doradców


  • ZREAZLIZOWANE PROJEKTY SZKOLENIOWE OTWARTE (ŁĄCZNIE Z PROJEKTAMI EFS)

    • Akademia Trenerów
    • Wielkopolska Akademia Menedżera
    • Wielkopolska Akademia Zarządzania
    • Wielkopolska Akademia Sprzedaży
    • HR Menedżer



    ROZWÓJ ZAWODOWY

    House of Skills

    • Zaawansowane umiejętności trenerskie

    House of Skills – szkolenia licencyjne
    • Ofensywne i pasywne techniki sprzedaży dla Aktywnych Przedstawicieli Handlowych
    • Ofensywne i pasywne techniki sprzedaży dla Pasywnych Przedstawicieli Handlowych
    • Sprzedaż wiązana i uzupełniająca
    • Rola kierownika w procesie sprzedaży
    • Profesjonalny instruktor
    • Prospekting dla Aktywnych Przedstawicieli Handlowych
    • Prospekting dla Pasywnych Przedstawicieli Handlowych

    Kontrakt OSH
    • Train The Trainers dla trenerów kanału sprzedaży – 4 etapy

    Profi Biznes Group
    (szkolenia zgodne ze standardem ICF)
    • Coaching – kompetencje Lidera
    • Coaching – budowanie świadomości

    Instytut NLP Coaching Adam Dębowski
    Akredytacja The American Board of NLP
    • Praktyk NLP Coach
    • Praktyk NLP

    NLP Neuro Akademia – Mariusz Szuba
    Akredytacja The American Board of NLP
    Akredytacja Time Line Therapy Association
    • Master NLP
    • Master Time Line Therapy



    KLUCZOWE ZREALIZOWANE PROJEKTY SZKOLENIOWO – ROZWOJOWE

    • ZARZĄDZANIE

        Bank PKO BP – właściciele agencji bankowych
        Podniesienie kompetencji osób zarządzających agencją

        Zakres szkoleń:
        • motywowanie pracownika
        • radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w zespołach
        • zarządzanie placówką / organizacja pracy

        Bank PKO BP – średnia kadra zarządzająca
        Warsztat kompetencji – zarządzanie przez jakość

        Zakres szkoleń:
        • podniesienie kompetencji wprowadzania i przestrzegania procedur firmowych
        • rozwiązywanie trudnych sytuacji
        • zwiększenie jakości obsługi klienta zewnętrznego

        Anwil Grupa Orlen
        Warsztaty zarządzania strategicznego skierowane do kierowników zespołów

        Zakres szkoleń:
        • zmiana postawy uczestników
        • zaszczepienie nowych wartości firmowych

        Mercer Polska
        Warsztaty skierowane do młodych menedżerów

        Zakres szkoleń:
        • doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem
        • delegowanie zadań
        • oceny rozwoju osobistego
        • opanowanie stylów zarządzania i wybór odpowiedniego do fazy rozwoju pracownika

    • KOMUNIKACJA, KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, KOMUNIKACJA WEWNĄTRZ FIRMY

        Brembo
        Warsztaty dla specjalistów i menedżerów

        Zakres szkoleń:
        • autoprezentacja i komunikacja w zespole
        • wystąpienia publiczne w firmie oraz dla klienta zewnętrznego

        Bank PKO BP
        Szkolenia dla menedżerów wyższego szczebla

        Zakres szkoleń:
        • komunikacja w zespołach
        • proces zmiany
        • nowe standardy jakości

        Deloitte Polska
        Asertywna komunikacja

        Zakres szkoleń:
        • nabycie nowych kompetencji w zakresie asertywnych zachowań
        • stosowanie technik asertywnych wobec klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego
        • ćwiczenia warsztatowe

        Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
        Warsztaty dla kierowników działu kontaktów z klientami

        Zakres szkoleń:
        • budowanie relacji
        • nowe kompetencje komunikacyjne
        • radzenie sobie ze stresem

    • OBSŁUGA KLIENTA SPRZEDAŻ

        Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka
        Szkolenia dla właścicieli salonów sprzedaży i pracowników o różnym stopniu zaawansowania

        Zakres szkoleń:
        • obsługa trudnego klienta
        • rozpoznanie potrzeb w procesie sprzedaży
        • rozwiązywanie trudnych sytuacji

        Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka
        Szkolenia dla ekspertów Śnieżki

        Zakres szkoleń:
        • zapoznanie z technikami komunikacji
        • przestawienie produktów w oparciu o cechy i korzyści
        • radzenie sobie z obiekcjami klienta
        • budowanie relacji z klientem



    SZKOLENIA W RAMACH PROJEKTÓW EFS


      Wielkopolska Akademia Zarządzania
      Cykl szkoleń skierowany do kadry zarządzającej różnego szczebla z woj. wielkopolskiego

      Zakres szkoleń:
      • narzędzia projektowe
      • zarządzanie zespołem projektowym

      Wielkopolska Akademia Sprzedaży
      Cykl szkoleń skierowany do osób z branży handlowej woj. wielkopolskiego

      Zakres szkoleń:
      • metody pozyskiwania klientów
      • budowanie relacji z klientem
      • tworzenie ofert handlowych
      • techniki sprzedaży
      • radzenie sobie z trudnym klientem

      Wielkopolska Akademia Menedżerów
      Cykl szkoleń skierowany dla osób pracujących na stanowiskach menedżerskich na terenie woj. wielkopolskiego

      Zakres szkoleń:
      • zarządzanie zespołem
      • narzędzia projektowe
      • delegowanie zadań
      • komunikacja w zespole
      • rozmowy oceniające



    W RAMACH PRACY TRENERA WEWNĘTRZNEGO REALIZOWAŁ PROJEKTY Z ZAKRESU

    • zarządzania
    • coachingu
    • obsługi klienta
    • sprzedaży
    • komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    • zarządzania czasem
    • organizacji pracy
    • okresowych ocen pracowników
    • motywowania zespołu
    • automotywacji
    • motywacji indywidualnej pracownika
    • roli lidera w zespole
    • zarzadzania przez cele
    • technik wywierania wpływu
    • radzenia sobie ze stresem



Zobacz szkolenia tego trenera     Inni eksperci