Kontakt

Szkolenie Multi-Generi & Millenials – komunikacja i motywowanie pokoleńMulti-Generi & Millenials – komunikacja i motywowanie pokoleń - NagrodySzkolenie Warsztatowe
Kod produktu: zmi

szkolenie
Multi-Generi & Millenials – komunikacja i motywowanie pokoleń

Kochajmy Millenialsów… tak szybko nadchodzą


Millenialsi znacznie różnią się od starszych pokoleń.
Etos pracy znamienny dla ich poprzedników - u Pokolenia Y stracił na znaczeniu. Ciężko jest zaangażować Millenialsa - musisz sobie na to zasłużyć i zostać jego Mentorem.

Zapewne pracujesz już z Millenialsami…
Pewnie marzysz by ich zmienić.
Niestety… nie da się.

Jedyne co możesz zrobić to spróbować ich zrozumieć, a najlepiej pokochać.

Live Training
to nie Webinar

To przede wszystkim Umiejętności,
a nie jedynie Wiedza

więcej »

SZKOLENIE OTWARTE

(Dla osoby)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób: 1/12
Miejsce: Online, Kraków, Warszawa

2 370 PLN

SZKOLENIE ZAMKNIĘTE

(Dla grupy)

Stacjonarne lub
Live Training »
(szkolenie online)

Liczba osób
  stacjonarne: 15 / 15
  online: 12 / 12
Miejsce: online, dowolne

8 970 PLN netto

Kontakt

Opis szkolenia


7 KLUCZOWYCH KORZYŚCI

  • Poznasz „Motywacyjne DNA” pokolenia Millenialsów.
  • Dowiesz się, czym jest Millenials Tracking - autorski zestaw narzędzi do budowania zaangażowania Millenialsów opracowany przez Trenerów BERNDSON.
  • Nauczysz się stosować metodę „kolekcjonowania doświadczeń” w relacji z Millenialsami.
  • Zrozumiesz, jak zapewnić Millenialsom multitasking.
  • Nabędziesz umiejętność tworzenia symbiozy pokoleń w zespole.
  • Rozszyfrujesz „kod emocjonalny” Millenialsów.
  • Doświadczysz, czym są „związki transakcyjne” i dlaczego są tak ważne dla Millenialsów.

Program szkolenia


MODUŁ 1
WOJNA POKOLEŃ


Obecnie 4, a nawet 5 pokoleń wspólnie uczy się, pracuje i rozwija w jednym czasie. Poznanie cech charakterystycznych dla każdego z nich to odnalezienie punktu odniesienia, który staje się podstawą komunikacji międzypokoleniowej.

  • Pokolenie międzywojenne.
  • Baby Boomers, czyli pokolenie powojennego wyżu demograficznego.
  • Pokolenie X.
  • Pokolenie Y.
  • Pokolenie Z / 9.11.

„Blisko połowa Millenialsów chce odejść z firmy, w której są zatrudnieni przed upływem dwóch lat. Odsetek ten rośnie do 66%, gdy perspektywa czasowa wydłuża się do 2020 roku. Często zgłaszają obawy w związku z brakiem możliwości rozwoju umiejętności przywódczych i poczucia, że są niezauważani. 63% przedstawicieli pokolenia Y uważa, że ich umiejętności przywódcze nie są w pełni rozwijane.” - „The 2016 Deloitte Millennial Survey. Winning over the next generation of leaders”


MODUŁ 2
CO CECHUJE MILLENIALSÓW?


Jakie cechy posiada i jakie wartości wyznaje najliczniejsze pokolenie od czasów Baby Boomersów?

  • Łatki.
  • Stereotypy.
  • Etykiety.
  • Błędne opinie.

MODUŁ 3
JĘZYK POKOLENIA – OMG! YOLO!


Millenialsi stworzyli unikatowy język komunikacji, a poznanie go pozwoli Ci do nich dotrzeć, skutecznie zaangażować i zmotywować.

  • Błędy komunikacyjne.
  • Unikatowe słownictwo.
  • Bariery językowe.

MODUŁ 4
NOWE WYZWANIA W OBSZARZE REKRUTACJI


Kiedy przyjęli Cię do pracy, pomimo że nakłamałeś w swoim CV.

  • Angażowanie Millenialsów w rozmowie rekrutacyjnej.
  • Nowoczesne kanały i sposoby na rekrutację.
  • Pracownik z polecenia zamiast z ogłoszenia.
  • Aplikacje i wstępne rozmowy on-line.
  • Video aplikacje.
  • Powracające pokolenie Y.

„Lojalność Millenialsów wobec organizacji, w których pracują, jest zależna od możliwości rozwoju umiejętności przywódczych, elastyczności warunków oraz poczucia, że wykonywana praca ma cel i sens.” - „The 2016 Deloitte Millennial Survey. Winning over the next generation of leaders”


MODUŁ 5
WDRAŻANIE MILLENIALSÓW NA NOWYM STANOWISKU PRACY


Nowe pokolenie to nowe zasady. Kończy się era pracownika, który ma sam się wszystkiego dowiedzieć i dopasować do realiów firmy.

  • Dzielenie się wiedzą niepisaną.
  • Check lista na początek.
  • Buddy jako przyjaciel i opiekun.

MODUŁ 6
NAUKA NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI


„Powiedz co ma zrobić - wolne żarty. Za moich czasów to …” - zapomnij. Te czasy już nie wrócą. Aktualne i sprawdzone sposoby nauki nowych umiejętności.

  • Metoda 5 kroków nauki nowych obowiązków.
  • 5 pytań WHY jako analiza wydarzeń z przeszłości.
  • Sposób na nauczenie Millenialsów konsekwencji swoich działań.

MODUŁ 7
MILLENIALS TRACKING - ZAANGAŻOWANIE MILLENIALSÓW


Wykonywanie ślepo poleceń i rozkazów już dawno odchodzi do lamusa.

  • Zamiast „co mają robić”, chcą wiedzieć „po co mają coś robić”.
  • Tracking Millenialsów wraz z metodą KAIZEN.
  • Model nauki związku przyczynowo - skutkowego.
  • Praca zadaniowa.
  • Lider zadaniowy.

„W zderzeniu z Millenialsem nawet najbardziej doświadczony szef przeżywa „kryzys autorytetu”.” – Bartosz Soczówka


MODUŁ 8
WIELOZADANIOWOŚĆ – SIŁA MILLENIALSÓW


Żadne pokolenie nie potrafiło, tak jak obecne, pracować wielozadaniowo. Poznanie i ukierunkowanie tej cechy pozwala na stworzenie super wydajnej jednostki oraz grupy.

  • Y jako jednostka.
  • Millenialsi w grupie.
  • Wady i zalety wielozadaniowości.
  • Sposoby wykorzystania multitaskingu.

MODUŁ 9
INFORMACJA ZWROTNA I SPOTKANIA FIRMOWE


Długie spotkania, konferencje i bankiety firmowe to pierwszy krok, żeby Millenials zaczął szukać nowej pracy.

  • Spotkania One Minute Talk.
  • Toolboox Meeting.
  • Meet up.
  • Oceny okresowe wraz z ciągłą informacją zwrotną.
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej w zależności od pokolenia.

„Tylko zmiana przekonań kadry kierowniczej na temat Millenialsów zapewni firmom właściwą relację między pokoleniami, stabilność zatrudnienia i oczekiwane tempo rozwoju.” - Marcin Gawron


MODUŁ 10
ROZWÓJ POKOLENIA Y I SPOSOBY NA ZATRZYMANIE ICH W FIRMIE


Millenialsi dążą do porzucenia patriarchatu i odrzucają autorytet stanowiskowy, co prowadzi do sporów, konfliktów i dużej fluktuacji.

  • Coaching czy mentoring.
  • 4 poziomy mentoringu.
  • Świadomość społeczna.
  • Możliwość posiadania wpływu.
  • Szansa jako waluta.
  • Big picture jako metoda zatrzymania Millenialsa w pracy.

„Millenialsi uciekają od nieprzygotowanych przełożonych, a nie z miejsca pracy” - Marcin Gawron


MODUŁ 11
GRYWALIZACJA – CZY PRACA MUSI BYĆ NUDNA?


Do 21 roku życia przeciętny nastolatek spędza 10 000 godzin na graniu w gry komputerowe. To mniej więcej tyle, ile dzieci spędzają w szkołach do czasu ukończenia szkoły średniej.

  • Zasady grywalizacji.
  • Rodzaje grywalizacji.
  • Rodzaje graczy.
  • Sposoby na szybkie i efektywne wdrażanie nowych metod bez zmiany obecnego systemu pracy.
  • Zagrożenia i szanse grywalizacji w firmach.

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać: pobierz zamówienie jako DOC zamówienie.DOCX

zadzwoń:
+48 12 633 0099
+48 735 140 035

Skontaktuj się z nami

(wynagany email lub telefon)