Kod produktu: uzc
szkolenie
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Pracuj mniej, zarabiaj więcej
Jak prostymi narzędziami można podnieść efektywność pracy, uzyskać wymagane efekty mniejszym nakładem czasu?
- Zdarza Ci się sytuacja, że przepracowałeś cały dzień - a efetów jakoś nie widać?
- Poznałeś pewnie wiele "złotych rad", ale czy sprawdziły się w Twoim, konkretnym przypadku?
- A może po dawce Wiedzy z inspirujących książek orientowałeś się, że… Wiedza nie wystarcza do skuteczniego działania i trzeba ją jeszcze przekuć w nawyki?
- Ile czasu - a czas kosztuje - zajęło Ci zdobywanie Wiedzy, przebieranie, dochodzenie do wszytkiego samemu, testowanie narzędzi, próby i błędy na żywym organizmie firmy?
- ... czy nasze szkolenie nie wygląda przy tym jak okazaja - by zacząć zarządzać swoim czasem od zorganizowania swojego rozwoju
Satysfakcja, feedback z efektów swoich działań jest najsilniejszym motywatorem.
Aż zatęsknisz za tym by pracować więcej 😉
[ realizujemy szkolenia zarówno stacjonarne
jak i w formule Live Training ]
Live Training
to nie Webinar
To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza
Szkolenie OTWARTE
(Dla osoby)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób: 1/12
Miejsce: Warszawa, Kraków, Online
1 370 PLN ?
Szkolenie ZAMKNIĘTE
(Dla grupy)
Stacjonarne lub
Live Training »
szkolenie online
Liczba osób
stacjonarne: 15 / 15
online: 12 / 12
Miejsce:
Online, dowolne
7 970 PLN netto
Opis szkolenia
Czas którym dysponujemy, jest zasobem niepomnażalnym. Na szkoleniu warsztatowym pokażemy metody i narzędzia które pomogą Ci świadomie wykorzystywać Twój czas nie tylko w życiu zawodowym ale i prywatnym.
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
-
nauczysz się jak zdiagnozować styl zarządzania sobą w czasie
-
poznasz metody skutecznego i efektywnego planowania swoich działań ukierunkowanych na realizację celów długo i krótkoterminowych
-
dowiesz się jak współpracować z innym radząc sobie z presją czasu
-
rozpoznasz błędy organizacyjne z którymi masz codziennie styczność
-
nauczysz się jak wyznaczać priorytety
-
pomożemy Ci radzić sobie z nieplanowaną pracą tak by nie spadła jakość zadań planowanych
-
wskażemy jak budować relację i asertywną komunikację z Twoim otoczeniem nie tracąc jednocześnie koncentracji na własnych celach.
Program szkolenia
Skuteczne planowanie swoich działań w pracy - jak świadomie nie tworzyć sytuacji kryzysowych i nie pracować w chaosie zadaniowym
Poniższy moduł pozwala na przyjrzenie się zagadnieniu czasu, wskazaniu najczęstszych błędów w organizacji pracy oraz zdiagnozowaniu stylu zarządzania sobą w czasie. Wprowadza do poznania skutecznych i „przyjaznych" reguł organizacji swojej pracy z uwzględnieniem swojego stylu oraz stylu osób współpracujących.
Zakres merytoryczny:
- Błędy organizacyjne w życiu codziennym i ich wpływ na proces planowania zadań w sferze zawodowej.
- Osobisty styl zarządzania swoimi zadaniami, i jego wpływ na efektywność pracy.
- Kierunki zmian postępowania w odniesieniu do swojego stylu organizacji pracy.
- Skuteczne metody planowania swoich działań w warunkach pracy indywidualnej i grupowej.
- Metody planowania na przykładzie codziennych zadań uczestników szkolenia w ich zawodowej rzeczywistości.
- Rozwiązania środowiskowe vs wyzwania osobistej efektywność uczestników.
Narzędzia:
- Katalog najczęściej występujących błędów w organizacji pracy
- Test "Styl zarządzania swoimi zadaniami"
- Prawo Parkinsona
- Reguła 60/40
- Technika zjedz tę żabę
Efektywne zasady ustalania priorytetów w życiu zawodowym - jak oceniać wagę zadań
W poniższym module uczestnicy warsztatu rozwiną umiejętności sprawnego planowania, definiowania i określania priorytetów. Pozwoli to im na koncentrowanie się na elementach, na które mają wpływ i które pomagają realizować postawione cele zawodowe i prywatne. Realizacja właściwych zadań we właściwym czasie, to z pewnością więcej niż połowa sukcesu.
Zakres merytoryczny:
- Znaczenie priorytetów w efektywności osobistej.
- Pułapki przy ustalaniu priorytetów.
- Praktyczne narzędzia ułatwiające priorytetyzację.
- Work Life Balance - jak do niego zmierzać?
- Priorytetyzacja zadań w wybranych metodach planowania.
Narzędzia:
- Macierz Eisenhowera
- Metoda ABC
- Metoda 168 h
- 4 generacje zarządzania sobą w czasie
Zarządzanie listami zadań - metoda GTD w organizacji swojej pracy
W tym module uczestnicy szkolenia poznają i przećwiczą system zarządzania zadaniami oparty o metodę GTD. Dzięki tej metodzie nabędą umiejętność efektywnego zarządzania listami zadań. Kluczem do sukcesu GTD jest bowiem odpowiednia równowaga między pracą zaplanowaną, a tą niespodziewaną. Zwalnia ona z obowiązku pamiętania o wszystkich zobowiązaniach i planach, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności w realizowaniu zadań.
Zakres merytoryczny:
- Parkowanie, czy zamykanie pętli? Dwa podejścia do bycia efektywnym.
- Zasady całościowego spojrzenia na realizację zadań. Od gromadzenia danych do realizacji zadania.
- Efektywne zarządzanie listami zadań.
- Poczta elektroniczna pod kontrolą - wykorzystanie filozofii GTD w organizacji swojej skrzynki mailowej.
- Błędy i dobre praktyki w organizacji poczty elektronicznej.
- Przegląd wybranych aplikacji do organizacji pracy i zarządzania sobą w czasie.
Narzędzia:
- Metoda Getting Things Done
- Technika 5 minut
- Krzywa REFA
- Technika Pomodoro
- Metoda In Box Zero
- Reguły efektywnej organizacji poczty elektronicznej
Asertywność i jej znaczenie dla organizacji pracy zawodowej i osobistej
Asertywność kojarzy się najczęściej z mówieniem „nie". To tylko niewielka część prawdy. Celem modułu będzie wskazanie czym jest i czym nie jest zachowanie asertywne, pokazanie uczestnikom różnicy pomiędzy zachowaniem asertywnym, a agresywnym i manipulującym. Poniższe narzędzia wprowadzą uczestników również w zagadnienia potrzeb i relacji z innymi współpracownikami oraz uświadomienia sobie ich znaczenia dla efektywności swojej pracy.
Zakres merytoryczny:
- Czym jest - a czym nie jest asertywność?
- Rodzaje zachowań i ich charakterystyka oraz znaczenie dla zarządzania sobą w czasie.
- Korzyści i konsekwencje asertywnego zarządzania w kontekście efektywnej organizacji pracy.
- Nierealne żądania. Obrona przed szantażem, manipulacją i agresją.
- Cele zawodowe i życiowe vs dominujące zachowania osobowe.
Narzędzia:
Method Balance TM
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:Testy, kwestionariusze
Gry + Symulacje
Symulacje i case study
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia grupowe
Dyskusje moderowane
Prezentacje
Zadania indywidualne
Coaching
Burza mózgów
Informacje dodatkowe
AGENDA
Szkolenia Otwarte - LIVE TRAINING
[Online]
3 dni * 4h - ÷
Szkolenia Otwarte - STACJONARNE
[Warszawa, Kraków, Poznań]
2 dni * 8h - ÷
Szkolenia Zamknięte
[Live Training i Stacjonarne]
Agenda ustalana indywidualnie
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia
- pomoc i konsultacje po szkoleniu
- obiady i przerwy kawowe (Szkolenia Otwarte w formule Stacjonarnej)
SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
- Forma grupowa szkolenia daje możliwość dostosowania go zarówno do oczekiwań szkolonej grupy, jak i do potrzeb organizacji.
- Możecie Państwo skorzystać z opcji badania potrzeb szkoleniowych na różnych stopniach zaawansowania.
- W przypadku formy grupowej macie Państwo wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod - elementy te są z Państwem indywidualnie konsultowane.
- Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: coaching, indywidualny feedback od Trenera/Eksperta, czy follow up.
- W tym wariancie szkolenia to Państwo decydują o jego terminie i miejscu, gdzie się odbędzie.
- Szkolenie może być prowadzone przez dwóch Trenerów/Ekspertów.
- W tej opcji macie Państwo możliwość przeszkolenia jednocześnie nawet kilkuset osób - dysponujemy szeroką grupą Trenerów/Ekspertów o identycznym poziomie merytorycznym i warsztatowym.