Kod produktu: upa
szkolenie
Perswazja, argumentacja i wywieranie wpływu
Docieraj do serc i do umysłów.
Co sprawia, że można odnieść wrażenie, że ze zdaniem niektórych osób, po prostu należy się liczyć, albo trzeba zgadzać. Podawane przez te osoby argumenty, oraz sposób w jaki je podają są wiarygodne, zaś wizerunek tych osób spójny z tym co mówią.
Niektórzy liderzy w biznesie posiadają coś, co można nazwać "polem wypaczania rzeczywistości", do osób tych należał np. Steve Jobs. Niektórzy posiadają charyzmę i nie stosują manipulacji, odnosząc niezwykły sukces w relacjach społecznych i biznesowych.
Perswzja, argumentacja i wywieranie wpływu to warsztat, który pozwoli Ci wzmocnić poczucie pewności siebie i stanowczość –
kompetencje wspierające perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
Szkolenie OTWARTE
(Dla osoby)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób: 1/12
Miejsce: Kraków, Warszawa, Online
1 370 PLN ?
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
7 970 PLN netto
Opis szkolenia
Podczas warsztatów wywierania wpływu dla zaawansowanych pokażemy Ci w jaki sposób wykorzystać wiedzę z zakresu komunikacji, psychologii, coachingu i sprzedaży, aby efektywnie wywierać wpływ na innych w sferze zawodowej oraz osobistej.
Warsztaty dla zaawansowanych to przede wszystkim nauka umiejętności mówienia i słuchania na najwyższym poziomie, połączonych z wybranymi narzędziami coachingowymi oraz narzędziami z zakresu psychologii społecznej. Podczas warsztatów nie uczymy sztywnych sztuczek i trików, ale uczymy tego jak poprzez wnikliwą obserwację, sugestywne mówienie, efektywne słuchanie oraz sprawne posługiwanie się mocnymi narzędziami sięgać w głąb swojego rozmówcy i docierać do jego świadomości oraz podświadomości.
Na szkoleniu wzmocnisz także swoje poczucie pewności siebie i stanowczość – kompetencje wspierające perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
CELE SZKOLENIOWE
- Zrozumienie w jaki sposób wykorzystywać wiedzę z zakresu komunikacji, psychologii, coachingu i sprzedaży, aby efektywnie wywierać wpływ na ludzi.
- Nabycie umiejętności mówienia i słuchania na najwyższym poziomie, połączonych z wybranymi narzędziami z zakresu psychologii społecznej.
- Zdobycie umiejętności wnikliwej obserwacji, efektywnego słuchania oraz sprawnego posługiwania się mocnymi narzędziami w celu dotarcia do świadomości rozmówcy.
- Poznanie źródeł pewności siebie i stanowczość. Nabycie wiedzy na temat kompetencji wspierających perswazję, które w przypadku znanych liderów były jednym z czynników warunkujących sukces.
- Zdobycie wiedzy na temat technik przykuwania uwagi, pobudzania ciekawości czy wzmacniania koncentracji rozmówcy.
- Nabycie umiejętności wykorzystywania technik perswazji takich jak reaktancja, niedostępność, wzajemność, izolacja, konsekwencja i inne.
Program szkolenia
I. ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA W RELACJI Z DRUGĄ OSOBĄ
- Komunikowanie się i koncentracja uwagi
- Nieinwazyjne komunikaty
- Stawianie sobie barier
- Dopasowanie do partnera – RAPORT
- Narzędzia komunikacyjne
- Wypowiadanie słów zapalnych, o sądach, stereotypach i ocenach na poziomie własnej postawy
- Komunikacja niewerbalna – symptomy kłamstwa
- Atak psychologiczny i obrona przed nim
- Trudne sytuacje w komunikacji -wstęp do wyznaczania własnych granic
II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA i SPOŁECZNA
- Rozpoznawanie kłamstwa
- Memy - jednostki informacji, słowa zawierające energię
- Zaraźliwe emocje
- Tworzenie wewnętrznej przestrzeni na uważność
- Główne motywacje ludzi
- Wzmacnianie motywacji rozmówcy
- Blokowanie własnego wpływu na ludzi
- Utrudniające przekonania
III. NARZĘDZIA PERSWAZJI
- Pozytywna perswazja językiem korzyści
- Perswazja językiem straty
- Techniki perswazyjne; reaktancja, niedostępność, wzajemność, izolacja, konsekwencja i inne
- Hipnotyczny język perswazji ( implikacje, presupozycje i inne.)
- VAKOG – pierwsza bramka do nieświadomości Twojego rozmówcy
- Rozpoznawanie motywacji klienta
- Metaprogramy – typologia klientów
IV. MAGIA SŁOWA
- Techniki przykuwanie uwagi
- Pobudzanie ciekawości
- Wzmacnianie koncentracji rozmówcy
- Tworzenie argumentacji rzeczowej
- Klaryfikacja komunikatów niejasnych w trakcie rozmów
- Słowa klucze – wykorzystanie metaprogramów w rozmowie, korespondencji i tworzeniu materiałów
- Brzmienie głosu i jego wpływ na rozmówcę
- Czarne sformułowania
V. GRA Z TWOJĄ OSOBOWOŚCIĄ
- Co motywuje mnie osobiście do słuchania i działania?
- Motywatory dla poszczególnych typów osobowości
- Czego unikać w kontakcie z wybranymi typami osobowości
- Preferowane metaprogramy dla poszczególnych typów
- Co składa się na gry między ludźmi ?
- Sposób na definiowanie gier
- Sposób na nie poddawanie się grom
GRA SZKOLENIOWA
Uczestnicy gry wchodzą spontanicznie w angażującą emocjonalnie sytuację, mają okazję do obserwowania własnych zachowań i zachowań innych osób, a także do ćwiczenia wywierania wpływu, argumentacji i perswazji. Emocje udzielające się uczestnikom mogą stanowić barierę lub pomagać, w zależności od sposobu ich wyrażania i reagowania na nie. W grze uczestnicy doświadczają presji czasu, sytuacji trudnej stanowiącej konflikt interesów, a także nieprzewidywalnych zdarzeń, które zależą w całości od uczestników.
VI. OBRONA PRZED MANIPULACJĄ
- Definiowanie najczęściej spotykanych taktyk manipulacyjnych w biznesie
- Wypracowywanie sposobów obrony na taktyki manipulacyjne
- Katalog sprawdzonych sposobów obrony na taktyki manipulacyjne
VII. BUDOWANIE CHARYZMY I PEWNOŚCI SIEBIE
- Co to jest dla mnie charyzma?
- Źródła pewności siebie, źródła niepewności
- Definiowanie pożądanej postawy i wzmacnianie jej – postawa asertywna
- Rozumienie relacji międzyludzkich w ujęciu analizy transakcyjnej
- Asertywna obrona przed krytyką
- Asertywna odmowa
- Stawianie granic w relacjach
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Zadania indywidualne
Gry + Symulacje
Ćwiczenia indywidualne
Dyskusje moderowane
Ćwiczenia z kamerą
Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.